Studentii care au reclamat Filarmonica Banatul nu isi vor primi banii inapoi pe bilete

De Delia S. Barbu
1Comentariu
Reclamatie Filarmonica
Reclamatie Filarmonica
Cei doi studenţi care au reclamat că nu au fost lăsaţi să intre la un spectacol  al  Filarmonicii Banatul, deşi li s-au vândut bilete după începerea acestuia, nu îşi vor primi banii înapoi.

Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Timiş a încheiat cercetarea la faţa locului şi a decis că Filarmonica Banatul îşi informează corect consumatorii. „Inspectorul nostru a fost la faţa locului şi s-a constatat că există un afiş în care se specifică faptul că se pot vinde bilete şi după începerea spectacolelor, doar că intrarea se va face numai în pauză sau în timpul aplauzelor. Prin urmare, cei doi tineri nu îşi vor primi banii înapoi pe bilete”, a declarat Zaharie Gheorghescu, comisar în cadrul Comisariatului pentru Protecţia Consumatorilor Timiş. 

Reamintim că, în urmă cu aproximativ o lună, doi studenţi au dorit să urmărească un concert simfonic al Filarmonicii Banatul Timişoara, dar nu au putut să intre.  Angajaţii instituţiei au declarat atunci că tinerii şi-au luat biletele prea târziu, iar  concertul începuse deja.   Cei doi studenţi au depus o plângere la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Timiş, nemulţumiţi de atitudinea angajaţilor de la Filarmonică şi şi-au cerut înapoi banii pe bilete.

Delia S. Barbu

Filarmonica Banatul, reclamata la Protectia Consumatorilor

 




1Comentariu

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !

versiunea HTML a comentariilor

Regulament de plasare a anunturilor