Locația este deschisă timp de 24 de ore, șapte zile pe săptămână, oferind astfel clienților posibilitatea de a își desfășura operațiunile bancare în orice moment al zilei. În cadrul acestei zone de banking, clienții pot efectua, prin intermediul automatelor bancare instalate, o gamă variată de operațiuni: de la retragere și depunere de numerar, la acces către platforma de internet banking și posibilitate de contactare a serviciului contact center, opțiuni disponibile pentru clienții băncii, atât persoane juridice, cât și persoane fizice. Acest proces de automatizare, ce permite personalului băncii să se concentreze asupra activității de consultanță profesionistă, este deja aplicat cu succes la nivelul tuturor locațiilor băncii.
“Întrucât ne dorim să răspundem nevoilor clienților noștri, prin noua agenție ne-am extins serviciile pe care le ofeream deja IMM-urilor și persoanelor fizice din Timișoara la sucursala din Coriolan Brediceanu. Clienții beneficiază și în noua locație de acces permanent la automatele bancare, prin intermediul zonei de banking 24/7, cât și de consiliere profesionistă din partea colegilor noștri.” a declarat Karoly Kiss, Director al Sucursalei ProCredit Bank din Timișoara.
ProCredit Bank a urmărit dintotdeauna să stabilească un parteneriat profesionist cu clienții săi, bazat pe consiliere realizată în condiții de încredere, și nu pe o pură asociere de natură comercială. Banca a dezvoltat și a întărit această relație pe parcursul celor 15 ani de prezență în Timișoara, iar noua agenție reprezintă încă un pas în această direcție.
Referindu-se la particularitatea zonelor de banking 24/7, element comun al locațiilor băncii, Mariyana Petkova, Director General Adjunct al ProCredit Bank România, a concluzionat: “Conceptul de Zona 24/7 a fost creat pentru a răspunde nevoilor clienților, într-o societate ce urmărește eficiența. Impresiile pozitive primite până acum de la clienții noștri confirmă calitatea schimbărilor implementate și ne încurajează să continuăm în aceeași direcție, orientată spre oferirea de servicii la cele mai înalte standarde”.
Citiți principiile noastre de moderare aici!