Inventarierea se face în urma unei dispoziţii date de primar şi ar urma să se încheie până la sfârşitul acestui an.
„În această perioadă, Primăria Municipiului Timişoara desfăşoară acţiunea de inventariere anuală a bunurilor aflate în domeniul public şi privat al municipiului Timişoara, conform Dispoziţiei Primarului nr. 1219/01.10.2015. În cadrul acestei acţiuni, reprezentanţii Primăriei Municipiului Timişoara au asupra lor legitimaţia de serviciu (…) Îi rugăm pe toţi cei vizaţi de această acţiune să asigure accesul reprezentanţilor primăriei pe terenurile proprietatea municipiului Timişoara”, au anunţat, vineri, reprezentanţii municipalităţii.
Autorităţile spun că situaţia multor proprietăţi este neclară – oficialii primăriei au declarat, nu o dată, că nu se ştie exact în ce constă patrimoniul oraşului, că nu există un inventar bine pus la punct – şi, în altă ordine de idei, administraţia locală trebuie să-şi facă ordine în propria ogradă având în vedere că din 2016 s-a decis supraimpozitarea terenurilor şi clădirilor neîngrijite.
„Această inventariere nu s-a făcut de pe vremea lui Oancea cred… Sunt o grămadă de chestii lăsate atârnate, trebuie să ştim exact ce avem, ce curăţăm, pentru că altfel o să dispară unele fără să ştim, cum s-a mai întâmplat, şi după o să ne speriem că vine DNA. Sunt şi treburile acelea legate de îngrijirea proprietăţilor. Până una-alta s-au intabulat vreo 1.600 de proprietăţi, terenuri sau construcţii. Trebuie făcută această operaţiune, inventariem tot, şi străzi, şi domeniul public şi domeniul privat al municipiului”, a explicat viceprimarul Traian Stoia.
Citiți principiile noastre de moderare aici!