Primaria Timisoara angajeaza asistenti sociali si un consilier juridic

De Roxana Deaconescu
1Comentariu
Primaria Timisoara angajeaza asistenti sociali si un consilier juridic
© Primaria Timisoara angajeaza asistenti sociali si un consilier juridic (foto: arhiva)
Anul 2016 începe cu angajări la Primăria Timișoara. Municipalitatea organizează concurs pentru trei posturi. Se caută, așadar, un consilier juridic, un asistent social și un asistent social temporar.

E nevoie de oameni la Serviciul pentru Protecția Persoanelor cu Handicap Timișoara, aflat în subordinea primăriei. Candidații trebuie să depună dosarele de înscriere, iar în 26 ianuarie, la ora 10, să susțină proba scrisă, la sediul Serviciului de pe Calea Dorobanților nr. 11 A. Interviul este programat în 29 ianuarie, la ora 10, tot la sediul instituției.

Viitorul consilier juridic la Compartimentul Resurse Umane al Serviciului are nevoie de studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă – specialitatea Drept, trebuie să știe să lucreze în Microsoft Office, la nivel mediu, să vorbească engleză și germană la nivel avansat. Nu are nevoie de vechime sau alte specializări.

Din cele două posturi de asistent social specialist pentru Biroul Asistență Socială scoase la concurs unul este temporar vacant, până în 12 noiembrie 2016. Viitorii asistenți trebuie să aibă studii superioare în specialitatea Asistență Socială, absolvite cu diplomă de licență, aviz de exercitare a profesiei de asistent social eliberat de Colegiul Național al Asistenților Sociali din România, având treapta de competență Specialist, să știe să folosească la nivel mediu Microsoft Office și să aibă o experiență de minimum 3 ani în specialitatea studiilor absolvite.

Cei care doresc să lucreze în cadrul Serviciului pentru Protecția Persoanelor cu Handicap trebuie să aibă cetățenie română sau a altor state membre ale Uniunii Europene ori a statelor aparținând Spațiului Economic European, domiciliul în România, să cunoască limba română, să aibă „capacitate deplină de exercițiu”, o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, dovedită prin adeverință de la medicul de familie, să îndeplinească condițiile de studii sau de vechime și să nu fi fost condamnați definitiv pentru săvârșirea unor infracțiuni.

Dosarul de înscriere la concurs trebuie să cuprindă următoarele documente: cererea de înscriere; copie după actul de identitate; copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și al specializărilor; copia carnetului de muncă, conformă cu originalul, după caz; cazierul judiciar sau o declarație pe proprie răspundere că nu sunt antecedente penale; adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate; curriculum vitae și alte documente relevante pentru desfășurarea concursului.

Dosarele trebuie depuse până în 14 ianuarie pentru posturile vacante și până în 7 ianuarie pentru postul temporar vacant, la sediul Serviciului pentru Protecția Persoanelor cu Handicap Timișoara din strada Dorobanților nr. 11A – Compartimentul Resurse Umane. Mai multe informații se pot obține la numărul de telefon 0256.205.465.



1Comentariu

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

versiunea HTML a comentariilor