Lantul de hipermarketuri pentru copii Hippoland a deschis la Iulius Mall Timisoara un magazin de peste 1.000 mp

Lantul de hipermarketuri pentru copii Hippoland a deschis la Iulius Mall Timisoara un magazin de peste 1.000 mp
© Lanțul de hipermarketuri pentru copii Hippoland a deschis la Iulius Mall Timisoara un magazin
Lanţul de hipermarketuri pentru copii Hippoland a deschis pe 19 mai 2018, la Iulius Mall Timişoara, primul său magazin din vestul ţării şi al şaselea din România. Unitatea din Iulius Mall are o suprafaţă de peste 1.000 mp şi este printre cele mai mari magazine cu articole pentru bebeluşi şi copii din regiune. Brandul Hippoland provine din Bulgaria, unde deţine peste 28 de locaţii.

Conceptul Hippoland este ca părinţii sau viitorii părinţi să găsească cea mai variată gamă de produse de calitate pentru bebelușii sau copiii lor, totul într-un singur loc, beneficiind de consiliere personalizată.

Hipermarketul Hippoland oferă mai mult de 20.000 de articole, printre care produse de puericultură, cărucioare, ţarcuri, pătuţuri, premergătoare, lenjerii de pat, cădiţe şi accesorii pentru baie, încălţăminte, triciclete, trotinete, biciclete, maşinuţe cu acumulator, jocuri, puzzle-uri, rechizite, cărţi, pluşuri, jucării din lemn, jucării creative şi multe altele.

Portofoliul Hippoland îmbină cele mai renumite branduri internaţionale cu o gamă completă de produse la preţuri foarte accesibile, atât pentru colecţia dedicată bebeluşilor, cât şi pentru secţiunea jucării. Printre brandurile comercializate în magazin se numără: Lorelli, Chipolino, kika boo, Moni Cangaroo, Bebino, Avent, Tommee Tippee, NUK, Campol, Medela, Lego, Playmobil, Barbie, Cars şi multe altele.

Brandul Hippoland a intrat pe piaţa din România în anul 2015, cu un magazin în Bucureşti. În prezent, deţine trei magazine în Capitală şi câte unul în Piteşti, Ploieşti şi Timişoara.

Despre Iulius Mall Timişoara

Cu 350 de magazine şi o suprafaţă de peste 71.000 mp, Iulius Mall Timişoara este cel mai mare mall din afara Bucureştiului. Clienţii vor avea aproape de ei şi mai multe branduri internaţionale odată cu dezvoltarea ansamblului mixt Openville, care integrează actualul mall. Ansamblul va reprezenta principala atracție de shopping şi loisir din regiune. Lucrările la componenta de retail au început în decembrie 2017 şi presupun o suprafaţă suplimentară de 47.000 mp, reprezentând extensia Iulius Mall Timișoara şi amenajarea unor spații de retail la parterul clădirilor de birouri şi în zona parcului din ansamblu. În total, suprafața de retail va ajunge la 118.000 mp închiriabili.

Prima etapă de dezvoltare a celui mai mare proiect de tip mixt din vestul ţării va fi finalizată în trimestrul patru al acestui an şi va include: noile spaţii de retail, 50.000 mp de birouri în operare (trei clădiri) şi 52.000 mp în construcţie (o clădire), un parc, un pasaj subteran destinat traficului auto şi peste 1.500 de noi locuri de parcare. Proiectul Openville este realizat de companiile IULIUS şi Atterbury Europe, reprezentând o investiţie estimată la peste 220 milioane de euro.

(29918)