tion.ro Web analytics

Tion

Tion

  • Ştiri
    • Ştiri Timiș
    • Lugoj
    • Știri naționale
    • Stiri internaţionale
    • Eveniment
    • Sănătate
    • Dialoguri Sănătoase
    • Sport
    • Târg imobiliar
  • Timp liber
    • Cultură
    • Cinema
    • Horoscop
  • ANGAJĂRI
  • MICA PUBLICITATE
    • IMOBILIARE
      • Imobiliare Vanzari – Garsoniere
      • Imobiliare Vanzari – o camera
      • Imobiliare Vanzari – 2 camere
      • Imobiliare Vanzari – 3 camere
      • Imobiliare Vanzari – 4 camere
      • Imobiliare Vanzari – Case
      • Imobiliare Vanzari – Terenuri
      • Imobiliare Vanzari – Spatii comerciale
      • Imobiliare Inchirieri – Garsoniere
      • Imobiliare Inchirieri – o camera
      • Imobiliare Inchirieri – 2 camere
      • Imobiliare Inchirieri – 3 camere
      • Imobiliare Inchirieri – Case
      • Imobiliare Inchirieri – Spatii comerciale
    • PRESTĂRI SERVICII
    • CONSTRUCȚII
    • AUTO
    • DIVERSE
  • UTILE
  • VIDEO
  • Azi în Timișoara
  • Cariere de Poveste
  • Agenda
  • Lugoj
Select Page


Tion
Ştiri din Timiș
La Timisoara cultura dezbina comunitatile? ATCCE le raspunde universitarilor nemultumiti de campania sa

La Timisoara cultura dezbina comunitatile? ATCCE le raspunde universitarilor nemultumiti de campania sa

la 14 January 2014 19:25 Reactualizat la: 15 January 2014 11:36
14 January 2014 19:25 Reactualizat la: 15 January 2014 11:36
Asociația Timișoara Capitală Culturală Europeană (ATCCE) răspunde prompt, printr-un comunicat punctual, la declarațiile reprezentanților Universității de Vest (UVT), care s-au arătat ”uimiți” că nu au fost implicați în realizarea imaginii campaniei "Cultura unește comunitatea". Apelul la implicare a fost lansat către toți membrii ATCCE, Universitatea de Vest este membru al Asociației, iar specialiștii săi fac parte din grupurile de lucru care pregătesc candidatura, precizează directorul executiv al ATCCE, Simona Neumann. Mai mult, UVT are un contract cu Asociația, pentru realizarea unui studiu sociologic, serviciu plătit cu 19.000 de lei.
Scris de S.P.D. - Asociația Timișoara Capitală Culturală Europeană (ATCCE) răspunde prompt, printr-un comunicat punctual, la declarațiile reprezentanților Universității de Vest (UVT), care s-au arătat ”uimiți” că nu au fost implicați în realizarea imaginii campaniei "Cultura unește comunitatea". Apelul la implicare a fost lansat către toți membrii ATCCE, Universitatea de Vest este membru al Asociației, iar specialiștii săi fac parte din grupurile de lucru care pregătesc candidatura, precizează directorul executiv al ATCCE, Simona Neumann. Mai mult, UVT are un contract cu Asociația, pentru realizarea unui studiu sociologic, serviciu plătit cu 19.000 de lei.

Trimite articolul

X

După război, mulți viteji se-arată. Zicala pare să ilustreze reacțiile stârnite, în urbe, de lansarea campaniei de informare ”Cultura unește comunitatea”. Căci la Timișoara, cultura pare să dezbine comunitățile, nu să le unească. Chiar și pe cele care sunt, de fapt, în aceeași barcă: a susținerii candidaturii Timișoarei la titlul de Capitală Culturală Europeană.

Reacția de nemulțumire exprimată public de rectorul UVT și de reprezentanții Facultății de Arte, care s-au simțit lăsați pe dinafară la pregătirea campaniei menționate, este tratată de ATCCE pe un ton amiabil, dar ferm, printr-un comunicat transmis de Simona Neumann.

”Avem o colaborare constantă și foarte bună cu Universitatea de Vest din Timișoara, al cărei rector – prof.univ.dr. Marilen Pirtea, a desemnat deja mai mulți specialiști în diverse domenii pentru a participa la întâlnirile de lucru organizate pentru elaborarea conceptului candidaturii (un proces care va continua și anul acesta). De altfel, Asociația a încheiat și un contract cu Universitatea de Vest, în valoare de 19.000 de lei, pentru realizarea Studiului sociologic privind impactul public al candidaturii Municipiului Timișoara pentru titlul de Capitală Culturală Europeană. Acest studiu a fost prezentat publicului în conferința de presă pe care Asociația, împreună cu Primăria Municipiului Timișoara, a organizat-o în 8 ianuarie 2014”, precizează aceasta.

Așadar, campania “Cultura unește comunitatea” a fost lansată în cadrul aceluiaşi eveniment în care  reprezentanții UVT și-au prezentat rezultatele sondajului realizat în cadrul unui contract în valoare de aproape 20.000 de lei. La momentul respectiv, al prezentării campaniei, UVT nu și-a exprimat nicio nemulțumire, reacția universitarilor venind abia după câteva zile.

Simona Neumann subliniază însă că toți membrii ATCCE au fost invitați să se implice, precum și entitați din afara asociației, și că aportul tuturor este binevenit.

”Pentru activitățile premergătoare elaborării dosarului de candidatură a Timișoarei pentru titlul Capitală Culturală Europeană în 2021 au fost invitați și solicitați să se implice membrii Asociației, precum și alte entități care, din analizele făcute, au calitatea de parte interesată pentru acest proiect. Așadar, reprezentanți din universități, din rândul autorităților, ai mediului de afaceri, ai mediului cultural, jurnaliști fac parte din grupurile de lucru implicate în elaborarea dosarului de candidatură, iar numărul acestora va crește”, se arată în comunicat.

Campania de comunicare urmărește informarea corectă a publicului timișorean cu privire la implicațiile pe care candidatura Timișoarei le aduce în interiorul comunității, dar ”această campanie de comunicare NU lansează candidatura orașului, NU lansează logo-ul candidaturii, NU lansează brandul orașului și NU lansează un concept de candidatură. Acestea vor fi etape ulterioare, pe care Asociația, împreună cu alte instituții urmează să le dezvolte pe parcursul acestui an”, subliniază Neumann.

Așadar, ”referirile la campania de candidatură și identitatea/ brandul orașului se fac impropriu în această etapă. O campanie de candidatură, presupune existența unui concept, al unui logo/ brand și a unui slogan unic. Pentru Timișoara, acestea vor fi etape ulterioare campanei de comunicare. Pentru a corecta astfel de confuzii, am considerat că este necesară o campanie de informare. Timișoara urmează să elaboreze un concept de candidatură, respectiv un logo și o grafică a candidaturii în perioada următoare (2014-2015), în funcție de rezultatele din cadrul întâlnirilor grupurilor de lucru din care fac parte deja reprezentanți ai mediului universitar timișorean”, se mai arată în răspunsul ATCCE.

De altfel, Studioul de design X3, a cărui echipă a realizat imaginea campaniei, are același statut de membru al Asociației, plătitor de cotizație, precum Universitatea de Vest.

 

Trimite articolul

X
Taguri:
atcce ,
candidatura ,
capitala culturala ,
primaria timisoara ,
simona neumman ,
timis online ,
timisoara ,
tion ,
UVT
0 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

    Cele mai citite știri

    1
    Cei mai buni cățărători din România se întrec la Timișoara, în etapa a doua a Cupei României la Bouldering
    2
    Ziua Mondială a Cancerului de Col Uterin: România rămâne pe primul loc în UE, avertizează medicii timișoreni
    3
    Investiții de aproape 11 milioane de lei în Giroc și Chișoda. Mai multe străzi vor fi modernizate
    4
    Primăria Timișoara caută, din nou, constructor pentru hala de mentenanță a tramvaielor noi. Primul a făcut doar proiectarea
    5
    „TRUCK & BUS” ajunge în Timiș: polițiștii desfășoară controale pentru a preveni accidentele
    6
    FOTO. Muntele Tianzi – peisajul care a inspirat lumea din „Avatar”
    7
    Peste 400 de șoferi amendați în weekend pe drumurile din Timiș
    8
    FOTO. Comori pașoptiste, în licitație. Sabia de gală a prințului Ghica, de la 900 de euro
    9
    Dr. Olivia Toma ne explică de ce pielea are nevoie de o îngrijire specială în sezonul rece
    10
    Alimentele alergene, introduse cât mai devreme, pot preveni alergiile la copii

    Cele mai noi știri

    Ştiri din Timiș

    Dominic Fritz depune jurământul de credință pentru cetățenia română: „Trăiască România, trăiască Europa!”

    Ştiri din Timiș

    Investiții de aproape 11 milioane de lei în Giroc și Chișoda. Mai multe străzi vor fi modernizate

    Ştiri din Timiș

    FOTO. Brazi de Crăciun la prețuri pentru toate buzunarele, în Piața 700

    Eveniment

    Descoperire spectaculoasă în Timișoara. Peste 300 de colete cu materiale pirotehnice confiscate în urma unui control

    Mapamond

    Ce țară va taxa prezervativele pentru a stimula natalitatea. Îngrijorări în rândul femeilor vulnerabile

    România

    USR își desemnează noii candidați: Radu Miruță la Apărare, Irineu Darău la Economie

    Ştiri din Timiș

    Program special de sărbători la Iulius Town: Cinema City va fi deschis în Ajunul Crăciunului și în prima zi a anului.

    Capitală Culturală

    „Teatrul Viitorului”, un spectacol despre anxietatea generației tinere, în premieră la Timișoara

    Utile

    Lucrări ale SDM în Timișoara, astăzi, 18 decembrie

    Azi în Timișoara

    Ce facem astăzi, 18 decembrie 2025, în Timișoara?
    • Servicii
      • Redactia
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Timiș Online

    ISSN 3008-2323

    ISSN-L 3008-2323

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici