„Soluții software pentru IMM-uri – beneficii și provocări” se numește evenimentul care va avea loc joi, 18 octombrie, de la ora 9, la Hotel Angellis, strada Divizia 9 Cavalerie nr 21A.
Evenimentul, organizat de Asociația Firmelor Timișene împreuna cu Asociația Firmelor Bihorene și Asociația Firmelor Sibiene, va răspunde la mai multe întrebări care îi frământă pe manageri și antreprenori atunci când analizează oportunitatea de a achiziționa sau de a dezvolta și implementa o aplicație de business. Partenerul evenimentului va fi compania SoftOne România .
Speakerul Mircea Neagu – Channel Partner Manager, SoftOne România, și reprezentanții organizatorilor vor oferi răspunsuri la următoarele întrebări, și nu numai:
- Care este momentul în care trebuie să investesc într-o soluție ERP pentru business-ul meu?
- Ce fel de soluție de gestiune este potrivită pentru compania mea? CRM, ERP, BI, SFA?
- Care sunt cele mai importante cinci lucruri de care trebuie să ținem cont atunci când aleg implementarea unui ERP?
- Cloud sau On-Premise, ce varianta de licențiere este potrivită pentru mine? Ce investiți presupun fiecare?
- Care sunt cele mai des întâlnite capcane în alegerea și implementarea unui ERP?
Dacă accesați site-ul nostru, www.af-tm.ro, puteți găsi informații utile și de actualitate, precum și evenimentele derulate de Asociația Firmelor Timișene.
Asociația Firmelor Timișene are ca scop principal reprezentarea şi apărarea drepturilor şi intereselor legitime ale membrilor săi întreprinzători (societăți comerciale sau întreprinderi individuale), atât în raporturile acestora cu autoritățile centrale şi locale, cât şi în raporturile din mediul antreprenorial.
Citiți principiile noastre de moderare aici!