Se cauta amplasament pentru organizarea de santier a investitiei de la lotul 1 din autostrada Nadlac-Arad

De M. Hoster
Reactualizat la:
1Comentariu
Se cauta amplasament pentru organizarea de santier a investitiei de la lotul 1 din autostrada Nadlac-Arad
Vremea caldă de afară scoate constructorii de autostrăzi din amorţeală. După organizarea de şantier pe tronsonul 2 al autostrăzii Timişoara – Lugoj, acum a venit rândul celor de la Astaldi şi Max Boegl să verifice lucrările lăsate în urmă de cei de la Romstrade pe lotul 1 al autostrăzii Nădlac – Arad. Mare parte din ceea ce s-a construit deja s-a degradat, situaţia nefiind nici pe departe una plăcută.

Reatribuit după „aterizarea” lui Nelu Iordache, patronul Romstrade, fosta firmă desemnată să construiască lotul 1 din autostrada Nădlac – Arad, pentru folosirea banilor primiţi pentru autostradă în vederea achiziţionării de avioane pentru o altă companie a sa, Blue Air, respectivul tronson are acum constructor nou. Faza contestaţiilor tradiţionale s-a depăşit din decembrie, iar acum se poate lucra. Nu e deocamdată cazul, dar reprezentanţii celor de la Astaldi şi Max Boegl, desemnaţi să reia constucţia şi finalizarea lucrărilor, au început să verifice situaţia lucrărilor şi gradul de degradare a acestora, în vederea continuării construcţiei. În acest moment lotul este realizat în jur de 15 – 20%. De asemenea, se vizează mai multe variante pentru amplasarea organizării de şantier, la Pecica sau la Peregu Mare.

Ceea ce este bine e că întregul lot este amplasat în câmpie, deci lucrările vor fi mult mai uşor de executat. Dacă se lucrează la capacitate maximă, tronsonul ar putea fi finalizat chiar în acest an. Lotul 1 din autostrada Nădlac – Arad are lungimea de 22,2 de kilometri, urmând să asigure legătura dintre A1 şi autostrada de la Mako.

 



1Comentariu

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !

versiunea HTML a comentariilor