Angajatii Primariei Timisoara – scosi din birouri si trimisi sa vada realitatile din oras

De Alina Strugariu
21Comentarii
Angajatii Primariei Timisoara – scosi din birouri si trimisi sa vada realitatile din oras
© TION: Angajatii Primariei Timisoara – scosi din birouri si trimisi sa vada realitatile din oras
Semne de circulaţie căzute sau ascunse după copaci, drumuri cu gropi, trotuare distruse, gunoaie, buruieni crescute în voie – la toate acestea vor avea sarcină de serviciu să fie atenţi angajaţii Primăriei Timişoara. Şi nu doar inspectorii de zonă, care ar trebui să facă teren, ci şi funcţionarii de la birouri, anunţă primarul Nicolae Robu. Edilul vrea o echipă de 50 de oameni care să monitorizeze oraşul.

Nemulţumit de faptul că unii dintre subalternii săi nu prea văd ce se întâmplă în neregulă pe străzile urbei şi că tot el sau cetăţenii ajung să sesizeze problemele, primarul Nicolae Robu plănuieşte să le traseze ca sarcină de serviciu angajaţilor din instituţia pe care o conduce monitorizarea anumitor artere. Nu chiar tuturor, dar edilul vorbeşte despre 50 de oameni.

Oraşul ar urma să fie împărţit în aproximativ 50 de zone şi fiecare funcţionar din primărie va răspunde de una dintre ele. Indiferent de atribuţiile pe care le are în prezent.

„Nu contează de ce răspund. O să le dau străzi din oraş. Împart oraşul în vreo 50 de zone, e în lucru acum. Dacă se mai întâmplă ca până acum, ca tot eu să se sesisez ce nu e în regulă, și nu cei care au răspunderea asta, îi voi mustra că nu-și fac datoria. Nu numai cu semnele de circulație, ci cu orice – gropi, spații verzi neîngrijite, copaci netoaletați, orice neregulă. Deci acum ce se întâmplă: eu mă duc cu mașina, merg pe șantiere sau uneori mă duc în oraș pur și simplu ca să pot vedea starea orașului și observ o mulțime de lucruri. Nu e normal ca primarul să facă treaba aceasta. Normal este să existe cineva care sesizează că anumite lucruri nu sunt în regulă și transmite mai departe semnalul că trebuie intervenit. Momentan, sarcina aceasta nu revine nicicui în mod expres”, susţine Robu.

Cât despre inspectorii de zonă ai primăriei, care ar trebui să facă teren, să sesizeze ce nu este în regulă în oraş şi să ia măsuri, Robu spune că aceştia sunt prea puţini şi nu fac doar asta. Aşa că inclusiv funcţionarii de la birouri vor primi astfel de sarcini.

„Există niște inspectori de zonă la Urbanism, care au zone prea mari, există inspectorii de la Drumuri, care au porțiuni mult prea mari din oraș ca să le poată cuprinde în mod eficient… Plus că au și alte atribuțiuni. Voi stabili aproximativ 50 de oameni. Am voie să fac asta, le introduc aceste atribuțiuni în fișa postului. Dacă nu sunt de acord, sunt și alte locuri de muncă în țara asta. Nu au toți mașini, și nu putem da la toți mașini, și nu merg toată ziua acolo… Mai trebuie să facem ceva pentru comunitate și cu eforturi personale, nu să primim totul mură în gură. Mai trebuie să meargă și cu mașinile personale, dacă vor să meargă cu mașina… Nu-i obligă nimeni să meargă cu mașina”, a anunţat primarul.

Rămâne de văzut cum vor primi decizia angajaţii Primăriei Timişoara şi în ce măsură se vor conforma.



21Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

versiunea HTML a comentariilor