Alergare in slip, la Timisoara. Echipament: prosop, ceai si vointa

De Adrian Panduru
10Comentarii
Alergare in slip, la Timisoara. Echipament: prosop, ceai si vointa
© Foto: Facebook/Ștefan Iulian Cojocnean
Ștefan Iulian Cojocnean, un locuitor al Timișoarei cunoscut deja pentru dragostea sa față de mișcare și pentru setea de a bate tot felul de recorduri, invită doritorii de alergare la o cursă în … slip.

Alergarea este una fără haine groase și pantofi (în afară de slip sau pantaloni scurți), dar nu este pentru oricine. Trebuie să fiți antrenați pentru a alerga pe o vreme friguroasă, în acest … „echipament”.

„De mâine, sâmbătă, 3 martie, ești invitat la o alergare prin zăpadă, fără haine și pantofi, în fiecare zi în care avem zăpadă în Parcul Botanic. Dacă nu ai mai realizat aceste cure de călire cu ajutorul aerului și zăpezii, dar totuși vrei să vii, o poți face respectând principiul de la puțin la mult, adică poți alerga doar 100, 200, 300 de metri. Eu voi alerga un kilometru, cu posibilitatea de a prelungi această distanță”, transmite Ștefan Cojocnean, pe pagina de Facebook a evenimentului.

Evenimentul se numește „This is Timișoara. Alergăm fără haine și pantofi” și începe la ora 10. Totuși, organizatorul transmite că dacă ți se pare interesant și funny, dar nu poți să-ți asumi această călire cu aer rece și alergare prin zăpadă, atunci poți alerga și îmbrăcat, și cu pantofi.

„Ne vedem la foişorul din Parcul Botanic, unde ne vom lăsa hainele, mănuşile, căciula şi pantofii. Dar este important să vii cu prosop, ceai fierbinte şi multă voință. Iar din această ieşire din starea de confort vei fi cel puțin cu mine, în această alergare ”This is Timisoara!”, transmite Ștefan Cojocnean.

Organizatorul atrage atenția asupra anumitor aspecte. Pentru a alerga în slip trebuie să începi antrenamentul treptat, de la temperaturi mai mari, câteva minute, la cele mai joase.

„Baia de aer rece este o procedură de călire pe care o utilizăm dezbrăcați, pentru un timp limitat, fie în camera cu ferestra deschisă, fie în aer liber, pentru antrenarea gradată față de frig și față de variațiile termice ale mediului înconjurător. Primele băi de aer trebuie începute la o temperatura de 20-22º, timp de 10-15 minute, 1-2 ori pe zi. Treptat se trece la temperaturi joase, mergând până la 5-7º. Baia de aer rece trebuie oprită când apare fiorul sau tremurul, anunțat de “pielea de găină”, transmite Cojocnean.

 



10Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !

versiunea HTML a comentariilor