Ce aduce nou Openville din acest punct de vedere? În primul rând, un parc de 55.000 mp, care va fi o atracție atât pentru miile de angajați din clădirile de birouri ale ansamblului, cât și pentru cei veniți la cumpărături, în Iulius Mall. În plus, bănățenii vor avea la dispoziție noi cafenele și restaurante, cu specificuri şi tematici aparte, cu terase în aer liber şi panoramă spre zona verde, care vor oferi un alt înţeles conceptului de viaţă urbană în centrul oraşului.
O primă confirmare în această direcție o reprezintă restaurantul atFabrika, inaugurat la începutul acestui an şi care implementează, în premieră pentru România, conceptul de Fresh Market. Dacă mergi la Iulius Mall Timişoara nu ai cum să nu-l observi. Situat în zona intrării principale, atFabrika se remarcă, în primul rând, datorită arhitecturii care aminteşte de o casă de sticlă, scăldată în lumină naturală. Localul este conceput precum o mică „uzină”, utilată cu tehnologie de ultimă generaţie, în care se lucrează la „foc continuu”, iar clienții pot urmări fiecare etapă a preparării, de la selectarea ingredientelor, până la servire.
„Aici inventăm, creăm, producem. Aici Fabrikăm ca într-o uzină. Tot procesul este intern. Vrem să desfiinţăm ideea de paste la cutie. Vrem ca omul să vadă cum sunt preparate în maşina de făcut paste făinoase. Vrem ca pâinea pe care o mănâncă să fie a locului. Pentru că mâncarea este o emoţie. Trebuie gătită şi servită corect”, declară Ciprian Tătaru şi Tudor Marcu, bucătarii restaurantului.
atFabrika propune transparență totală și garantează prospețimea alimentelor, alese direct dintr-un Fresh Market. Zona de selecţie este împărţită în mai multe secţii, printre care cea de fructe şi legume, carmangerie, brutărie şi cofetărie. Conceptul le permite clienților să aleagă tipul de carne pe care și-l doresc și modalitatea de preparare a acestuia, fiind disponibile și delicatese, precum mușchi de vită de Uruguay, prosciutto di Parma sau bresaola. Totodată, pot fi alese diverse specialități de panificație, preparate după rețete proprii. Iar pentru cei care nu au timpul de partea lor, AtFabrika le propune o multitudine de specialități la „vitrina caldă” sau variante de „food to go”.
Promoţii speciale pentru angajaţii din clădirile office ale ansamblului
atFabrika este un local unic în peisajul de dining autohton. În funcţie de momentele zilei, restaurantul se transformă dintr-un spaţiu al micului dejun, într-unul în care se poate servi prânzul, cina sau într-un loc unde oamenii se pot întâlni, ca într-un pub, să savureze o bere. Astfel de locații concept le vor oferi clienților Openville experiența multiculturală a unor restaurante și cafenele cu specificuri dintre cele mai variate, așa cum este cea întâlnită pe marile bulevarde ale metropolelor lumii. În plus, reprezintă unul dintre multiplele beneficii de care vor avea parte persoanele care lucrează în clădirile de birouri din Openviile, pentru care este implementat programul Card Partener, în baza căruia primesc la atFabrika un discount de 10%.
atFabrika s-a gândit şi la cei care doresc să servească aici masa de prânz, pentru care pregăteşte zilnic, în timpul săptămânii, meniuri speciale intitulate „Crafted Lunch”, cu preparate delicioase.
Compania IULIUS investește peste 220 milioane de euro în dezvoltarea ansamblului multifuncțional Openville. Proiectul va include 130.000 mp de spaţii office, 60.000 mp adiţionali de retail, peste 430 de magazine, restaurante, cafenele, cinema multiplex, o zonă de fresh market, un parc de 55.00 mp, cel mai mare loc de joacă şi 4.050 de locuri de parcare.
Citiți principiile noastre de moderare aici!