tion.ro Web analytics

Tion

Tion

  • Ştiri
    • Ştiri Timiș
    • Lugoj
    • Știri naționale
    • Stiri internaţionale
    • Eveniment
    • Sănătate
    • Dialoguri Sănătoase
    • Sport
    • Târg imobiliar
  • Timp liber
    • Cultură
    • Cinema
    • Horoscop
  • ANGAJĂRI
  • MICA PUBLICITATE
    • IMOBILIARE
      • Imobiliare Vanzari – Garsoniere
      • Imobiliare Vanzari – o camera
      • Imobiliare Vanzari – 2 camere
      • Imobiliare Vanzari – 3 camere
      • Imobiliare Vanzari – 4 camere
      • Imobiliare Vanzari – Case
      • Imobiliare Vanzari – Terenuri
      • Imobiliare Vanzari – Spatii comerciale
      • Imobiliare Inchirieri – Garsoniere
      • Imobiliare Inchirieri – o camera
      • Imobiliare Inchirieri – 2 camere
      • Imobiliare Inchirieri – 3 camere
      • Imobiliare Inchirieri – Case
      • Imobiliare Inchirieri – Spatii comerciale
    • PRESTĂRI SERVICII
    • CONSTRUCȚII
    • AUTO
    • DIVERSE
  • UTILE
  • VIDEO
  • Azi în Timișoara
  • Cariere de Poveste
  • Agenda
  • Lugoj
Select Page


Tion
Utile
Cum pot fi decontate cheltuielile comune pentru imobilele unde PMT e coproprietar și ce documente trebuie depuse

Cum pot fi decontate cheltuielile comune pentru imobilele unde PMT e coproprietar și ce documente trebuie depuse

De Vlad Popa
la 20 June 2025 14:42
2 Comentarii

Cum pot fi decontate cheltuielile comune pentru imobilele unde PMT e coproprietar și ce documente trebuie depuse

foto: arhivă/Primăria Municipiului Timișoara
20 June 2025 14:42
Asociațiile de proprietari care gestionează imobile unde Primăria Timișoara este coproprietar pot solicita decontarea cheltuielilor comune – de la utilități și fondul de rulment, până la lucrări de reparații sau reabilitare. Pentru a asigura o procesare rapidă și eficientă a cererilor, municipalitatea reamintește pașii și actele necesare.
Scris de Vlad Popa - Asociațiile de proprietari care gestionează imobile unde Primăria Timișoara este coproprietar pot solicita decontarea cheltuielilor comune – de la utilități și fondul de rulment, până la lucrări de reparații sau reabilitare. Pentru a asigura o procesare rapidă și eficientă a cererilor, municipalitatea reamintește pașii și actele necesare.

Trimite articolul

X

Cum pot fi decontate cheltuielile comune pentru imobilele unde Primăria este coproprietar

Primăria Timișoara, în calitate de coproprietar al mai multor imobile din oraș, reamintește asociațiilor de proprietari cum pot solicita decontarea cheltuielilor comune (utilități, fond de rulment, fond de reparații), precum și a cheltuielilor pentru lucrări de reparații sau reabilitare.

Cererile trebuie transmise exclusiv prin intermediul asociațiilor de proprietari. În cazul imobilelor unde nu există o astfel de asociație, este necesară constituirea uneia. Din cauza volumului mare de solicitări, documentația transmisă trebuie să fie completă, pentru a evita întârzieri în procesarea cererilor și efectuarea plăților, precizează cei de la Primăria Timișoara.

Aceeași procedură se aplică imobilelor aflate în proprietatea municipalității sau a Statului Român, indiferent dacă este vorba despre locuințe sau spații cu altă destinație (SAD-uri).

Pentru a primi banii pentru cheltuielile de întreținere, fondul de rulment și fondul de reparații, asociațiile de proprietari trebuie să trimită următoarele documente:

  • Hotărârea Asociației de Proprietari cu privire la suma stabilită pentru fond rulment și fond de reparații
  • Tabel cu cheltuielile lunare (cu operarea la zi a plăților efectuate în vederea evitării penalităților)
  • Date privind modul de decontare (cont, bancă)

Totodată, municipalitatea va deconta și cota-parte aferentă lucrărilor de reparații sau reabilitare efectuate pentru apartamentele și spațiile cu altă destinație aflate în proprietatea Statului Român sau a Municipiului Timișoara. Pentru decontarea acestor servicii, trebuie depuse următoarele documente:

  • Hotărârea Asociației de Proprietari cu privire la executarea lucrărilor
  • Autorizația de construire și documentele anexă ale acesteia
  • Documentele aferente selecției de oferte
  • Contractul de execuție încheiat cu firma câștigătoare
  • Situația/situațiile de lucrări
  • Procesul verbal de recepție la terminarea lucrărilor
  • Procesul verbal de recepție parțial (dacă este cazul)
  • Extrasul CF colectiv (Carte Funciară)
  • Facturile emise de societatea care a executat lucrările și dovada plății (extrasele de cont și/sau chitanțele aferente)
  • Datele bancare pentru decontare (numele băncii, contul IBAN).

Documentele pot fi depuse la sediul Primăria Timișoara, Bulevardul C.D. Loga, nr. 1, Camera 12, sau în format electronic, la adresa de e-mail primariatm@primariatm.ro. Mai multe detalii despre documente găsiți AICI.

Trimite articolul

X
Taguri:
cheltuieli comune ,
pmt
2 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Admin says:
    June 21, 2025 at 7:44 am

    Deci, am impresia ca unii sunt mai catolici decât papa, pai dacă primaria detine un imobil și e coproprietar, ar trebui sa știe ca exista legea 196/2018 și ar trebui sa trimita responsabil la Adunările Generale din asociatie și sa se comporte exact ca restul din asociatie, nu sa mearga administratorii sau președintele și sa.duca alte seturi de documente pe la Primarie. Nu își exercita dreptul de vot, ca orice alt proprietar nu poate emita pretenții, dacă se votează în AG un fond, nu trebuie alte justificări. Deci dacă tot exista un compartiment de asociatii, poate desemnează o persoana acolo, ca sigur nu sunt super încărcați de munca, și sa.mearga pe la asociatii sa își faca datoria, dacă nu să plătească, cel puțin așa e pentru toată lumea.

    Reply
  2. oross says:
    June 21, 2025 at 5:52 pm

    Prostii, daca chiriasul primariei nu plateste, trebuie sa dai in judecata primaria…altfel primaria nu face nimic, pana se termina procesul chiriasul mai cumuleaza datorii..si incepi de la inceput cu judecata…nu se mai termina..Iar in ce priveste reabilitarea, doar dupa receptie…adica toata lumea pune banii jos, doar primaria nu…Pai vindeti daca nu sunteti in stare..

    Reply
  3. Cele mai citite știri

    1
    Comercianții de flori, coronițe și candele sunt așteptați să depună cereri dacă vor să vândă de Ziua Morților în Timișoara
    2
    Campanie gratuită de colectare a deșeurilor vegetale în comuna Giroc
    3
    Primăria Lugoj cere respect în spațiul public online: „Dialogul civilizat este obligatoriu”
    4
    Percheziții la Timișoara într-un dosar de evaziune fiscală cu un prejudiciu de peste 30 de milioane de lei
    5
    Cincisprezece biciclete electrice pentru comunitate, prin apelul „Urban eRiders”
    6
    Raport Salvați Copiii: Sărăcia în rândul copiilor din România „costă” economia peste o treime din PIB
    7
    PROGRAM. „FestteamArt” 2025 marchează 25 de ani de prietenie teatrală între Lugoj și Corinthos
    8
    Doi bărbați au fost reținuți în cazul crimei din Ciacova. Și-au bătut prietenul și i-au dat foc
    9
    Delegație din Republica Moldova, în vizită oficială la Timișoara. A învățat cum să atragă fonduri europene
    10
    Ministerul Sănătății: Serviciile de prevenție sunt gratuite pentru toți românii, indiferent de asigurare

    Cele mai noi știri

    Lugoj

    Primăria Lugoj cere respect în spațiul public online: „Dialogul civilizat este obligatoriu”

    Eveniment

    Incendiu la o afumătoare din Mașloc, stins la timp de pompieri

    Eveniment

    Incendiu matinal la Șemlacu Mare. O cameră a fost cuprinsă de flăcări, iar pompierii au intervenit rapid

    Ştiri din Timiș

    Concordat vs. insolvență. Există prevenție și pentru companii?

    Agenda

    A apărut Almanahul Agenda 2026!

    Horoscop

    Lună Plină în Gemeni, în 5 decembrie

    Utile

    Lucrări ale SDM în Timișoara, astăzi, 5 decembrie

    Azi în Timișoara

    Ce facem astăzi, 5 decembrie 2025, în Timișoara?

    România

    Nicușor Dan a trimis la reexaminare legea privind combaterea extremismului

    Ştiri din Timiș

    CJ Timiș și Eco Serv blochează predarea activității de tratare a levigatului și solicită oprirea ilegală a unei activități critice pentru protecția mediului
    • Servicii
      • Redactia
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Timiș Online

    ISSN 3008-2323

    ISSN-L 3008-2323

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici