tion.ro Web analytics

Tion

Tion

  • Ştiri
    • Ştiri Timiș
    • Lugoj
    • Știri naționale
    • Stiri internaţionale
    • Eveniment
    • Sănătate
    • Dialoguri Sănătoase
    • Sport
    • Târg imobiliar
  • Timp liber
    • Cultură
    • Cinema
    • Horoscop
  • ANGAJĂRI
  • MICA PUBLICITATE
    • IMOBILIARE
      • Imobiliare Vanzari – Garsoniere
      • Imobiliare Vanzari – o camera
      • Imobiliare Vanzari – 2 camere
      • Imobiliare Vanzari – 3 camere
      • Imobiliare Vanzari – 4 camere
      • Imobiliare Vanzari – Case
      • Imobiliare Vanzari – Terenuri
      • Imobiliare Vanzari – Spatii comerciale
      • Imobiliare Inchirieri – Garsoniere
      • Imobiliare Inchirieri – o camera
      • Imobiliare Inchirieri – 2 camere
      • Imobiliare Inchirieri – 3 camere
      • Imobiliare Inchirieri – Case
      • Imobiliare Inchirieri – Spatii comerciale
    • PRESTĂRI SERVICII
    • CONSTRUCȚII
    • AUTO
    • DIVERSE
  • UTILE
  • VIDEO
  • Azi în Timișoara
  • Cariere de Poveste
  • Agenda
  • Lugoj
Select Page


Tion
Ştiri din Timiș
Timișoara, SF pentru bicicliști? Piste de un metru lățime acum, autostradă peste câțiva ani

Timișoara, SF pentru bicicliști? Piste de un metru lățime acum, autostradă peste câțiva ani

De Roxana Deaconescu
la 11 June 2020 14:47
28 Comentarii

Timișoara, SF pentru bicicliști? Piste de un metru lățime acum, autostradă peste câțiva ani

11 June 2020 14:47
Din centimetru în centimetru să iasă o pistă de bicicletă decentă de... un metru! Așa se calculează traseele speciale pentru bicicliști la Primăria Timișoara. Acum se fac pe trotuare, că-s mai sigure, dar până prin 2027 am putea avea controversata autostradă pentru biciclete. Administrația vrea bani europeni pentru documentație.
Scris de Roxana Deaconescu - Din centimetru în centimetru să iasă o pistă de bicicletă decentă de... un metru! Așa se calculează traseele speciale pentru bicicliști la Primăria Timișoara. Acum se fac pe trotuare, că-s mai sigure, dar până prin 2027 am putea avea controversata autostradă pentru biciclete. Administrația vrea bani europeni pentru documentație.

Trimite articolul

X

Reprezentanții Primăriei Timișoara au prezentat zilele acestea o listă de proiecte pentru viitorul exercițiu financiar, care se întinde din 2021 până în 2027. Scopul este să obțină fonduri europene pentru a pregăti documentația necesară. La capitolul „Mobilitate urbană” sunt trei proiecte „mari, grele”, printre care și amenajarea autostrăzii pentru biciclete.

„Vă prezint ce vrem să facem în exercițiul financiar următor. Având în vedere că putem primi niște bani pentru etapele astea teoretice, studiu de fezabilitate pentru proiectele pe care vrem să le transformăm în cereri de finanțare pentru exercițiul financiar următor al UE, noi am făcut inventarul proiectelor mari, grele, pe care vrem să le facem, dar am ținut seamă și de diversele aspecte pe care le comportă fiecare proiect astfel încât să le putem implementa în termenele care vor fi stabilite”, au transmis oficialii municipalității.

Autostrada de biciclete ar trebui să lege orașul de la nord la sud, pe aproape 8 km, dar și de la est la vest, pe 9,5 km. Un total de 17,5 km, cu piste de maximum patru metri lățime. Costul total ar fi de 20,8 milioane de lei cu tot cu TVA, echivalentul a aproape 4,3 milioane de euro, arată primele estimări.

Până să pedalăm însă pe autostradă mai e cale lungă. Deocamdată se lucrează la prima parte a documentației, care ne va arăta dacă se poate face în Timișoara o astfel de investiție. O firmă din Voluntari face studiul de prefezabilitate, primul pas pentru ideea lansată în urmă cu un an de primarul orașului. Hentza Business primește 71.400 de lei cu tot cu TVA, echivalentul a aproximativ 15.000 de euro, pentru studiul necesar pentru „amenajare autostradă pentru biciclete în Municipiul Timișoara, pe relația E-V, respectiv relația N-S”. Contractul a fost semnat în prima parte a lunii mai și trebuie predat primăriei în toamnă, durata acestuia fiind de 120 de zile.

Va urma apoi studiul de fezabilitate, proiectul tehnic și abia apoi licitația pentru execuție. Noul exercițiu financiar a fost anunțat pentru perioada 2021-2027. Cereri de finanțare s-ar putea depune probabil după 2021, poate chiar 2023, astfel că probabil proiectul va putea fi dus la capăt până în 2027, dacă PMT va și reuși să atragă fonduri europene.

Preocupare reală: piste de 1 metru lățime

Până una alta, PMT ne asigură de o adevărată „preocupare” pentru bicicliști.

„Se vede preocuparea noastră pentru încurajarea folosirii bicicletei în Timișoara. Nu e doar o vorbă, nu sunt vorbe cele pe care le rostim cu privire la acest subiect, ci sunt fapte nenumărate care pot fi vizibile în oraș. Ei, că există o diferență de opinie între mine, echipa mea și unii bicicliști, nu toți, asta e altă socoteală, nu e nicio supărare că există. Deci, eu am această convingere și mulți bicicliști au și ei această convingere, că bicicliștii sunt mult mai protejați dacă pistele de biciclete se amenajează pe trotuar”, susține primarul Timișoarei.

Dacă se adună centimetrii plăcilor de pavaj și cei ai bordurilor rezultă o pistă de un metru lățime. Asta le oferă PMT bicicliștilor care trebuie să înconjoare centrul istoric, prin care este interzisă deplasarea cu vehiculele pe două roți. Iar trecerile sunt extrem de line, ne asigură edilul orașului.

„Trebuie făcute treceri line la intersecții și ați putut remarca faptul că acum, cu noile trotuare, acestea atât de frumoase, trecerile sunt foarte frumos făcute, chiar foarte frumos. Și am primit cuvinte de apreciere, acolo pe teren, că de fiecare dată când am fost pe teren, pe șantiere, au trecut bicicliști și am schimbat două-trei vorbe cu ei și toată lumea era mulțumită. Eu am spus, atât s-a putut face la ecartul pe care îl avem. Avem piste care în total au un metru, sunt două plăci de câte 40 de centimetri plus acea bordură care este îngropată, la același nivel, care este pe post de linie separatoare, câte 10 cm de fiecare parte. Deci, 40 plus 40, plus 10, plus 10 înseamnă un metru”, explică primarul.

Coșuri de gunoi în drum și abordare globală

Muncitorii firmei care montează pavajul alb-negru în centru au cam uitat însă să mute coșurile de gunoi din drumul bicicliștilor, dar edilul-șef ne asigură că problema va fi rezolvată. Odată cu aceasta se face și o conectivitate pentru o adevărată rețea de piste de biciclete. E o abordare globală.

„Ce trebuie să facem însă și am dat dispoziții să se întâmple asta, să nu mai fie coșurile de gunoi pe stâlpi, puse pe partea cu pista de biciclete. Stimați bicicliști, vor fi mutate toate, din păcate nu au reacționat atât de prompt. Acum avem o abordare globală, este pentru prima dată când avem un proiect care concepe toată rețeaua de piste de biciclete a orașului nostru. Și vom avea în vedere o conectivitate cât mai bună între cât mai multe puncte de plecare, respectiv de sosire”, mai spune edilul-șef.

„Pietonul trebuie claxonat fără supărare”

Până când vom avea o rețea adevărată de piste de biciclete în Timișoara, primarul îi roagă pe bicicliști și pe pietoni să conviețuiască împreună, să se respecte. Le recomandă bicicliștilor să-i claxoneze fără rușine pe pietonii care intră în traseele special amenajate.

„Noi trebuie să conviețuim, să ne respectăm unii pe alții. Dacă un pieton calcă un pic, ajunge pe pista de biciclete, trebuie claxonat fără supărare și trebuie să se dea la o parte, să-l respecte pe biciclist. Oricum, biciclistul e mult mai în siguranță acolo decât pe carosabil, pe un carosabil îngustat, am văzut poze din diverse locuri, care, când vine un autobuz, așa era și la noi, în curbură acolo la Modex era foarte periculos când venea un autobuz și biciclistul era pe pistă. Nu este deloc confortabil să treacă mașini pe lângă tine așa fără măsuri fizice de protecție. Iar să luăm astfel de măsuri nu putem, că nu avem suficient ecart. Eu sper că toată lumea înțelege și să judecăm cu mintea limpede, nu încețoșată de patimi. Să rămânem raționali, dincolo de opțiunea politică pe care fiecare o avem. Să facem în orașul nostru ceea ce este mai înțelept să facem, pentru protecția, pentru mai binele cetățenilor”, a conchis acesta.

Articole pe aceeași temă:

O firmă din Voluntari decide dacă Timișoara poate avea autostradă de biciclete. Primește 15.000 de euro

Timișoara cu lac și coline, „o nouă idee fantasmagorică” de primar, dar veche de un an

Trimite articolul

X
Taguri:
piste de bicicleta ,
timisoara sf pentru biciclisti
28 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Costel says:
    June 11, 2020 at 3:03 pm

    “Noi trebuie să conviețuim, să ne respectăm unii pe alții. Dacă un pieton calcă un pic, ajunge pe pista de biciclete, trebuie claxonat fără supărare și trebuie să se dea la o parte, să-l respecte pe biciclist.” Si daca biciclistul este pe trotuar, sau, daca pe trotuar este parcata o masina, cine trece primul?

    Reply
    • Soferu says:
      June 11, 2020 at 9:55 pm

      Trece primu ala care plateste impozit mai mare pe mijlocul de transport!

      Reply
      • Costel says:
        June 12, 2020 at 7:09 am

        Nici unul nu plătește impozit mai mare, pentru că pentru bicicletă nu se plătește impozit.

        Reply
      • Name says:
        June 12, 2020 at 7:57 am

        Asta inseamna ca tu cu 1.9tdi va trebui sa te dai din calea lu’ ala cu 2.0d

        Reply
      • Robica says:
        June 12, 2020 at 9:03 am

        Tare suparat mai esti tu ca nu platesc biciclistii impozit… Cand o sa vina statul sa pedaleze in locul meu atunci o sa platesc impozit. Pana atunci eu folosesc un mijloc de transport ecologic, care nu are nevoie de parcari peste parcari, nu uzeaza carosabilul si nu produce ambuteiaje.
        TAXE platesc destule din munca mea ca sa ma pot bucura de libertatea bicicletei fara sa imi sufle hotii de la stat in ceafa.
        Nu vrei tu sa platim impozit si pe mers? Ca doar si pietonii merg pe trotuar. Hai sictir!

        Reply
        • cracra says:
          June 12, 2020 at 11:17 am

          E doar un taran frustrat Soferu asta care militeaza tot timpul pentru bautul la volan, pesedist fiind.

          Reply
  2. Dan A. says:
    June 11, 2020 at 3:13 pm

    Pentru piste de biciclete nu sunt bani nici macar de studii, dar se aloca mereu bani din bugetul local pentru studiul de metrou.

    Reply
  3. Oxigen says:
    June 11, 2020 at 3:14 pm

    Era ideala mai lata, dar daca atat merge pentru actualul trafic de biciclete e functionala…ok. Chiar ar trebui permis si mersul pe bicicleta prin centrul istoric insa in regim de viteza pietonala. Mi se pare ca e povestea cu oul si gaina, ce vine mai intai: o cultura a folosirii bicicletelor larg raspandita in tm sau pistele de biciclete super dezvoltate?!

    Reply
    • Nicolae says:
      June 11, 2020 at 6:03 pm

      In poza se vede clar cum s-a modificat trotuarul si s-a largit strada…
      Acei stalpi verzi pe care este pus cosul de gunoi erau pe spatiul verde IN PARTEA PARCULUI nu atingeau trotuarul si cosul este montat corect pentru vechiul trotuar! Acum dupa “reparatiile” facute de primarie vechiul trotuar a fost ingustat si ce a mai ramas este acum un sens pentru pista de biciclete (doua dale) si s-a extins cu partea noua pentru pietoni care s-a facut pe fostul spatiu verde! Asa se distrug spatiile verzi si creste suprafata acoperita de asfalt si pavaj.

      Reply
  4. @Oxigen says:
    June 11, 2020 at 4:36 pm

    Tăticu : ai un metru, PE SENS !!! Acum, să fim serioși …La viteza cu care se circulă pe piste, uneori și pe contrasens, pietonul n-are nici o șansă să se ferească !!!

    Reply
    • Mani says:
      June 11, 2020 at 5:41 pm

      Gresealăăăăăăă! Este invers! Pista de biciclete are 4 metrii si cea pentru pietoni are 1 metru! Bravo Primare!

      Reply
    • Nicolae says:
      June 11, 2020 at 7:38 pm

      Zice primarul „Pietonul trebuie claxonat fără supărare”!

      Deci pentru biciclisti nu este sigur pe strada dar oare asa cu aceste piste inguste este sigur pentru pieton pe trotuare ???
      Ce fac mamele cu copi de mana sau cu caruciorul cand sunt masini parcate pe trotuar/pista biciclete si biciclitul face slalom printre pietoni ???

      Sa-l aud ce zice el cand este lovit in rinichi de gidonul unui bicilist grabit…

      Face orice pentru soferi si automobile dar nimic pentru restul locuitorilor…

      Reply
  5. Realism says:
    June 11, 2020 at 4:55 pm

    cate milioane Euro s-a cheltuit pe tot felul de iluzii? Mii si mii de studii si planuri utopice in care s-au bagat milioane de Euro fara sa existe intentia sau banii sa devina vreodata realitate. Orice studiu sa inceapa cand exista banii pentru lucrare, exact cum face orice om normal, nimeni cu 5000 Euro in banca nu zice “bag banii astia intr-un proiect de casa in valoare de 750000 Euro pe care nu-i am”

    Reply
  6. Misto says:
    June 11, 2020 at 7:12 pm

    Ce frumos arata petele alea pe placile astea noi. O fi pete de la ala de i-a cazut shaoma din gura?
    Pai daca azi la cateva luni e deja cu pete, ma gandesc cum o arata in 2021 cand e timisoara capoitala culturala.

    Nu e bai. Facem un contract cu o firma sa le spele o data pe saptamana. Costa numai 5 meleoane. Euroi. Dar deh, frumusetea se plateste!

    Reply
  7. cornel says:
    June 11, 2020 at 8:40 pm

    Ce ne facem ca pistele de biciclete au devenit parcari si politia a disparut de pe strazi. Totusi, unde-i politia? De existat, exista, ca i-am vazut pe strada cand a fost cazul sa amendeze cetatenii de la care iau salariul si pensia de la 46 de ani! Acum unde sunt sa-i amendeze pe cocalarii care au ocupat complet si permanent pista de biciclete de pe strada Paris de ex? Unde-s radarele ca se circula de la 100 in sus in oras si numai fraierii mai stau cand este rosu la semafor?

    Reply
    • TMEUTM says:
      June 12, 2020 at 12:58 am

      E clar ca si ce a facut Robu a dus la aceste comportamente in trafic. Amenajare de carosabil fara restrictii( se pot pune atenuatoare din asfalt in zone critice), limite crescute la 70 pe multe bulevarde unde oricum se circula asa, ca si pe restul, doar ca acum se merge mai in viteza acolo. Politia subordonata lui(acum e la MAI), da amenzi la babe, la tot felul de prostii, in loc sa primeze protectia vietii. E mai importanta o amenda pt e evaziunea fiscala a patrunjelului sau a rablei abandonate decat protectia pietonilor si a biciclistilor, dar si a soferilor disciplinati? Ce tot stau cu radarele nefolosite? Cine le blocheaza folosirea, oricine, ar trebui sa raspunda penal. Inclusiv daca e guvernul. Toate porcariile de proiecte si legi le dau, dar cand e vorba sa protejeze oamenii, ei se protejeaza pe ei.

      Reply
    • Corina says:
      June 12, 2020 at 7:47 am

      Se fac si pauze, nu poti sa dai amenzi tot timpul. S-au dat in pandemie in speranta ca oamenii vor invata ceva, dar s-au intors mai nervosi, mai indarjiti, mai suparati pe viata.Timpul petrecut acasa nu a fost folosit linistit pentru reflexie asupra vietii, sau pentru vreun hobby, ci in fata tv-ului pe canalele de stiri false ce te sperie ca guvernul iti taie pensia si ajutorul special iar speranta nu-ti vine decat de la minunile bunului Dumnezeu. Atata timp cat educatia este privita astfel in tara asta nici sperante pentru mai tarziu nu avem, asa ca nu iti ramane decat sa te aperi singur asa cum poti ca sa supravietuiesti.

      Reply
  8. Timisorean says:
    June 11, 2020 at 9:46 pm

    Am ghidon de 88 cm. Asta inseamna o toleranta de 6 cm stanga, 6 cm dreapta. Echilibristica. In curba trebuie sa pedalez exact pe axul imaginar din mijlocul pistei de 1 m. E ca si cum mergi pe bordura. Ba aia e mai lata, are 15 cm. Sa vad cati biciclisti pot merge relaxati pe o bordura!
    Dar am pedalat ani si ani pe drumuri si pe trotuare. Niciodata nu am avut o problema in trecut. Acum a aparut o problema cu ingustarea benzilor la masini. Masinile merg pe 3 benzi in loc de 2. Inainte aveam linistit loc eu si o masina care eventual daca vroia mai tragea un pic stanga si taia banda. Acuma nu mai poate face asta ca is mega inguste benzile.
    Oricum ce nu m-am lamurit eu este unde e marcata pista? De unde stim care este partea de pista si care pietonala? Ar trebui marcata din loc in loc pe ea si ar trebui sa fie stop vizibil pe jos la capat de pista!

    Reply
  9. Soferu says:
    June 11, 2020 at 9:53 pm

    La oradea bolojan cu zona metropolitana face drum de legatura cu autostrada. Drumul are lungimea totală de 18,96 km, lățimea părții carosabile fiind de 2 x 7,00 m. Are 12 poduri și pasaje noi, precum și 3 noduri rutiere.
    Finantarea europeana e aprobata si cred ca sunt si incepute lucrarile.
    Robu la timisoara vrea sa faca piste de biciclete de 17,5 km undeva prin 202…X!
    Deci unu autostrada de masini acum, unu autostrada de biciclete….poate!
    Ati votat bine! Sa traiti bine, cum zicea basescu pe vremea caruia numai bine nu am trait!

    Reply
  10. Anca says:
    June 11, 2020 at 10:50 pm

    Parca vad ca si atunci tot pe trotuar o sa se plimbe… eu, pieton fiind, m-am saturat de ei. Zilnic mi se intampla sa ma lovesc de ei pe trotuare, apogeul e cand mai umbla si cu muzica dupa ei la o viteza care ar trebui sa fie supusa sanctiunilor, avand in vedere ca la cativa centimetri distanta se afla oameni incercand sa mearga pe jos. Nu au ce cauta pe trotuare nici skateboarduri, nici trotinete, nici biciclete, ne-am saturat.

    Reply
    • Sebi says:
      June 12, 2020 at 7:52 am

      Protejeaza-te, ia-ti masina, ai autostrada prin oras.

      Reply
    • Robica says:
      June 12, 2020 at 9:06 am

      NU am vazut niciodata pieton lovit de biciclist.. mai sanse ai sa te loveasca unul cu trotineta pe care nici nu o auzi ca vine cu 30/40 kph.

      Reply
  11. MIHAI says:
    June 12, 2020 at 12:47 am

    Se mai insistă cu așa-zisele autostrăzi cu numai 2 benzi pe sens?

    Reply
  12. Dan says:
    June 12, 2020 at 6:04 am

    Aşadar, dl primar continuă cu “dezvoltarea în forţă” prin îngrămădirea bicicliştililor şi pietonilor pe trotoare;
    Traficul aouto este prioritizat;
    Defrişările sunt necesare;
    Poluarea scoasă prin falsificarea probelor;
    Investiţii inutile şi costisitoare de tot felul elucrubrate de mintea mătreaţă a d-lui profesor;

    Până când mai rezistă nebunul ăsta?

    Reply
  13. fotbal1 says:
    June 12, 2020 at 9:22 am

    Exact cum scrie si autorul acestui artiicol cu piste de maxim 4m, ca la minim se poate si 25 cm pe banda, facem doua benzi pe sens si iata autostrada.
    Spuneti si voi cat e minim nu maxim.
    Ca la nou nu se construieste maxim din bani publici…

    Reply
  14. vvv says:
    June 12, 2020 at 9:45 am

    Trecerile nu sunt line, oligofren nesimtit ce esti. Ti s-a dat documentatie cu toate trecerile si starea lor, te-ai sters la fund cu ea.
    Dalele se clatina cand se trece cu bicicleta peste ele. Dar te faci ca nu ai habar.
    Esti un simplu urangutan talhar, primake.

    Reply
  15. Desteptarea says:
    June 12, 2020 at 2:02 pm

    Eu zic ca plasarea pistelor pe trotuar e UN ABUZ GRAV ASUPRA DREPTULUIi PIETONULUI de a se misca in liniste pe strada. Exista o INCOMPATIBLITATE intre viteza pietonului si cea a biciclistului. Daca unui pieton i se face rau pe trotuar, ii face bine sa fie lovit din spate de un bibiclist neatent, in mare viteza !?!? Ce se intampla daca loveste un copilas ? Ii face bine ? Parerea mea e ca pe trotuar circula pietonii iar biciclistii pe piste pe sosea ! In plus Sinistrul Edil a facut pe Martirilor, spre Lidl un trotuar cu doua piste de biciclist si una de pietoni, pe care poti circula IN SIR INDIAN ! Un scuipa pe obrazul cetateanului !

    Reply
  16. cosva says:
    June 12, 2020 at 3:18 pm

    Acest primat si calculele lui… Nu demult calcula cati km de piste de biciclete a facut el tot dupa logica lui personala si neinteleasa de nimeni si anume pe banda/sens, asa ca daca aveai pista pentru 2 benzi adica dublu sens , traseul de pista era considerat dublu… cam cum ar fi sa calculam cei 700 Km de autostrada x 4 benzi adica avem 2800km de autostrada… iar aici nu adaugam spatiul ce separa sensurile pe o autostrada de latimea inca a unei benzi de 4m si spatiile de siguranta de o parte si de alta a autostrazii cu latimi de inca 4m fiecare… in concluzie ca respectam “logica” primatului Lae Robu avem 700 x 7, adica 4900 km de autostrada. Acum ce sa mai vorbim de cei 10cm de bordura adaugati la cei 80cm de “pista” ca sa-i iasa lui 1m ???

    Reply
  17. Cele mai citite știri

    1
    FOTO. Timișoreancă amendată cu 30.000 de lei pentru rampa de deșeuri pe care a creat-o
    2
    VIDEO. Debut stângaci pentru primul robot umanoid rus: a căzut în timpul prezentării
    3
    „Crăciunul lor în mâinile tale” revine cu o ediție caritabilă pentru sprijinirea familiilor vulnerabile
    4
    APTIV închide fabrica de la Ineu. Peste 900 de persoane afectate
    5
    Familia lui Raul, băiatul din Timiș care luptă cu o boală rară, are nevoie urgentă de sprijin pentru tratamentul din Viena
    6
    Atenție la sobele pe lemne! Un incendiu izbucnit în Timișoara a distrus anexa unei gospodării
    7
    Explozie devastatoare la o secţie de poliţie din India: nouă persoane au murit, iar alte zeci au fost rănite
    8
    Peste 1.500 de candidați au susținut Rezidențiatul la Timișoara. Contestațiile pot fi depuse până luni după-masa
    9
    Muzeul Satului Bănățean Timișoara se modernizează cu un motostivuitor off-road
    10
    Pneumonia continuă să fie o boală care ucide în tăcere, avertizează medicii timișoreni

    Cele mai noi știri

    Azi în Timișoara

    Ce facem astăzi, 16 decembrie 2025, în Timișoara?

    Eveniment

    Accident rutier în Remetea Mare: o victimă inconștientă

    Ştiri din Timiș

    Parteneriat istoric în Timiș: Consiliul Județean cofinanțează investiții în 25 de localități

    Capitală Culturală

    „Crăciunul lor în mâinile tale” revine cu o ediție caritabilă pentru sprijinirea familiilor vulnerabile

    România

    Parlamentul a respins moțiunea de cenzură împotriva Guvernului Bolojan

    Ştiri din Timiș

    Lumină, colinde și bucurie. Târgul de Crăciun aduce magia sărbătorilor la Variaș

    Turism

    Banatul intră în cursa gastronomiei europene. Platformele culinare se pot înscrie la „Top Foodie Websites 2026”

    Ştiri din Timiș

    Muzica devine speranță la Timișoara. Concert caritabil pentru recuperarea artistului Ciprian Balici

    Capitală Culturală

    „Noi nu murim”. Concert comemorativ dedicat eroilor-martiri ai Revoluției, la Timișoara

    Ştiri din Timiș

    „Sărbători la Timișoara, acum un secol”, temă de dialog la Muzeul Apei alături de istoricul Adrian Cioroianu
    • Servicii
      • Redactia
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Timiș Online

    ISSN 3008-2323

    ISSN-L 3008-2323

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici