Timișorenii vor pot obține certificatul fiscal instant pentru credit ipotecar, bancă, chirie, bursă școlară, ajutor social, informare, instanță, ambasade, cetățenie, licitații, obținere avize, cesiune părți sociale, radiere societate și dizolvare societate.
Tot automat se va putea obține și pentru ANAF, programele de panouri fotovoltaice ale Administrației Fondului de Mediu, Programul Național de Restaurare al Institutului Național al Patrimoniului, achiziție de autoturisme prin Programul Rabla, pentru schema de minimis sau pentru fonduri europene.
„Municipalitatea, prin Direcția Fiscală a Municipiului Timișoara, pune la dispoziția contribuabililor – persoane fizice și juridice – o nouă facilitate: certificate fiscale generate automat. Documentele sunt eliberate rapid, online, prin aplicația informatică a DFMT, în cazurile care nu necesită verificări suplimentare”, anunță, mai exact, reprezentanții Primăriei Timișoara.
Pentru vânzarea bunurilor sau cedarea unui contract de leasing, de exemplu, certificatul fiscal este eliberat în continuare pe baza verificărilor interne.
Platforma DFMT poate fi accesată AICI. Pentru a folosi serviciul online, contribuabilii trebuie să dețină un cont de acces (user și parolă), care poate fi obținut simplu pe baza unei cereri. Modelul cererii este disponibil pe site-ul la sediul DFMT – str. A. Demetriade nr. 1.
Citiți principiile noastre de moderare aici!