tion.ro Web analytics

Tion

Tion

  • Ştiri
    • Ştiri Timiș
    • Lugoj
    • Știri naționale
    • Stiri internaţionale
    • Eveniment
    • Sănătate
    • Dialoguri Sănătoase
    • Sport
    • Târg imobiliar
  • Timp liber
    • Cultură
    • Cinema
    • Horoscop
  • ANGAJĂRI
  • MICA PUBLICITATE
    • IMOBILIARE
      • Imobiliare Vanzari – Garsoniere
      • Imobiliare Vanzari – o camera
      • Imobiliare Vanzari – 2 camere
      • Imobiliare Vanzari – 3 camere
      • Imobiliare Vanzari – 4 camere
      • Imobiliare Vanzari – Case
      • Imobiliare Vanzari – Terenuri
      • Imobiliare Vanzari – Spatii comerciale
      • Imobiliare Inchirieri – Garsoniere
      • Imobiliare Inchirieri – o camera
      • Imobiliare Inchirieri – 2 camere
      • Imobiliare Inchirieri – 3 camere
      • Imobiliare Inchirieri – Case
      • Imobiliare Inchirieri – Spatii comerciale
    • PRESTĂRI SERVICII
    • CONSTRUCȚII
    • AUTO
    • DIVERSE
  • UTILE
  • VIDEO
  • Azi în Timișoara
  • Cariere de Poveste
  • Agenda
  • Lugoj
Select Page


Tion
Ştiri din Timiș
Noul primar al Timișoarei nu vrea doar parcări în locul garajelor dintre blocuri

Noul primar al Timișoarei nu vrea doar parcări în locul garajelor dintre blocuri

De Bogdan Marta
la 4 October 2020 10:45
98 Comentarii

Noul primar al Timișoarei nu vrea doar parcări în locul garajelor dintre blocuri

foto: arhivă
4 October 2020 10:45
Primarul ales al Timișoarei, Dominic Samuel Fritz, dorește să continue proiectul început de fosta administrație, acela de dărâmare a garajelor dintre blocuri, însă vrea ca în locul acestora primăria să construiască și parcuri, nu doar parcări.
Scris de Bogdan Marta - Primarul ales al Timișoarei, Dominic Samuel Fritz, dorește să continue proiectul început de fosta administrație, acela de dărâmare a garajelor dintre blocuri, însă vrea ca în locul acestora primăria să construiască și parcuri, nu doar parcări.

Trimite articolul

X

Noul primar al Timișoarei crede că timișorenii au nevoie nu numai de asfalt marcat cu var, ci și de parcuri sau locuri de joacă. De aceea el își dorește o abordare diferită de cea a fostei administrații, care a făcut doar parcări în locul garajelor demolate dintre blocuri.

„Vom continua cu transformarea garajelor în spațiu public. Însă felul în care se întâmplă această transformare se va schimba. Vom analiza împreună cu locuitorii cum să folosim acel spațiu și vom face proiecte cu adevărat. Pentru că eu am înțeles că de multe ori nu s-a făcut de fapt niciun proiect. Pur și simplu s-a turnat un pic de asfalt și s-a pus un pic de var. Și noi o să avem o abordare mai sistematică. O abordare în care să includem și oamenii care stau efectiv acolo. Și o să luăm nu doar un spațiu între blocuri, ci o să analizăm cvartale pentru a vedea unde mai degrabă punem spații verzi, unde punem locuri de parcare și așa mai departe”, a declarat Fritz pentru tion.ro

El susține că noua administrație va împărți orașul în cvartale și se va consulta cu locuitorii înainte de a decide ce se întâmplă în locul în care au existat aceste garaje.

„Deci vor fi mai multe spații de genul, luate pe un cvartal, nu gândim un singur spațiu de genul acesta ca un proiect singular”, a mai spus Fritz.

Trimite articolul

X
Taguri:
demolare ,
dominic fritz ,
garaje ,
parcari ,
parcuri
98 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Suoerman says:
    October 4, 2020 at 11:17 am

    Hahahaha ati crezut ca Rămâneți cu garajele ….

    Reply
    • Ghici says:
      October 5, 2020 at 1:13 am

      Acu incep lacrimile…pai l-au votat pe Fritz tocmai ca sa ramana cu garajele…si acum tot fara ele sunt. Offf offf offf.

      Reply
      • Dani says:
        October 5, 2020 at 1:15 pm

        Ori pentru toți să fie garaje ori pentru nici unul. Să se construiască parcări supraetajate și subterane, iar mașinile vechi să fie casate pentru reducerea poluării.

        Reply
    • Ian says:
      October 5, 2020 at 10:58 am

      Ai sa ai o surpriza. Garaje cu parc deasupra. Exista unul construit in ani 80 intre blocurile de la gara. Acuma vad ca la cluj Boc e la al treilea parcare cu parc deasupra.

      Reply
  2. Cata says:
    October 4, 2020 at 11:28 am

    Daaaaaaa!!!!!! Multumim!!!! Foarte tare, pentru chestii de genul asta ai fost votat! Ai inceput bine

    Reply
    • Allin says:
      October 4, 2020 at 4:30 pm

      A început bine de tot. Îl invit să amenajeze parc și loc de joacă sub geamul de la apartamentul lui, să vadă și Fritz cum e să urle toți descreierații ziua și noaptea, iar poliția locală nu face nimic.

      Reply
      • Cata says:
        October 4, 2020 at 9:45 pm

        Asa fite si figuri si atata rautate si egoism vezi numai la natia asta de imbecili saraci cu duhul si cu portofelul gol. Atata aroganta cu stomacul gol nu cred ca mai exista in lume. Mi se pare de rasul curcilor. In loc sa te bucuri pentru copii ca au unde sa se joace, sa te bucuri de natura, de viata, stai sa cauti nod in papura la orice. Nu vei fi fericit niciodata! Oameni buni, invatati sa va acceptati conditia, este primul pas spre o viata mai buna si, daca asta va doriti cu adevarat, spre o viata de succes cu haine de “firma”. Hai sictir!

        Reply
        • Mihai says:
          October 5, 2020 at 8:14 am

          Dragilor,

          Cate fite si figuri si atata rautate e! Vai vai! Dar tie iti convine sa-ti urle babuinul de 10 ani in fata blocului, sa nu te poti concentra la nimic in casa din cauza zgomotului? Da, sunt solutii: poti inchide geamul, dar stai toata ziua cu geamul inchis? Cam pica solutia asta. A doua, poti respectuos sa ii atragi atentia parintelui din dotarea babuinului, de obicei un frustrat cu stomacul gol, plin de fite si figuri. El va incepe cu: e copil! Da, dragule, e copil insa ca babuin sef, trebuie sa-l educi. Practic, nu rezolvi nimic!
          Acum te intreb eu pe tine: tu daca ai de muncit de acasa, te poti concentra cu zgomot constant toata ziua ( tipete si urlete)?

          In incheiere, inainte sa fiu jignit, locuiesc intr-un bloc caruia Robu i-a facut parcare si i-a lasat si spatiu verde unde sa se joace copii. Cunosc destul de bine problema!

          Reply
          • Beske says:
            October 5, 2020 at 10:04 am

            Căști!!! Și dacă urle între orele de liniște ok poți sa ii zici, dar mie mi se pare ca mai bine te muti la sat

          • Mihai says:
            October 5, 2020 at 11:12 am

            Castile raman singura solutie, de acord. Insa nu mi se pare normal ca drepturile unora sa-mi ingradeasca libertatea. Adica, sunt de acord, sunt copii etc. Da, copii mai urla, mai vorbesc. Nu e nici o problema! Insa e o lipsa totala de respect in ideea in care, e acea “ora de liniste”, ii atentionezi pe babuinii sefi sa-si roage copii sa vorbeasca putin mai incet insa te trezesti injurat. Da, pot sa ma mut la sat insa… ei sunt babuinii nu eu. Daca au ramas cu idei de pe ulita, ii invit sa se mute ei.

          • Ioan says:
            October 5, 2020 at 12:07 pm

            TU AI FOST INGER cand ai fost copil?
            Unde ai crescut?
            la tine nu urlau vecinii sa nu bati mingea?
            imi explici te rog unde ai crescut ???
            Daca numesti actualii copii “babuini”, atunci tot babuinii sa iti plateasca pensia !!!
            esti cam sarac cu duhul si optuz in pareri…
            tu nu ai copii ?

          • Adi says:
            October 5, 2020 at 9:57 pm

            Pt Mihai. Dacă nu-ți convine ca un copil urla(sau tu nu ai fost copil-ai fost direct o gasca) poți sa pleci din oraș. Nu te oprește nimeni. De labagii ne-am saturat. Du-te înapoi la măta în cătun, în gaura de unde ai venit

        • Cosmin says:
          October 5, 2020 at 10:49 am

          Bine”punctat”

          Reply
      • Gloria says:
        October 4, 2020 at 11:34 pm

        Exact! :))))

        Reply
      • Florin says:
        October 6, 2020 at 12:10 pm

        sa stii ca ai mare dreptate..toti construiesc parcuri dar nimeni nu si le mai asuma dupa ce sunt construite, adica curatenie ordine si lege. Parcul in Romania e locul ala unde pe unde nu trece niciodata politia si noaptea se lasa cu sticle sparte urlete si alte chestii demne de babuini

        Reply
  3. Dede says:
    October 4, 2020 at 11:40 am

    Se pare ca n am fost inspirat in alegerea lui fritz.mizam pe faptul că oprește dărâmarea garajelor

    Reply
    • Doru says:
      October 4, 2020 at 12:53 pm

      Sunt mai importante parcurile, dar si parcarile. Decat sa tii o Lada 1400 acolo, o bijuterie.

      Reply
    • Andrei says:
      October 4, 2020 at 1:38 pm

      Vremea garajelor a trecut.Majoritatea celor cu garaj isi tin masina i fata garajului iar in garaj e depozit .

      Reply
      • Dede says:
        October 4, 2020 at 6:54 pm

        Nu contest ca unii procedează așa, dar eu chiar îl folosesc pentru a tine mașină. Și în plus plătesc o sumă consistentă anual pe concesionare, bani pe care bugetul local i-ar pierde daca dărâmă garajul.

        Reply
        • Ion says:
          October 4, 2020 at 9:28 pm

          Viata nu se reduce la bani. Bine ca strange gunoaiele alea de garaje. Civilizatie, nu salbatucie.

          Reply
      • Gigi73 says:
        October 4, 2020 at 8:15 pm

        Ai foarte mare dreptate

        Reply
    • Un USR-ist. says:
      October 4, 2020 at 9:45 pm

      Voteaza Robu in 2024. Si o sa fii fericit.

      Reply
      • Dede says:
        October 5, 2020 at 6:02 am

        Pai Robu a inițiat garajiada, așa că sare din schema.

        Reply
  4. Alex says:
    October 4, 2020 at 11:45 am

    Garajiada continua…..credeati ca scapati de demolare dupa ce ati votat contra Robu?

    Reply
    • Care ati crezut ca scapati cu depozitele de zacusca vati inselat :))) says:
      October 4, 2020 at 1:13 pm

      luci

      Reply
  5. Yycre cu ceapa says:
    October 4, 2020 at 12:20 pm

    In primul rand trebuie verificat daca in zona se pot face sau nu suficiente locuri de parcare si rampe de depozitare temporara a gunoiului conform normativelor actuale. De asemenea vor trebui facute cateva locuri de parcare in plus, in ideea ca se vor infiinta firme in zona. Largite strazile.
    Despre terenul ramas/spatiile verzi, se poate discuta cu asociatiile de proprietari din cvartal, dar nu cred ca va ramane teren nefolosit si discutiile se vor limita la ce tip de flori, gard viu si pomi vor fi plantate pe spatiul verde.

    Reply
    • Anonymous Coward says:
      October 4, 2020 at 1:42 pm

      La cum sunt construite cartierele de blocuri, chestia cu mai multe locuri de parcare si largite strazile nu se poate decat daca se darama jumatate din blocuri.

      Cand au fost proiectate respectivele cartiere, calculele s-au facut pe ideea de o masina la 2-3 apartamente, chiar mai putine. In momentul de fata, tot mai frecvent unele familii au doua masini. N-ai unde sa faci locuri de parcare atat de multe, cata vreme nu faci parcari etajate. Da’ alea costa, si cata vreme nu exista presiune din partea primariei ca sa dispara masinile parcate de pe strazi, nimeni n-o sa plateasca pentru parcare. Asta-i cercul vicios.

      Ce se poate insa face e sa se elimine motivul pentru care multi dintre cei ce stau la bloc au una sau doua masini de familie. Transportul in comun in Timisoara, mai ales dupa opt ani de robu, e jalnic. Facilitati de transport alternativ – in mod specific piste de bicicleta – sunt la fel de jalnice. Lumea se urca in masina in buna masura din necesitate. Un alt factor e obisnuinta. Daca insa transportul in comun se imbunatateste semnificativ, pana-ntr-acolo incat te deplasezi mai repede cu tramvaiul decat cu masina, daca ai piste de bicicleta decente ca s-ajungi oriunde in oras, volumul de trafic auto scade. Abia atunci o sa se vada o imbunatatire a situatiei din punctul asta de vedere.

      Ca idee, problema Timisoarei nu e unica. Toate orasele mari din Europa de Vest au trecut printr-o faza similara. Orasele vechi europene sunt construite aglomerat si haotic. Aia face imposibila marirea capacitatii de trafic rutier pana acolo unde ar fi necesara ca oricine sa se poata deplasa cu masina. Asa ca si Muenchen si Paris, de unde aveau un trafic rutier de mai bine mergeai pe jos, la ore de varf, decat cu masina, au rezolvat in cea mai mare parte problema, investind masiv in infrastructura pentru biciclete si in transportul in comun. Aia functioneaza. Strazi mai largi nu functioneaza.

      Reply
      • Ion says:
        October 4, 2020 at 9:31 pm

        Oamenii isi iau masini ca sa se dea mari, nu din necesitate.

        Reply
      • Anonim says:
        October 5, 2020 at 12:36 pm

        Timpark in tot orasul 🙂 si scumpit. Sa vedem cati isi mai permite sa tina 5 masini/apartament daca ar fi vreo 100 lei/luna abonamentul.

        Reply
      • Tibix says:
        October 5, 2020 at 12:39 pm

        Problema cu masinile nu se reduce doar la plan local ci se rasfrange la plan national.
        Avem multi oameni care nu traiesc in timisoara sau au venit pe parcursul vietii. Acesti oameni prefera sa utilizeze masina cand merg “acasa” in imprejurimile judetului nostru pentru ca CFRul este vai si amar.
        Multi oameni au si “masina de duminica” tot pe acest considerent de a merge in concediu cu masina prin tara si nu cu CFRul sau avionul sau chiar mai rau, autocarul.
        Iar acuma, cu pandemia asta, automobilul e cel mai convenabil mijloc de transport asa ca, nu va asteptati ca numarul de masini sa scada odata cu un sistem “smecher” de transport in comun.
        Europenii care circula cu bicicleta si cu transportul in comun nu inseamna ca nu au masina, nu va mai mintiti singur. Prefera alternativele pentru ca e prea scumpa masina in oras si alternativa nu e chair asa de rea (transportul in comun/bicicleta)

        Reply
  6. Ionut says:
    October 4, 2020 at 12:22 pm

    Ma bucur pentru pentru cei cu garaje care se cred stăpâni pe terenul statului si nu numai pe cel de sub garaj plus cel din fata stanga dreapta spate. Majoritatea își țin gunoaiele in garaje si parchează pe un loc de parcare asa ca mergeți dra….ului . Sper sa nu mai existe nici un garaj .

    Reply
    • Anonymous Coward says:
      October 4, 2020 at 1:45 pm

      Nici o sansa. Unele garaje cel putin, chiar daca-s intre blocuri, sunt contruite pe teren retrocedat. Primaria n-are nici o autoritate acolo.

      Da’ si-acolo se poate face ceva. Se poate impune un aspect care sa n-arate a ruine de dupa bombardament, sau se poate face dintr-o baterie de garaje o parcare etajata, care s dubleze capacitatea si sa creasca si valoarea pentru proprietari. Si ceva ar trebui facut, ca desi mi-s si io proprietar de garaj din asta, zona arata oribil.

      Reply
      • Mike says:
        October 4, 2020 at 4:42 pm

        Super. Sper sa fie adevărat. Și eu sunt proprietarul unui garaj pe teren propriu între blocuri. Îl țin neamenajat și depozit dar nu pentru ca nu vreau sa îl folosesc (l-am cumpărat fix ca sa îl folosesc) ci pentru ca îmi e teama sa nu il dărâme berbecii… Dacă as știi ca e ok, direct poarta rabatabila, rafturi pentru biciclete și masina parcata în fiecare seara acolo. Pana atunci mai ocup un loc de parcare în plus….

        Reply
      • Mike says:
        October 4, 2020 at 4:43 pm

        In conditiile de fata de ce pisici as baga bani în el când s-ar putea sa mi-l dărâme ăștia prin nush ce portiță legislativa a lu peste?!

        Reply
        • eo55 says:
          October 5, 2020 at 6:40 am

          Dacă are și autorizație de construcție poate scapă. Dacă nu, poate fi și teren privat…

          Reply
          • Mike says:
            October 5, 2020 at 1:27 pm

            Este autorizație pe toată bateria. E si intabulat iar construcția apare în cf. Dacă și în condițiile astea găsesc o portiță sa mi-l dărâme…. Ce pot sa zic. Dreptul la proprietate privata devine din punctul meu de vedere o chestiune strict conjuncturala în România…

  7. Sicman says:
    October 4, 2020 at 12:23 pm

    m-am mutat la casa, ma doare-n spit ca ramaneti fara, ahahaha

    Reply
    • Fifi says:
      October 4, 2020 at 2:24 pm

      Ai o realizare si tu, nu foarte mare si doresti sa o impartasesti cu semenii tai… Si in plus sa le si spui ca te doare in spit de ei. Moralmente trebuie ca treci cu vederea astfel de comportamente, nu? Cel putin cand e vorba de tine…

      Reply
  8. Dinu D. says:
    October 4, 2020 at 1:09 pm

    Da nu este rau ,ar fi bine ca si toate masinile abandonate sau neanmatriculate sa nu ocupe locuri de
    parcare fara nici un rost.

    Reply
  9. Dinu D. says:
    October 4, 2020 at 1:21 pm

    CE facem cu masinile abandonate sau neanscrise de pe domeniul
    public ?????

    Reply
    • Nu un flotant says:
      October 4, 2020 at 5:18 pm

      *neÎNSCRISE!

      Reply
    • d_tractorul says:
      October 5, 2020 at 9:27 am

      Faci sesizare la poliția locală. Ei ar trebui să verifice dacă mașinile au taxele la zi iar în caz contrar trimit o somație proprietarului. Dacă nu primesc răspuns în timp util o ridică. Durează ceva timp dar se rezolvă.

      Reply
  10. gigi says:
    October 4, 2020 at 1:47 pm

    Foarte bine că se dărâmă. Nu au ce căuta depozitele de murături intre blocuri.

    Reply
  11. Mesterul Manole says:
    October 4, 2020 at 2:42 pm

    Am impresia ca noul primar n-a observat cat de inghesuite sunt blocurile comuniste pe vremea cand nici nu se luau in calcul masinile (o masina la o scara de bloc atunci) iar acum avem cate doua masini de apartament. Pe de alta parte fiecare “timisorean” vrea sa parcheze in fata scarii unde locuieste.

    Nu ai cum sa faci si spatiu verde, si locuri dr joaca pentru copii, si locuri de parcare pentru masini in locul garajelor demolate. Este prea putin teren liber intre blocuri pentru toate astea!…

    Reply
    • cornel says:
      October 4, 2020 at 3:21 pm

      Blocurile noi sunt mai inghesuite.

      Reply
    • Anonim says:
      October 5, 2020 at 12:38 pm

      Da da. Lasa, ca la blocurile noi nici nu se cumpara locurile de parcare (vezi vivalia sens aem, unde masinile sunt parcate pe drumul de acces, sau la uranus unde masinile sunt parcate pe spatiul verde)

      Reply
    • gogu says:
      October 5, 2020 at 1:52 pm

      In spatele blocului, la mine, sunt 10 garaje, fata in fata, cate 5 pe fiecare parte. Locul din spatele lor e mort, locul din lateral e mort, iar intre ele este calea de acces. Pe spatiul respectiv, se pot parca 30 de masini. Nu exagerez. Sunt construite prost, iar amprenta la sol, pt un garaj, e locul de parcare pt 2 masini.

      Reply
  12. cetatean tm says:
    October 4, 2020 at 3:06 pm

    stimabile, Fritz…dar de poluarea din oras..? de strazi cu cratere prin ele si neastupate..nereasfaltate ? …de iliminatul deficitar prin anumite cartiere? sau chiar parcurile tranzitate de vitezomanii p 2 roti, nepermitand copiilor sa invete sa mearga pe 2 picioare de atata teribilism.pe pietonala…? de nevoia parcarilor si insuficienta lor in oras..?si de cate si mai cate alte probl…pe cand ? nu mi a placut Robu dar mata esti cam boem asa cu aer nemtesc, si nu aud sa vb si despre alte multe nereguli din tm

    Reply
  13. GDtm says:
    October 4, 2020 at 3:11 pm

    Lipsa locurilor de parcare este o mare problema a Timișoarei. Garajele ocupă mai multe locuri de parcare, demolarea lor este o idee bună. Dar să faci parcuri în locul garajelor ar fi o greșeală şi mai mare. Poate niște locuri de parcare cu copaci plantați în mod inteligent ar fi o soluție bună.
    Trebuie ținut cont ca blocurile au fost construite prea înghesuit. Sunt mult prea multe apartamente raportat la spațiul dintre blocuri.

    Reply
    • eo55 says:
      October 5, 2020 at 6:46 am

      Nu sunt prea puține parcări. Sunt prea multe mașini.
      După cum se spunea mai sus, se rezolvă prin alternative moderne de transport. Urmează reabilitarea a 3 tronsoane mari pe care nu le-a rezolvat Ciuhandu:
      – Cetatii și bulevardul spre Ronaț
      – Stan Vidrighin

      Poate mai măresc și viteza un pic la tramvaie. Inevitabil, vor veni și mai multe piste de biciclete.

      Dacă cu toate astea nu se rezolvă și nu înțelege lumea urmează surprizele neplăcute pentru toți: mărirea impozitelor sau taxe de acces.

      Reply
      • GDtm says:
        October 5, 2020 at 7:10 pm

        Eu ma refer la zone cum este “Dacia”. Aici sunt foarte multe blocuri dar efectiv nu este spatiu suficient. Cum scriau si altii, aici comunistii calculau o masina la multe apartamente. In prezent masina nu mai este un lux. Asa ca sa spui ca sunt prea multe masini este o greseala. Ce ar trebui sa faca cei care folosesc transportul in comun in oras, dar au masina pentru alte deplasari? Sa inchirieze?

        Reply
  14. Cetatean simplu says:
    October 4, 2020 at 3:13 pm

    Detin garaj in zona Lipovei si sustin ideea de a le demola dar doresc si copaci in locurile de parcare pentru ca sa protejeze masinile de soare. Daca mergem pe ideea rand de parcari, rand de copaci, toata aprecierea conducerii, proiectantului, muncitorilor, dar daca turnati doar asflast va arata ca nu aveti minte si nici compasiune pentru proprietarii masinilor si pentru locuitorii cartierelor. Multumesc.

    Reply
  15. Savu Cristea iuliu says:
    October 4, 2020 at 3:14 pm

    Nu am nimic cu locurile de joaca sau parcurile,dar zgomotul continuu este deranjant ptr cei care inca mai merg la lucru in tara asta….și in ture….ar trebui găsite soluții mai bune ptr parcurile dintre blocuri….

    Reply
  16. Ion says:
    October 4, 2020 at 3:23 pm

    Sigur,dar poate incepeti amenajarile cu spatiile si terenurile virane din proprietatea primariei,unde nu aveti ce demola si nici nu cheltuiti bani cu demolarea unor constructii…doar sa ridicati gunoaiele si rablele de pe aceste terenuri…Pe vremea lui Robu nu conta cate terenuri virane exista,musai era sa se demoleze garaje,ca doar era hobby-ul primarului…

    Reply
  17. Marius says:
    October 4, 2020 at 3:25 pm

    Dar de faptul ca legea spune ca masinile de firma trebuie sa stea peste noapte la locul de garare, pe care toate firmele sunt obligate sa il aibe in proprietatea sau in chirie nu spune nimeni nimic?
    A, toti ruptii in c… cu masini de firma (ca acum nu mai este cu telefon de firma, ci cu masina) s-ar deranja! Asta nu aduce voturi. Da-o-n colo de lege, e faina doar daca e in avantajul nostru, altfel suntem revolutionari!
    Las’ ca vin trei si stau in chirie intr-un apartament, fiecare cu masina lui (adesea din alt judet, apropo de taxe) si vor sa darame garajele ca sa poata parca fiecare chiar sub geam. Super!
    Solutia este sa fie taxate toate locurile, nu doar garajele. Asa am scapa rapid de rablele abandonate ori semi-abandonate si s-ar strange fonduri pentru constructia de parcari etajate. Restul e doar frectie.
    Vreti doar pe gratis unii, asta nu se poate.

    Reply
  18. Gogu says:
    October 4, 2020 at 3:58 pm

    Perfect de acord! Zonele “din spatele blocurilor” au fost neglijate zeci de ani. Se pot reamenaja, astfel incat sa aduca plus valoare cartierelor comuniste. Parcari si/sau locuri de joaca, mini parcuri.

    Reply
  19. Edil says:
    October 4, 2020 at 4:14 pm

    Primarul, fiind nascut si crescut in Germania, cu siguranta stie ca acolo, fiecare bloc are la subsol garaje pentru cel putin o masina de apartament, dar si incaperi pentru depozitare.
    Tot acolo, blocurile care au chiar si doar 2 sau 3 etaje, au lift din subsol, ceea ce la noi e SF…
    In jurul blocurilor nu sunt grdini de zarzavat si nici tufe cu flori, ci spatii de recreere sau spatii pentru parcare.
    Nu exista niciunde masini parcate peste tot, nici garduri vii de peste 1m care ascund niste tufe…
    Totul e deschis, curat, ordinat, civilizat…
    Poate dupa anul 2020, se va gasi cineva sa schimbe si in Romania regulile in constructia blocurilor si in felul in care arata cartierele oraselor…

    Reply
  20. Mamibgc says:
    October 4, 2020 at 4:25 pm

    Foarte bine, pe langa faprul ca arata urat in ele sunt depozitate toate nimicurile,proprierarii-si parcheaza tot pa langa masinile,plus ca am vazut in Lipovei ce frumos s-a facut parcarea si parcul de langa.Succes data viitoare daca schimbarea este buna si benefica orasului vor fi mult mai multi votanti !

    Reply
  21. hubert says:
    October 4, 2020 at 5:55 pm

    SA VEDETI VOI DE AMU EXPLOZIE DE MAGAZINE lIDL SI kAULAND
    va facut pe fatza jidovu

    Reply
  22. Dan A. says:
    October 4, 2020 at 6:09 pm

    Solutii exista. Prima mea vizita in Germania in 1990 a fost la o familie (fosti vecini) care statea la bloc. Masina o tineau intr-un garaj comun, semi-ingropat, intre blocuri, 1,5m sub nivelul solului si 1,5m peste. Deasupra era spatiu verde. Deliciul copiilor, iarna se dadeau cu sania, vara cu bicicleta/skateboard-ul pe panta. doar rampele de intrare/iesire din garaj erau de beton. Intrarea pe o parte, iesirea pe alta, adica sens unic in garaj, ca sa economiseasca spatiul. In garaj locurile erau separate cu plasa de sarma, puteai sa tii diverse lucruri pe langa masina dar toata lumea putea sa vada daca nu cumva ai obiecte interzise si sa te reclame (de exemplu un butoi cu varza care impute tot spatiul sau benzina depozitata in recipiente neomologate).

    Reply
  23. Dinu D. says:
    October 4, 2020 at 7:25 pm

    Pentru (Nu un flotant)

    La un raspuns nu ai cuvinte ????? daca tot esti prof . de limba romana

    Reply
  24. RobuFritzamin says:
    October 4, 2020 at 8:09 pm

    Fritz îți dau un sfat, daca in doi ani nu termini centura in jurul orașului toate proiectele tale sunt inutile. Trebuie sa descarci traficul greu și de viteza dinspre sud spre nord și vest est….
    In 2 ani Timișoara va fi complet distrusa….

    Reply
    • ioDa says:
      October 4, 2020 at 9:11 pm

      centura orasului nu tine de primarie!!!

      Reply
      • daria41 says:
        October 5, 2020 at 8:49 am

        care proiecte ? cele ale fostului primar ? ca pina el vine cu un proiect, pina se discuta, se amina si apoi se aproba trece mandatu`

        Reply
  25. Scipio says:
    October 4, 2020 at 8:13 pm

    Ok, garajele ca si garajele; dar cu piata clandestina de masini de pe mangalia ce se intampla? E jumatate de strada ocupatade bolizi cu numere de italia si franta si nu avem unde sa ne parcam masinile de ele.

    Reply
    • Geo says:
      October 5, 2020 at 12:10 pm

      Si str.Crizantemelor e la fel,iar pe str.Mures la Anl uri la o singură scară sunt parcate 12 mașini de firmă.

      Reply
  26. IoDa says:
    October 4, 2020 at 9:10 pm

    sa le demoleze, dar din toate cartierele odata, nu sa stai ani de zile pana le darama pe rand pe toate.ca dureaza zeci de ani/ ..iar masinile care nu au RCA si nici impozitul platit sa se considere RABLE si sa fie ridicate de pe strazi si parcari.!!!…si da, parcari facute cu copaci, iluminat public si canalizare, nu doar asfalt si vopsea!. si in fiecare cartier, sa se construiasca locuri de joaca izolate de zona de masini.

    Reply
  27. Timisoara2020 says:
    October 4, 2020 at 9:38 pm

    E cel mai bun lucru pe care la facut si Robu, mo se pare normal sa darami garaje si sa faci locuri de parcare si spatii verzi, cred ca trebuie puse si niste reguli in asemenea parcuri, de la o anumita ora sa fie inchisa sa nu stea noaptea toti drogati.

    Reply
  28. Rumburak says:
    October 4, 2020 at 10:32 pm

    Clujul are solutia, parcari etajate in cartierele denblocuri care mai nou au spatiu verde pe acoperis

    Reply
  29. Cetățean din Timisoara says:
    October 5, 2020 at 2:54 am

    Garajele sunt o falsă problema. Vad o grămadă de frustrați care și acum mai cred că oamenii țin murături acolo. Asta e nivelul de argumente a acestor frustrați. Eu am văzut mașini chiar scumpe in ele, am văzut și mașini zgâriate de-a lungul unei strazi, ba și lovite doar pentru că stau in strada și fără să se știe cine a fost vinovatul. Oare nu problema asta trebuie rezolvată ? In loc sa faci scandal că dărâmi garaje, nu mai bine faci totuși loc la mașini, adică o soluție mai elaborată care sa rezolve și parcarea lor în condiții decente. Poate câteva proiecte mai serioase nu ar strica, nu? In loc sa “dărâmăm”, hai mai bine sa construim! Of , ce ușor e sa zici : “sa dărâmăm garajele” și pe urmă vedem noi cum facem. Îmi închipui ce e in mintea unora, aceeași superficialitate pe care o vad de la revoluție și până acum. Îmi e rușine de unele comentarii pe care le vad aici.

    Reply
    • shagun says:
      October 5, 2020 at 9:32 am

      Eu nu as zice daramat, as zice strans gunoiul dintre blocuri, pentru ca aceste garaje dau aspect de favela orasului.

      Reply
    • pong says:
      October 5, 2020 at 12:36 pm

      Cred ca tu esti unul din frustratii care isi tin masina in fata blocului si in garaj muraturi. Asta inseamna 2 locuri de parcare ocupate de un singur proprietar. Intelegi?

      Reply
      • Cetățean din Timisoara says:
        October 6, 2020 at 12:09 pm

        Cum spuneam, ești superficial. Incap 2 mașini numai dacă le pui cu fata in sus, așa ca pe jucării. Și chiar daca s-ar adăuga (subliniez)câteva locuri, tot nu ai rezolvat problema. Sunt mult mai multe mașini… Nu știu de ce mă chinui să-ți explic. Poate pentru că ai argumentat așa.

        Reply
    • Daniel says:
      October 5, 2020 at 1:41 pm

      E foarte usor sa vezi ce garaje sunt folosite de masini, nu au deloc urme de roti la intrare. Sunt foarte multe nefolosite.
      Cat despre solutie, eu as face parcari supraetajate care sa aiba la parter garaje inchise. Cine vrea isi inchiriaza de la primarie.

      Reply
    • GDtm says:
      October 5, 2020 at 7:19 pm

      Conteaza ca doua garaje sunt cel putin 3 luocuri de parcare. Poate chiar 3,0002.
      Vrei masina scumpa, cumpara-ti si curte la casa 🙂

      Reply
      • Pinochio says:
        October 5, 2020 at 8:58 pm

        👍👍👍

        Reply
      • Cetățean din Timisoara says:
        October 6, 2020 at 12:41 pm

        Sau cumpara-ți un apartament care are și un garaj, nu? Ce e rău în asta? Acum am văzut apartamente la parter care au o curte in proprietate. Vezi incepem să gândim altfel. De ce ii deranjează un garaj pe unii? Poate pentru că ei nu au, sau nu au nevoie. Poate pentru că arată urât… sunt de acord, dar ce blocurile sunt mai frumoase ?!? Vezi aici stăm cam prost. Daca le-am amenaja, nu trebuie neapărat sa le dărâmi. Unele sunt ruine nu zic, dar nu le luam așa la grămadă, parca am fi din vremile trecute. Poate mai respectam și noi proprietatea imobiliară un pic. Cum ar fi acum sa zic “Hai sa dărâmăm niste blocuri, că nu le repara nimeni și mai an un pic și cad.” Mai zic și de cutremur ?!?

        Reply
  30. Nimic Gheorghe says:
    October 5, 2020 at 7:11 am

    Să se termine parcarea de pe strada Cântului începută în) 2018, decembrie. S-ar câștiga încă vreo 50 de locuri. Garajele e acolo sunt deja dezafectate iar interdicția parcării pe Calea Martirilor și lucrările de pe Predam au supraaglomerat parcarea deja existentă.

    Reply
  31. Ion ionescu says:
    October 5, 2020 at 8:18 am

    Mda, se pare ca nu a spus tot adevarul. Daca citit frumusel programul scrie cam asa: Parcarile amenajate de primarie vor intra ca si spatiu in Telpark si se va plati locul de parcare. Dar cine sa citeasca programe :)). Robu a fost rau da asta este rau si cu sustinere.

    Reply
    • shagun says:
      October 5, 2020 at 9:36 am

      Nu ai vrea sa iti faca primaria si un plin pe luna, unde te crezi? Cum vrei sa scada nr de harburi? Nu vezi ca iti cumperi troaca cu 600 de EUR de dincolo? Macar acum 10 ani pretul regla problema parcarilor. Sunt unii care isi tin prin sagului doua masini ca sa blocheze locuri toata ziua si o muta doar sa-si bage masina “buna”…

      Reply
  32. Nunu says:
    October 5, 2020 at 9:36 am

    Spatii verzi poate, dar locuri de joaca in cvartalele dintre blocuri. Fa-ti la tine sub geam, sa vezi cum e sa racneasca progeniturle non-stop si noapte sa nu poti dormi de aurolaci. Eu inteleg unde vrei sa bati, ideea e buna, esti bine intentionat, dar ai inceput cu stangul

    Reply
  33. Vasile says:
    October 5, 2020 at 10:05 am

    Pana una alta,proprietarii de garaje sigur au votat impotriva lui Robu,dar se pare ca beneficiarii de parcari construite dupa demolarea garajelor,au votat tot impotriva fostului primar…asa ca ,grija mare,peste 4 ani,s-ar putea ca,la fel ca acum,si unii si altii sa voteze impotriva…cei cu garaje pentru ca li s-au demolat garajele,iar cei ce vor beneficia de locurile de parcare rezultate,pentru ca nu vor considera determinant, in acordarea votului,acest aspect…Succes!!!

    Reply
    • hgf says:
      October 5, 2020 at 1:34 pm

      Trebuie sa ai o gandire cel putin limitata daca daramarea garajelor este criteriul esential pentru alegerea unui primar pentru Timisoara.

      Reply
  34. Petre says:
    October 5, 2020 at 10:21 am

    Dacă se fac parcări cu 1-2 etaje, cum a fost vorba de la inceput, rămâne loc si pentru parcuri

    Reply
  35. Alex says:
    October 5, 2020 at 10:37 am

    Foarte bine ca scapam de mizeriile alea de garaje, nu au ce cauta asa ceva intr-un oras de nivelul Timisoarei (pentru cei care cred totusi ca “e ceva de orașu’ ăsta…”)

    Reply
  36. jimmy says:
    October 5, 2020 at 10:56 am

    foarte bine ca se demoleaza cotetzele dintre blocuri.
    Insa sa se gandeasca serios sa faca parcari subterane eventual supraetajate. Cu materialele de azi e posibil orice.

    Reply
  37. anonim says:
    October 5, 2020 at 11:30 am

    Nici el nu stie ce vrea ce poate si ce va face.Un aventurier.,ajuns intamplator laTimisoara primar.

    Reply
    • Daniel says:
      October 5, 2020 at 1:38 pm

      Intamplator ai ajuns tu in Timisoara.

      Reply
  38. Lb says:
    October 5, 2020 at 1:20 pm

    Spune 5 motive pt care să cumpăr de la un intermediar un auto.producatorul se chimie sa respecte euro 6.cumparatorul in pandemie se chinuie sa adune banii. Intermediarul ?

    Reply
  39. Tutu says:
    October 5, 2020 at 1:24 pm

    7000 de garaje X 3 membri de familie(in medie)=21.000 de voturi…Stiti cat i-a lipsit dlui Robu sa castige alegerile?Sau cu ce diferenta a castigat dl Fritz?Aproximativ 21.000-22.000 de voturi…Spor la demolari!!!

    Reply
  40. gogu says:
    October 5, 2020 at 1:58 pm

    Mai du-te, ba, dxxcu. Nici nu are o saptamana de primarie si tu i-ai facut o lista cu 50 de nereguli pe care le-ai adunat in ultimii ani. Ii reprosezi tot ce nu ti-a convenit la Robu? Cearta-l si pentru casele date de Ciuhandu, la gagani. Cap de pluta….

    Reply
  41. ady says:
    October 5, 2020 at 5:47 pm

    Ar trebui să se ocupe de curățenia orașului,unde sunt șantiere să vorbească cu cei care le administrează să găsească soluții de reducere a poluării,nu vreau să vorbesc de mizeria de pe stradă ,mașinile abandonate trebuie ridicate și duse la fier vechi,sunt unele chestii care trebuie rezolvate cât mai eficient și curat

    Reply
  42. nicu says:
    October 5, 2020 at 6:20 pm

    in loc sa va bucurati ca o sa avetii o priveliste frumoasa sa copii in siguranta aproape de casa dar cei care nu au copii.nu cunosc daca vor liniste orasele sunt aglomerate sa se duca in padure ca nu il mai deranjeza nimenii sa caute locuinta fara vecini si tipul cu expresia bambuini se vede ca nu a avut copilarie poate asa mai.lasa si copii telefoanele tabletele leptopul ca technologia asta ne stricat pe toti am uitat ce e iesitul afara gratarele la padure mersul la satele in care am copilarit ca e mai simplu ca iti pierzi ziua la filme onlai sau pe saituri de socializare multi dintre noi am uitat ce frumos era pana sa apara internetul cu toate retele de socializare acum copilu pe telefon parintele la fel si el pe tel in loc sa ne bucuram de copii sa ne jucam cu ei sa simtim ca traim venim de la munca si ne punem pe telefon acelas lucru in fiecare zii si ne trezim cand o sa fie prea tarziu

    Reply
  43. Verde says:
    October 5, 2020 at 7:19 pm

    Spatii verzi?!??Ar fii super daca nu ar fi pline de rahati de caine.Daca ar putea Fritz sa ne educe in sensul asta ..Vorbesc din prisma unui locuitor al unui cartier cu blocuri noi, cu parcari frumoase supraterane si subterane, parcuri de copii si spatii verzi, toate pline de rahati de caini pe care nu-i strange nimeni….

    Reply
    • Johann says:
      October 5, 2020 at 10:36 pm

      Domnule, rahatul de câine trebue sa îl strângi dumneata când îți scoți potaia la plimbare,nu sa aștepți sa vina cineva din primărie sa îți stânga mizeria, asa se procedează în occident, iar dacă ești prins ca nu atunci rahatul plătești amendă de pui Pampers la potaie

      Reply
  44. Johann says:
    October 5, 2020 at 10:32 pm

    O sa facă și asta un rahat praf, după felul cum se exprimă,,genul “și cauta motive precum,, sa turnat puțin asfalt și var”, e clar ca habar nu are ce ar trebui sa facă, preia proiectele fostei administrați și le continua, nimic nou, doar gura de el

    Reply
  45. Parinte says:
    October 5, 2020 at 10:56 pm

    Da.. cum spuneau si altii. Cobori un metru in verticala.. mai urci un metru in verticala..ai 2 metri..tragi o placa deasupra..si sus faci un parculet.. jos parcare..merge treaba..

    Reply
  46. Calin says:
    October 6, 2020 at 1:31 am

    Inteleg ca se vrea inlocuirea garajelor cu parcuri,nu cu parcari.ok.implicit masinile vor trebui inlocuite cu …trotinete?cred ca timisorenii vor descoperi bicicleta ca mijloc de transport nu de recreere.

    Reply
  47. Cele mai citite știri

    1
    Un bărbat beat și-a turnat benzină pe el și pe mașină, într-o benzinărie din Timișoara
    2
    László Krasznahorkai, laureatul Premiului Nobel pentru Literatură 2025
    3
    Amenzi de peste 39.000 de lei și permise reținute pe DN6. Polițiștii din Timiș, Caraș și Mehedinți, la vânătoare de șoferi neatenți
    4
    Bărbat reținut după ce și-a bătut concubina și i-a blocat ieșirea din casă
    5
    A murit Marius Keseri, bateristul trupei Direcția 5
    6
    FOTO. De la costumul ceangăilor la podoabele junilor. O expoziție inedită poate fi văzută la Muzeul Satului Bănățean
    7
    „Dacă n-ar fi, nu v-am povesti”, o expoziție dedicată graficii și ilustrației de carte, la Timișoara
    8
    Bike-sharing la Lugoj. Licitația atrage deja trei firme
    9
    Angajați ai ITM Timiș, în control alături de inspectori de muncă din Italia. Vizat a fost domeniul construcțiilor
    10
    Lucrări de lungă durată. Trafic restricționat sau chiar închis pe încă cinci străzi din Timișoara

    Cele mai noi știri

    Ştiri din Timiș

    Toleranță zero la articole pirotehnice. Poliția Locală Moșnița Nouă anunță amenzi mari și pedepse cu închisoarea

    Ştiri din Timiș

    Fântâni arteziene, piațetă nouă și mai mult spațiu verde. Sânnicolau Mare își modernizează centrul cu o investiție majoră

    Eveniment

    Bărbat reținut după ce și-a bătut concubina și i-a blocat ieșirea din casă

    Ştiri din Timiș

    Salt spre viitor: UVT primește fonduri strategice și demarează un proiect energetic de referință în Dumbrăvița

    Utile

    Lucrări ale SDM în Timișoara, astăzi, 6 decembrie

    România

    Sfântul Nicolae: tradiții și obiceiuri păstrate cu sfințenie în gospodăriile românilor

    Azi în Timișoara

    Ce facem astăzi, 6 decembrie 2025, în Timișoara?

    Ştiri din Timiș

    Învață DiscoFox înainte de Revelion și sprijină animalele aflate în dificultate la FABER

    Sănătate

    FOTO. Modernizări importante la Secția de Chirurgie Generală a Spitalului Municipal Timișoara

    Sănătate

    Sfaturi online care pot face rău. Ce trebuie să știe părinții despre alergii și astm
    • Servicii
      • Redactia
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Timiș Online

    ISSN 3008-2323

    ISSN-L 3008-2323

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici