Salubrizare Timișoara, societatea înființată în primăvară de primărie pentru a prelua serviciile de curățenie stradală de la Brantner, are noi administratori, de această dată „plini”. Concursul pentru ocuparea celor trei posturi s-a desfășurat în vară: până pe 3 iulie au fost primite dosare. Au fost admise toate cele patru depuse, dar doar trei candidați au ajuns pe lista scurtă, după evaluarea dosarelor.
Astfel, pentru postul A, de auditor financiar, a fost desemnată Daniela Ioana Ciocan, iar pentru cele două posturi B – Ovidiu-Cristian Găină și Nicoleta Păun. Se mai înscrisese tot pentru un post B și Ioan Florin, dar acesta nu a trecut de proba dosarelor. Daniela-Ioana Ciocan și Ovidiu-Cristian Găină erau și până acum administratori provizorii ai societății.
Al treilea post era ocupat de Ionuț-Denis Inași, cel care a fost ales și director general al societății interimar, postură din care câștigă 35.000 de lei pe lună, brut, la care se adăugau 2.500 de lei din postura de administrator, potrivit unor informații publicate în urmă cu câteva săptămâni de consiliera locală PSD Roxana Iliescu.
Care era urgența ședinței de consiliu?
Consilierii locali au fost chemați să voteze, de fapt, „mandatarea reprezentanților Municipiului Timișoara în Adunarea Generală a Asociaților «Salubrizare Timișoara S.R.L.» pentru numirea administratorilor societății”. Ședința a fost convocată de dimineață și s-a desfășurat la ora 13. Proiectul de hotărâre a trecut cu 16 voturi „pentru”, în ciuda protestelor consilierilor locali de la AUR.
„Am sesizat în urma studierii într-un timp relativ scurt a documentelor care ni s-au pus la dispoziție că lipsesc documente de interes în ceea ce privește completarea acelui raport al comisiei privind evaluarea candidaților pe care i-am avut pentru această poziție. (…) Este normal să nu intrăm în posesia acestor documente? Mă văd nevoită să cer ca acest proiect de hotărâre să fie retras de pe ordinea de zi”, a intervenit consiliera locală Andreea Medișanu.
Aceasta a mai spus că a solicitat în scris dosarele complete, însă răspunsul nu a fost „tocmai plăcut”, cerându-i-se să vină la sediul primăriei pentru a le consulta. Acest lucru, în contextul unei ședințe „de îndată”, în opinia sa, ridică semne de întrebare dacă documentele sunt sau nu corect întocmite.
„Documentele pe care le-ați solicitat dumneavoastră astăzi conțin informații cu caracter personal. Nu putem să vă trimite pe e-mail documente de identitate, extrase din revisal, documente care au stat la baza întocmirii acestor dosare. În plus, vă amintesc, comisia este o comisie pe care consiliul local a aprobat-o printr-un proiect de HCL. Raportul final pe care comisia l-a pus la dispoziție ar trebui să lămurească toate nelămuririle, toate problemele pe care dumneavoastră le ridicați.
Pot să înțeleg că nu ați avut timp să îl lecturați pentru că, din păcate, am fost nevoiți să venim cu proiectul în regim de urgență, pentru că a expirat mandatul administratorilor provizorii, dar dacă dumneavoastră doriți să consultați dosarele candidaților, puteți să o faceți aici, la sediul primăriei”, a răspuns viceprimărița Paula Romocean.
Vă amintim, înființată în ianuarie, SaluT a început să se ocupe de salubrizarea din Timișoara în martie, după ce primăria a decis să schimbe operatorul, dar nu a fost mulțumită de operatorii înscriși la licitație.
Trimite articolul
Xdap, profesionalism (a expirat mandatul… pe neasteptate, a inceput sa scoata niste sunete sau ceva) + transparenta userista cu care ne-am obisnuit…
Votul? O formalitate! Doara se intampla si la niveluri mai mari, chiar si cele mai mari…
Daca șeful maturatorilor din orașul Timișoara are 35 000 lei brut, cat are omologul din Szeged?
Dar șeful șefilor PRIMARUL DIN TIMISOARA ??????
Să-i fk pe toți managerii insalubri – de două luni îi înjur la diferite momente din noapte, cu marja orară 23-03, când le trec matahalele de aspiratoare stradale pe sub geamul meu. Poluare fonică idioată și ilegală. Doar serviciile publice de salvare, pompieri și poliție pot face excepție. După ce că nu-i calmează pe bombardierii de pe motociclete și din cotețele care bat toba, mai bagă și factorul ăsta de stres suplimentar.
Trist, lingaii pe linie politica castiga 90.000 Euro/an, adica anual isi pot cumpara un apartament…cati directori de la societati private pot avea acest salariu??? Nu cred ca directorul general de la Conty are 37.500 lei Brut/luna dar are coarda maturatorilor …Spritz va manca banii si voi iubiti bananele si blugii…va meritati soarta!
De unde are stapana voastra, maimuta aurolaca rosmena iliescu informatiile privind salariile? Din pix? Aia minte cum respira! Ce sa faca si pedofilii de la aur… 13689 are Fritz indemnizatia luanara ca Primar, conform declaratiei de avere depusa in iunie 2025! Directorul unei companii nu are cum sa primeasca lunar mai mult decat primarul! 35000 de lei anual, poate! Sau per total luni lucrate pe postul ala pana in prezent!