Bulevardul Liviu Rebreanu, unul dintre cele mai circulate din oraș, este în prezent plin de gropi, denivelări și crăpături, din cauza traficului greu. Acum, primăria începe, prin SDM, reparațiile capitale ale acestuia.
După intervenție, ar trebui ca circulația să fie mai fluentă și mai sigură, pe un carosabil refăcut complet, din Calea Șagului până la AEM.
„A venit și rândul bulevardului Rebreanu să intre în reparații. E un șantier așteptat de mulți timișoreni care au tras multe din cauza carosabilului degradat de traficul greu care trecea pe aici. Sunt încrezător că după aceste reparații generale și odată cu scoaterea tirurilor pe centura de ocolire, se va circula în condiții bune pe aici”, a declarat primarul Dominic Fritz.
Deși bulevardul avea nevoie de mult de reparații, intervenția a fost amânată până la finalizarea centurii ocolitoare, pentru a fi evitate miile de mașini și sutele de tiruri care treceau înainte pe aici cu destinația Serbia.
Reparații pe etape
Pe Rebreanu, reparațiile includ frezarea și reasfaltarea completă a carosabilului, verificarea și refacerea fundației drumului, înlocuirea rigolelor de scurgere și aducerea la cotă a capacelor de canal. Lucrările vor fi executate în etape pentru a perturba cât mai puțin traficul.
Primul tronson care va intra în reparații este cel cuprins între Drubeta și Brâncoveanu. Pe acest segment, reparațiile ar trebui să fie executate între 25 mai și 20 iunie, în funcție de condițiile meteo. Primele zile vor fi dedicate lucrărilor de organizare de șantier și amplasării semnalizării rutiere necesare.

„În cazul în care, pe durata lucrărilor, vor fi identificate cedări ale fundației, termenul de execuție va fi extins pentru a permite realizarea lucrărilor necesare la fundație. Reparațiile capitale vor fi executate de la un capăt la celălalt al bulevardului, iar următorul tronsonul programat de municipalitate este Drubeta – Calea Șagului”, precizează reprezentanții primăriei.
Primarul Dominic Fritz anticipa și în interviul acordat pentru Tion în martie, la aprobarea bugetului, faptul că Rebreanu va intra în reparații. Acesta mai menționa și bulevardele Grigore Alexandrescu și Revoluției din 1989 pe lista arterelor pe care se va interveni în acest an.
Trimite articolul
XÎn campania electorală priaru a promis că repară și str Lacului până toamna anului trecut o mare minciună
-
Tu ai impresia ca Timisoara are primar?
16 Decembrie (sagului-centru) cand se face? Ce asteptam?
Felicitări administrației!
Acum este cel mai bun moment, Timișoara capitală culturală europeană dotată cu centură. Lucru nemțesc!
Dacă le face SDM, pana în martie 2026 sunt din nou praf. SDM lucrează foarte prost, parcă nu ar fi firma primăriei, parcă ar fi dușmani
Era si timpul dupa ce s-au spalat banii publici cu Brancoveanu care nu avea absolut nici un defect atunci cand a fost decapat si refacut.
16 Decembrie fosta 6 Martie este prioritatea maxima. nu Bv. Revolutiei !
Pe partea cu Pompieii este teren martian
A doua prioritate la nivel de strazi secundare este strada Lacului de la Str. Banatul pana la str. Dreptatea este sparta toata de parca aici s-a tinut Razboiul din Ucraina
Regandirea circulatiei intre Bv.Dambovita pana la giratoriul de la 16 Decembrie
Este groaznic de cand s-a redus circulatie de la 4 la 2 benzi pt masini si au aparut acele piste de biciclete Dimineata coada de masini incepe in Freidorf pana la Dambovita unde se imparte pe doua directii una spre Calea Sagului restul inainte spre Centru dar se imbogateste cu cei din Zona Dambovita Nici autobuzele nu pot circula din cauza coloanei formate
E vai s` amar
Pentru a clarifica situatia anunt ca sunt fan bicicleta atunci cand vremea frumoasa permite
Dar pentru maxim 10 biciclete care circula in ambele sensuri chiar nu merita sa-ti bati joc de restul oamenilor Si ca o informatie pentru Politia romana ii informez ca sunt foarte multe motociclete mopede si cgiar masini care mmerg pe pista de bicicleta
Masinile merg doar de la zona fara stalpi de despartire a pistei de bicicleta cu banda de masini A stat acolo omasina de la Pol. Circulatie cu girofarurile pornite si cei smecheri au circulat frumos in coloana ne mai blocand intersectia din girator
Pacat ca acum cu ocazia acestor reparatii nu se fac si imbunatatiri, de ex, reconfigurare intersectii, mutare stapli de pe mijlocul trotuarului, piste velo etc.
Dar pb e ca pt a face acest modificari trebuie lucrat, facaute decumentatii, ei nu stiu din astea, e mai simplu sa ordone la SDM sa rascheteze asfaltul si sa asterne altul nou. Asta intra pe reparatii nu trebuie nicio hartie
Atasa pot astia de la USR, maxim pai pun cativa arbori sa se impaneze cu ecologismul lor
“Timp de aproape o lună, sunt programate intervenții pe primul segment, între străzile Drubeta și Brâncoveanu.” ….. “iar următorul tronsonul programat de municipalitate este Drubeta – Calea Șagului” …. nu inteleg !
-
Probabil Brâncoveanu Sagului.
Doamne, câți ” arhitecți ” și ” specialiști în drumuri ” are orășelul ăsta. Te crucești, nu alta…..
-
pai daca voi nu aveti? Voi numai cu maca maca
sa monteze si niste nenea militienii sa mai stea pe la semafoare si cu radarul ca lipsesc grav….doar asteapta o tragedie sa-si faca aparitia