tion.ro Web analytics

Tion

Tion

  • Ştiri
    • Ştiri Timiș
    • Lugoj
    • Știri naționale
    • Stiri internaţionale
    • Eveniment
    • Sănătate
    • Dialoguri Sănătoase
    • Sport
    • Târg imobiliar
  • Timp liber
    • Cultură
    • Cinema
    • Horoscop
  • ANGAJĂRI
  • MICA PUBLICITATE
    • IMOBILIARE
      • Imobiliare Vanzari – Garsoniere
      • Imobiliare Vanzari – o camera
      • Imobiliare Vanzari – 2 camere
      • Imobiliare Vanzari – 3 camere
      • Imobiliare Vanzari – 4 camere
      • Imobiliare Vanzari – Case
      • Imobiliare Vanzari – Terenuri
      • Imobiliare Vanzari – Spatii comerciale
      • Imobiliare Inchirieri – Garsoniere
      • Imobiliare Inchirieri – o camera
      • Imobiliare Inchirieri – 2 camere
      • Imobiliare Inchirieri – 3 camere
      • Imobiliare Inchirieri – Case
      • Imobiliare Inchirieri – Spatii comerciale
    • PRESTĂRI SERVICII
    • CONSTRUCȚII
    • AUTO
    • DIVERSE
  • UTILE
  • VIDEO
  • Azi în Timișoara
  • Cariere de Poveste
  • Agenda
  • Lugoj
Select Page


Tion
Ştiri din Timiș
Economisim sau cheltuim în 2021?

Economisim sau cheltuim în 2021?

De T. Ex.
la 16 February 2021 12:51 Reactualizat la: 16 February 2021 13:01

Economisim sau cheltuim în 2021?

16 February 2021 12:51 Reactualizat la: 16 February 2021 13:01
ADVERTORIAL. Efectele pandemiei de Covid 19 în viața noastră se văd pe mai multe paliere. Mai întâi ne-a bulversat medical și social din cauza condițiilor de carantină și izolare impuse, iar mai apoi economic și financiar. Multă instabilitate și nesiguranță la nivel global cu efecte puternice la nivel individual. Speriați de aceste incertitudini, oamenii au început să economisească mai mult pentru a face față unui eventual șomaj sau unei posibile îmbolnăviri. Specialiștii vorbesc de un procent de creștere a ratei de economisire cu 17% pentru primele 9 luni ale anului 2020, iar acesta este un record maximal care cu greu mai poate fi atins în condiții normale.
Scris de T. Ex. - ADVERTORIAL. Efectele pandemiei de Covid 19 în viața noastră se văd pe mai multe paliere. Mai întâi ne-a bulversat medical și social din cauza condițiilor de carantină și izolare impuse, iar mai apoi economic și financiar. Multă instabilitate și nesiguranță la nivel global cu efecte puternice la nivel individual. Speriați de aceste incertitudini, oamenii au început să economisească mai mult pentru a face față unui eventual șomaj sau unei posibile îmbolnăviri. Specialiștii vorbesc de un procent de creștere a ratei de economisire cu 17% pentru primele 9 luni ale anului 2020, iar acesta este un record maximal care cu greu mai poate fi atins în condiții normale.

Trimite articolul

X

Cum ne-a schimbat pandemia viața în 2020

Aceasta poate fi explicația și pentru creșterea apetitului oamenilor pentru economisirea prin reduceri, vouchere sau coduri promoționale. Astfel, potrivit experților site-ul specializat în cupoane și coduri promoționale – Promocodius, cererea pentru aceste produse a crescut cu 13%, comparativ cu aceeași perioadă a anului 2019. Această opțiune de a beneficia de aceste discounturi promoționale este un mare avantaj pentru cei care vor să achiziționeze diverse produse cu înțelepciune și fără risipă. Accesarea site-ului este sigură așa cum puteți descoperi citind termenii și condițiile de utilizare a codurilor promoționale în Politica de confidențialitate de pe platformă.

Modificări de comportament evidențiate în diverse studii de piață

Studiul de piață din perioada octombrie-noiembrie 2020, realizat de cunoscută Agenție internațională Wisemetry Research a arătat modificări importante pe mai multe paliere: muncă, educația de acasă, cumpărăturile online, reacții comportamentele în izolare etc. Răspunsurile celor intervievați sunt foarte interesante și ar trebui luate în considerare în dezvoltarea oricărei afaceri 2021. Astfel:

  • 42% dintre cei întrebați au plasta pe primul lor intenția lor de a economisii;
  • 1/3 dintre aceștia vor modificări în casă;
  • 1/4 caută și alte surse de a obține venituri.

Intenția de economisire declarată de cei mai mulți incumbă o nevoie evidentă de a deține siguranță materială și este un comportament firesc de protejare în fața necunoscutului. Pandemia a venit cu multe amenințări, iar frica de o criză financiară sau de pierdere a sănătății ne face mai prudenți. Chiar dacă în prima fază consumul s-a rezumat doar la lucrurile esențiale, spre finalul anului 2020 lucrurile au revenit parțial la normal și oamenii au început să-și facă iar planuri.

Planurile pentru noul an, menționate de cei chestionați, se prezintă astfel:

  • 21% dintre respondenți își propun să încheie un credit;
  • 18% dintre ei și-au propus schimbarea locului de muncă;
  • 32% dintre aceștia își plănuiesc o vacanță cu familia.

Mulți vor să investească în renovarea locuinței (23%) sau în mobilier nou (22%), iar acest lucru este explicabil din mai multe motive. Casa a devenit treptat dintr-un spațiu privat de relaxare unul multifuncțional: loc de muncă de acasă, școală și petrecere a timpului. Evident și oamenii s-au trezit nevoiți să investească fie în creșterea și aranjarea mai bună a spațiului, fie în achiziționarea unei locuințe mai mari.

Anul 2021 aduce și interesante schimbări de atitudine. Printre acestea se enumeră grija față de familie și față de sănătatea fizică și psihică:

  • 53% vor să-și vadă mai des părinții,
  • 47% dintre aceștia vor o implicare mai activă în educația copiilor,
  • 42% vor să adopte un stil de viață sportiv,
  • 1/3 vor să meargă mai des la controale medicale,
  • 8% dintre ei chiar vor să muncească mai puțin de 8 ore și să petreacă mai mult timp cu familia.

Investițiile în echipamente electronice și componente IT este o altă direcție important de evoluție viitoare a consumului, deoarece lucrând sau învățând de acasă cei mai mulți au fost nevoiți să se investească în aceste dispozitive utile. Chiar și comunicarea cu cei dragi, în aceste condiții speciale, implică utilizarea acestor dispozitive.

Vânzările online în anul 2021

Conform specialiștilor, vânzările online vor crește în continuare, iar consumatorii aleg cu precădere reducerile sau cupoane promoționale atunci când fac achiziții online. Aceste instrumente de economisire se aplică unei game largi de produse de larg consum: haine, cosmetice, cărți sau dispozitive electronice. Prin intermediul lor, aceștia reușesc să economisească între 5% și 90% din suma investită, ceea ce face experiența de cumpărare mai satisfăcătoare.

(539)

Trimite articolul

X
Taguri:
discount ,
vanzari online ,
vouchere
0 Comentarii

Citiți principiile noastre de moderare aici!

    Cele mai citite știri

    1
    Pace în Orientul Mijlociu, între Israel și Hamas
    2
    Visit Timiș reprezintă Banatul la târgul internațional de turism de la Rimini
    3
    Bombe din al Doilea Război Mondial descoperite în apropierea unei stații de autobuz
    4
    Sfaturi online care pot face rău. Ce trebuie să știe părinții despre alergii și astm
    5
    Focar de pestă porcină africană la Tomnatic
    6
    A început sezonul gripal. Medicii spun că vaccinarea este cea mai bună armă de apărare
    7
    Festivalul TAIFAS revine la Timișoara cu retrospectiva Radu Jude și premiere din cinematografia balcanică
    8
    Vărșăndan vs. Bolojan: Guvernul blochează cultura. Protest al Teatrului German din Timișoara împotriva OUG 52/2025
    9
    „Sub Vălul Siguranței”, instalație realizată de un artist macedonean alături de copii refugiați din Timișoara
    10
    Maria Corina Machado a câștigat Premiul Nobel pentru Pace, premiu râvnit de președintele american Trump

    Cele mai noi știri

    Sănătate

    Sfaturi online care pot face rău. Ce trebuie să știe părinții despre alergii și astm

    Cinema

    Filmul săptămânii: „Eternity”, care ridică întrebarea: prima dragoste sau viața alături de cel iubit până la bătrânețe?

    Ştiri din Timiș

    Atelier caritabil pentru sprijinirea Ioanei Piroska în lupta cu cancerul, la Timișoara

    Eveniment

    Accident cu două persoane rănite în localitatea Bethausen

    Sănătate

    Ecografia aparatului urinar, metoda rapidă și neinvazivă de depistare a afecțiunilor renale

    Ştiri din Timiș

    Weekend magic la Iulius Town: Moș Nicolae, Moș Crăciun, Elsa, Ana, Olaf și multe alte personaje vor fi prezente

    Ştiri din Timiș

    Înot gratuit la Timișoara pentru seniori și timișoreni activi

    Eveniment

    Trei tineri, prinși după ce au comis o tâlhărie într-un supermarket din Timișoara

    Ştiri din Timiș

    Parada Cățeilor invadează centrul orașului de Moș Nicolae

    Ştiri din Timiș

    Casa Mühle, cumpărată de UPT. Va deveni „hub educațional și cultural”
    • Servicii
      • Redactia
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Timiș Online

    ISSN 3008-2323

    ISSN-L 3008-2323

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici