tion.ro Web analytics

Tion

Tion

  • Ştiri
    • Ştiri Timiș
    • Lugoj
    • Știri naționale
    • Stiri internaţionale
    • Eveniment
    • Sănătate
    • Dialoguri Sănătoase
    • Sport
    • Târg imobiliar
  • Timp liber
    • Cultură
    • Cinema
    • Horoscop
  • ANGAJĂRI
  • MICA PUBLICITATE
    • IMOBILIARE
      • Imobiliare Vanzari – Garsoniere
      • Imobiliare Vanzari – o camera
      • Imobiliare Vanzari – 2 camere
      • Imobiliare Vanzari – 3 camere
      • Imobiliare Vanzari – 4 camere
      • Imobiliare Vanzari – Case
      • Imobiliare Vanzari – Terenuri
      • Imobiliare Vanzari – Spatii comerciale
      • Imobiliare Inchirieri – Garsoniere
      • Imobiliare Inchirieri – o camera
      • Imobiliare Inchirieri – 2 camere
      • Imobiliare Inchirieri – 3 camere
      • Imobiliare Inchirieri – Case
      • Imobiliare Inchirieri – Spatii comerciale
    • PRESTĂRI SERVICII
    • CONSTRUCȚII
    • AUTO
    • DIVERSE
  • UTILE
  • VIDEO
  • Azi în Timișoara
  • Cariere de Poveste
  • Agenda
  • Lugoj
Select Page


Tion
Ştiri din Timiș
A fost primit și ultimul aviz pentru regenerarea urbană a zonei Sinaia. Urmează aprobarea în consiliul local

A fost primit și ultimul aviz pentru regenerarea urbană a zonei Sinaia. Urmează aprobarea în consiliul local

De Cristian Mîrț
la 13 October 2024 13:45 Reactualizat la: 13 October 2024 13:48
16 Comentarii

A fost primit și ultimul aviz pentru regenerarea urbană a zonei Sinaia. Urmează aprobarea în consiliul local

foto: Facebook/Dominic Fritz
13 October 2024 13:45 Reactualizat la: 13 October 2024 13:48
Primarul Dominic Fritz anunță că proiectul de regenerare urbană a zonei Mocioni/Sinaia a primit și ultimul aviz necesar – cel de mediu. Acum, urmează aprobarea în Consiliul Local Timișoara a întregii documentații.
Scris de Cristian Mîrț - Primarul Dominic Fritz anunță că proiectul de regenerare urbană a zonei Mocioni/Sinaia a primit și ultimul aviz necesar – cel de mediu. Acum, urmează aprobarea în Consiliul Local Timișoara a întregii documentații.

Trimite articolul

X

Proiectul de regenerare urban a zonei Mocioni a primit și avizul de mediu. Acum, potrivit primarului Dominic Fritz, urmează aprobarea întregii documentații tehnice în Consiliul Local Timișoara.

„Încă un hop trecut. Am primit și ultimul aviz – cel de mediu – pentru proiectul de regenerare a zonei Mocioni/Sinaia. La fel ca în Traian, și aici lucrăm să punem în valoare această zonă superbă a Timișoarei vechi, cu un patrimoniu arhitectural extrem de valoros și o istorie pe măsură.

Mai mult spațiu verde, noi copaci, zone pentru evenimente în care comunitatea și vizitatorii se pot întâlni și relaxa. Dar și o mai bună mobilitate: trotuare spațioase, piste sigure pentru bicicliști și benzi dedicate transportului public – sunt câteva din schimbările pe care le aducem zonei”, a anunțat primarul Dominic Fritz.

Aproape doi ani de când se lucrează la documentație

Vă amintim, contractul pentru documentația tehnică și de proiectare a fost semnat în decembrie 2022 cu firma Total Business Land SRL din Alba Iulia, singura care se înscrisese la licitație.

Valoarea era de 981.052 de lei (puțin sub 200.000 de euro), cu TVA, iar durata, de 48 de luni, în acest termen fiind inclusă și asistența tehnică pe parcursul execuției.

Au fost organizate două runde de consultări cu publicul în iunie 2023. Mai multe detalii despre viitoare zonă puteți găsi AICI.

Proiectul de modernizare vizează zona din jurul Pieței Alexandru Mocioni, Parcul Doja și Podul Maria. Scopul final este „creșterea atractivității și calității vieții în Iosefin”.

Această investiție va fi corelată și cu investițiile de la pasajul și podul de la Solventul, dar se vorbea și de eventuala Magistrală Verde.

Trimite articolul

X
Taguri:
Piata Mocioni ,
piata sinaia ,
regenerare urbana
16 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. dap says:
    October 13, 2024 at 3:35 pm

    dap, “Aproape doi ani de când se lucrează la documentație”. iar asta spune cam tot.

    Reply
  2. gabim says:
    October 13, 2024 at 4:25 pm

    Daca se va circula pe o banda in loc de 2 cum e acum, ma intreb pe traseul de la SInaia spre podul de la Catedrala cand e coada pe 2 benzi de dimineata de la ora 7,45 pana dupamasa la ora 18 ….. pe unde se va redirija acel trafic auto??? Ca si Mihai Viteazu e plin, iar spre stanga nu mai ai unde sa dirijezi ca sunt stradute inguste cu sens unic…. Paralizam legatura dintre jumatatile de oras. Ne rugam cu totii sa nu gaseasca finantare pentru asa o tampenie de proiect. Ar trebui in primul rand la un centru pietonal, sa gaseasca variante de parcari in zonele adiacente, nu sa inchida si mai mult accesul auto. Sunt firme, magazine, posibilitate redusa de aprovizionare is acum, dar mai incolo ce va fi? Inchidem tot si lasam pietonale? Sa cirnule trotinetistii si tazzul pe pietonala ca pietonii nu au loc de ei.

    Reply
    • Florin says:
      October 14, 2024 at 11:34 am

      mai bine ne-am ruga cu totii sa nu-si mai duca fiecare parinte copilul la scoala. Nu cumva sa foloseasca transportul in comun. Sa vezi trafic limnistit apoi.

      Reply
    • Cristian says:
      October 14, 2024 at 12:56 pm

      locuiesc in zona. nu este nicio coada intre intrvalele orare descrise. Orasul trebuie sa revina oamenilor si pietonilor si nu masinilor. gabim vorbeste crengi.

      Reply
  3. Timisorean says:
    October 13, 2024 at 4:27 pm

    Mah voi sunteți întregi la cap?? Ce tot atâta tăiați din drumuri și faceți pietonale??? Pietoni nu sunt, transportul in comun în afara de 2 h pe zi circula gol, bicicliști câțiva vara și tot idei crețe aveți! Mai suntem care avem și munca de teren și trebuie să ne deplasam! Nu toți suntem it-isti să lucrăm de acasă că voi usr-istii sau funcționari publici cocoțați pe scaunele primăriei sa ne învârtim doar prin instituție toată ziua! Copii nu aveți să vedeți cum e să duceți și să luați copii de la școala, bani de vile in zona centrala aveti și atunci normal că nu simțiți importanta traficului rutier!!!

    Reply
    • Sorin says:
      October 14, 2024 at 11:32 am

      De aia trebuie noi sa inhalam noxele voastre cancerigene, sau viitorii copiii sa fie condamnati direct la realitati crunte, pentru ca voi sa aveti munca de teren mai simpla? Saracii de voi. Nu mai bine luati un autobuz pana la periferie si apoi mergeti cu masina lasata acolo? Ca doar pentru treburi legate de firma o folositi, nu? NU?

      Reply
  4. Elena says:
    October 13, 2024 at 5:42 pm

    Calea Urseni pe cand? e o rusine pt oras sa ai asa o intrare de pe centura, fara trotuar si iluminat, ne calca masinile cu caruciorul pe carosabil… Jalnic, I am scris si pe fb d-lui Fritz iar el baiat fin m-a blocat pe pagina lui!

    Reply
    • Cesafaci says:
      October 13, 2024 at 8:29 pm

      Faptul ca discutați de Calea Urseni și de primăria Timișoara denota faptul ca nu prea înțelegeti cine de ce anume se ocupa.
      Centura de Sud a Timișoarei e un proiect care a fost în palmaresul Ministerului Transporturilor. Acceptarea proiectului fără eventuale contestații și reglementari a fost făcută de către actuala administrație a Primăriei Moșnița Nouă.
      Astfel ca, dacă vreți să vă plângeți, poate ar trebui să faceți o vizita în Mosnita. De asemenea, noul primar promisese ca a rezolvat problema, alți bani, alta distracție, vedeți cu dânsul, poate îl ajuta și fratele prin Consiliul Județean sa pună presiune pe prietenul de la Ministerul Transportului.

      Reply
      • Nelu says:
        October 13, 2024 at 9:41 pm

        …si la un moment dat s-a facut dimineata si ne-am trezit din frumosul vis in care 3 impostori rezolvau problemele oamenilor…

        Reply
      • Elena says:
        October 15, 2024 at 12:41 pm

        ce treaba are Mosnita si Centura cu calea Urseni? 90% din calea Urseni tine de UAT Timisoara. restul de Giroc si Mosnita!

        Reply
  5. ovidiu cipu says:
    October 13, 2024 at 7:31 pm

    Si asa se circula greu la colegiul Banatean , o sa fie si mai rau

    Reply
    • bine says:
      October 14, 2024 at 10:54 am

      Asat e si ideea ! Progres in regres ! Ce probleme a rezolvat Fritz de cand a devenit primar ? In afara de problemele lui personale sau ale apropritatilor lui ?

      Reply
  6. IoDA says:
    October 14, 2024 at 10:23 am

    orasul e al oamenilor, nu al masinilor, scoateti toate masinile din zonele istorice ale orasului, Bravo!

    Reply
    • Lantzu says:
      October 14, 2024 at 11:50 am

      Iar unii oameni ar dori sa poata folosi decent infrastructura rutiera in special neavand o alternativa viabila precum un transport in comun decent astfel incat sa nu faci poate mai bine de o ora pana unde ai treaba fiindca 40 de minute doar astepti mijloace de transport.

      Cred ca trebuie pusi boii inaintea carului, nu invers, cand ai doar 2 mtc-uri pe o linie mi se pare cam stupid sa ai banda rezervata pentru ele.

      Orasul e si al oame ilor ce au nevoie de masina pentru a se deplasa.

      Reply
  7. ionel says:
    October 14, 2024 at 12:08 pm

    Foarte frumos !
    O sugestie-talciocul din Mehala este o mizerie de nedescris .
    Cand ajunge la rand aceasta suprafata colcaind de infractiune ? …

    Reply
  8. Mafiotu says:
    October 29, 2024 at 6:49 pm

    NICI NU CRED CA VOR FACE ACEST PROIECT,VA RAMANE LA SERTAR MULTI ANI INAINTE🤣🤣🤣

    Reply
  9. Cele mai citite știri

    1
    Ilie Bolojan: „Nu crește TVA-ul în 2026”
    2
    Proiect: motocicliștii vor avea locuri dedicate, benzi speciale și clarificări în Codul Rutier
    3
    „Când lumea se frânge”. Mituri ale sfârșitului reinterpretate de tinerii artiști la Muzeul Național de Artă Timișoara
    4
    26 octombrie, prăznuirea Sfântului Dimitrie, tânărul guvernator care L-a mărturisit pe Hristos până la moarte
    5
    Fără vaporetto pe Bega până la primăvară. STPT le retrage în depou
    6
    Miss Timișoara by Denisa Tudoran – Angels Edition 2025: Ramona Prencea, marea câștigătoare
    7
    FOTO. „O palmă pentru nesimțiți”. O nouă victorie a Primăriei Timișoara împotriva firmei care a abandonat șantierul de la Gimnazială 30
    8
    UPDATE. Accident în lanț pe un drum județean din Timiș. Un șofer a ajuns la spital
    9
    CJT preia un drum de piatră de la Covaci. Îl va asfalta și va scurta drumul șoferilor de la autostradă la centură
    10
    Informații utile despre psoriazis, la Ziua Porților Deschise la Clinica de Dermatologie a Spitalului Municipal Timișoara

    Cele mai noi știri

    Azi în Timișoara

    Ce facem astăzi, 17 decembrie 2025, în Timișoara?

    Ştiri din Timiș

    VIDEO. Timișorenii au comemorat eroii Revoluției de acum 36 de ani prin Marșul Eroilor

    Capitală Culturală

    „Când lumea se frânge”. Mituri ale sfârșitului reinterpretate de tinerii artiști la Muzeul Național de Artă Timișoara

    Ştiri din Timiș

    Excelență, internaționalizare și parteneriate strategice. CCIA Timiș, un an de referință pentru mediul de afaceri

    Eveniment

    UPDATE. Scăpări de gaz în Lugoj: intervenție a pompierilor și evacuări în zona Filaret Barbu

    Ştiri din Timiș

    VIDEO. Spiritul Crăciunului pe două roți. Motocicliștii din Timiș marchează 20 de ani de fapte bune printr-o paradă caritabilă

    Ştiri din Timiș

    Mișcare pentru speranță. Clasă de Pilates caritabilă în sprijinul lui Reli, diagnosticată cu cancer

    Eveniment

    Carambol într-o intersecție din Timișoara. O femeie a fost rănită

    Capitală Culturală

    Un Crăciun mai bun pentru copiii în nevoie. Târg caritabil la Iulius Town Timișoara

    Ştiri din Timiș

    25 de microbuze școlare ecologice pentru primării și școli speciale, aprobate de Consiliul Județean Timiș
    • Servicii
      • Redactia
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Timiș Online

    ISSN 3008-2323

    ISSN-L 3008-2323

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici