“Dacă vorbim despre anul calendaristic, în primele nouă luni ale anului 2007 s-a înregistrat o creştere de 330% în vânzarea de laptop-uri, raportând aproximativ 5.000 de unităţi Packard Bell vândute. În primul semestru s-au vândut circa 3.500 de laptouri. Anul viitor estimez că vom comercializa aproximativ 15.000 de unităţi, reprezentând o cotă de 4-5% din piaţă, situându-ne pe locul şapte, în creştere faţă de poziţia opt pe care o ocupăm anul acesta”, a precizat Mihai Cârstea.
Compania se aşteaptă ca pentru sfârşitul anului să aibă vânzări de laptop-uri de 2.500-3.000 de unităţi, bazându-se în special pe perioada sărbătorilor de iarnă. “În general perioada sărbătorilor este foarte bună pentru vânzări, mai ales ultimele două luni reprezintă 30-35% din vânzările anuale, cred că nici anul acesta nu va fi diferit”, a adăugat Cârstea.
Packard Bell a lansat luna aceasta prin intermediul K Tech Electronics trei modele de notebook-uri, Lime Green de 12 inch, Sunny Orange de 15,4 inch şi Dark Chocolate 17 inch.
Packard Bell a vândut cu 330% mai multe laptopuri
Reactualizat la:
BUCUREŞTI - <EM>Packard Bell</EM> a înregistrat în <STRONG>România</STRONG> o creştere de 330% în vânzarea de laptop-uri, raportând aproximativ 5.000 de unităţi comercializate în primele nouă luni, a declarat pentru NewsIn, brand <STRONG>managerul</STRONG> Packard Bell, Mihai Cârstea.
Citiți principiile noastre de moderare aici!