Toate vor fi fabricate la fabrica de lângă Piteşti. În plus, Renault îşi va extinde investiţiile în ţara noastră cu un centru de cercetare care va fi deschis la Bucureşti anul viitor şi o fabrică de cutii de viteză, destinate exclusiv exportului, care va fi gata în mai 2008.
Cât despre reclamaţiile clienţilor Dacia referitoare la apariţia ruginei pe caroseria de Logan, preşeintele Dacia spune că de vină sunt: excrementele păsărilor. „Acestea sunt foarte acide şi au un efect coroziv. La unele expertize tehnice, excrementele erau vechi de câteva săptămani şi, de aceea, caroseria a avut de suferit”, susţine Fourmont.
Trimite articolul
XDeci,conform declaratiei directorului dela Dacia ,Loganul trebe tinut in garajsau in cazul in care vrei sa umbli cu ea il acoperi cu o folie transparenta.PROBLEMA RUGINII REZOLVATA.
Normal ca au nevoie de protectie ca intr-o piata libera si democratica nici frasu nu ar cumpara asa troace infecte. De asta guita Francoi ca porcu dus la injunghiat. Nu s-o saturat sa ne fure pe fata.
MERDE!!!!!!!!
urmatoarele modele se vor numi:
-logan se intoarce
-logan forever…
Ce interesante afirmatii… excremente vechi de citeva saptamani… Curios cum numai la noi in tara exista excremente… sai si mai curios cum numai loganurile au de suferit… ce inseamna sa ai si cu cine te juca… ar trebui sa puna poporu educat mina pe internet si sa ceteasca conditiile de garantie ale masinilor din UE… sa vezi atunci fericire pe ei (Renault si altii)… au cu cine dom`le, au cu cine…