“Aceasta expresie vine din politetea gresit inteleasa a poporului roman. Nu deranjezi pe nimeni atata vreme cat motivul de apel este unul care merita a fi ascultat”, spune trainerul Bogdan Grosu, consultant Telephone Doctor Romania care tine cursul “Comunicarea la telefon” in cadrul programului Qualians.
El considera ca simpla folosire a cuvantului poate sa ii dea celuilalt impresia ca deranjezi.
A doua mare greseala este faptul ca nu este verificata disponibilitatea celuilalt de a vorbi. Alteori, atunci cand se face aceasta verificare se utilizeaza intrebari nepotrivite “Aveti o secunda?” sau “Aveti doua minutele?”.
Grosu crede ca cea mai potrivita formula de verificare a disponibilitatii este: “Puteti vorbi acum?”.
De asemenea, in multe cazuri interlocutorul solicita cateva momente pentru discutie si apoi lungeste convorbirea la nesfarsit.
Locul trei este ocupat de catre “destinatarul” unui apel telefonic.
Sursa: 9am
Trimite articolul
XE foarte bine ca v-ati gandit sa mediatizati ceva note ce tin de bunele maniere si nu numai!
Propun aprofundarea acestei teme intr-un spatiu destinat special comportamentului si educatiei continue!
f.buna aceasta lectie,poate va mai ginditi si la alte teme,si chiar mediatizate mai mult,si mai vizibil
a-ti putea mediatiza si alte teme de comportament civilizat,ca aceea in care mama cu copilul de mina arunca ambalajul nu numai in fata primariei,ci si pe strazi laturalnice,mucuri de tigari,chiar aprinse,hirca,si exempele pot continua,care mai de care mai,,europene
cred ca sunt chestii mult mai importante ,despre cum se comporta majuritatea celor care ies la iarba verde , despre gunoaiele lasate in urma , despre cum se circula in oras ,