O nouă ediție a sărbătorii folclorului mondial va avea loc în Parcul Rozelor, iar preparatele culinare, sucurile și berea rece nu pot lipsi din cadrul evenimentului.
„În vederea derulării activităților comerciale din cadrul evenimentului, toți cei interesați pot depune solicitări la sediul Casei de Cultură din Timișoara, str. Miron Costin nr.2, între orele 10:00 și 13:00, sau online, pe adresa boe@ccmt.ro, până luni, 16 iunie, ora 12:00. Detalii cu privire la documentele necesare și alte reglementări se regăsesc în anexa regulament, care împreună cu formularul de înscriere, se pot descărca de pe site-ul Casei de Cultură (rubrica anunțuri)”, au transmis, miercuri, reprezentanții Casei de Cultură a Municipiului Timișoara.
În 17 iunie se va face selectarea dosarelor, iar în 18 iunie vor fi anunțați comercianții selectați.
După soluționarea contestațiilor și afișarea rezultatelor finale din 19-20 iunie, Casa de Cultură va semna contractele cu comercianții în perioada 23-25 iunie, între orele 12:00 și 15:00.
Vor putea fi comercializate:
- Produse fast-food, minuturi la grătar electric sau piatră vulcanică, pizza, kurtos, clătite, plăcinte, langoși, gogoși, prăjituri, pop-corn, porumb fiert, conserve de legume si dulcețuri, înghețată, cafea, apă și băuturi răcoritoare, băuturile slab alcoolice (cu o concentrație sub 10%), produse gastronomice specifice țărilor invitate (Argentina, Serbia, Slovacia, Georgia, Cipru de Nord, Spania, Paraguay, Grecia, Bulgaria, Chile, Slovenia, Tailanda, Ungaria, Polonia, China)
- Produse nealimentare: produse meșteșugărești realizate de meșteri populari
Activitățile comerciale se vor desfășura pe strada Alexandru Borza din Timișoara, zona de acces în Parcul Rozelor.
În afara standurilor de bere partenere, sunt acceptate doar sortimente de bere artizanală (craft). Vor avea prioritate food-trucks, pentru produsele alimentare.
Citiți principiile noastre de moderare aici!