TimPark, reclamat la Protectia Consumatorului de un timisorean

De B.A.M
Reactualizat la:
51Comentarii
TimPark, reclamat la Protectia Consumatorului de un timisorean
TimPark, reclamat la Protectia Consumatorului de un timisorean
Noul sistem de plată a parcarii din Timișoara, TimPark, care a înlocuit mult-hulitul TelPark, s-a confruntat încă din primele zile de existenţă cu un val de reclamaţii. Cu timpul, acestea s-au mai stins. Recent, un timişorean a făcut plângere la Protecţia Consumatorului Timiş pentru că nu şi-a putut achita parcarea prin reţeaua Cosmote, deşi pe tabliţele TimPark este afişat şi acest operator de telefonie mobilă.

Adrian ne-a povestit că în data de 10 mai a încercat să plătească prin SMS parcarea TimPark. Acesta are un abonament de firmă de la Cosmote, însă nu a avut succes.

„În data de 10.05.2013 am încercat să plătesc prin SMS la timpark în reţeaua Cosmote (abonament de firmă), după o jumatate de oră am văzut că nu se trimite acel SMS, am încercat să sun pe fixul afişat pe tăbliţe, fără nici un rezultat, am sunat la call center-ul Timpark şi am aflat că nu au contract încă cu operatorul Cosmote, deşi pe tăbliţele de lângă Bega Center scria clar acest lucru”, spune Adrian.

În aceste condiţii, el a făcut o reclamaţie la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor. Răspunsul comisarilor nu a fost însă cel aşteptat, practic ei pasând vina pe Cosmote.

„Urmare a petiţiei dumneavoastră înregistrată la CJPC Timiş (…), vă comunicam: Reclamaţia este nesoluţionabilă; modalitatea de plată a parcării prin intermediul telefoniei mobile a fost reglementată prin HCL nr. 631/26.02.2013. La plata prin SMS sunt implicaţi operatorii de telefonie mobilă, care pot oferi servicii in funcţie de posibilităţile tehnice. Pentru a elimina anumite inconveniente la plata prin SMS, se poate plăti şi prin intermediul voucherelor.

Informarea cetăţenilor cu privire la accesul serviciilor de plată se face prin site-ul oficial www.tpark.ro şi a tăbliţelor. Operatorii de telefonie mobilă, inclusiv Cosmote, trebuie să asigure abonaţilor, condiţiile tehnice pentru plata prin SMS a parcării”, se arată în răspunsul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Timiş.

Oficialii Administraţiei Domeniului Public, care încă administrează sistemul TelPark, sunt însă mai împăciuitori. În răspunsul oficial, semnat de directorul ADP, Liviu Barbu şi şeful Serviciului Administrare Parcări, Ionel Ursu, aceştia se arată mai concilianţi.

„Urmare a analizării situaţiei de fapt relatate, vă rugăm să ne comunicaţi numărul de telefon la care vă putem contacta, pentru ca împreună cu dumneavoastră să stabilim amiabil modalitatea de soluţionare a celor relatate de dumneavoastră, într-o manieră care să vă avantajeze”, se arată în răspunsul ADP.

Pe site-ul oficial TimPark, vizitatorii sunt informaţi că parcarea prin SMS se poate face doar în reţelele Orange şi Vodafone şi costă 0,5 euro plus TVA pe oră în zona roşie. Totuşi, la întrebări frecvente, vizitatorul este informat că parcarea prin SMS se poate face şi în reţeaua Cosmote…



51Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !

versiunea HTML a comentariilor

Regulament de plasare a anunturilor