S-a deschis Shopping City Timisoara: cinema multiplex, piscina semiolimpica, partie de schi si peste 100 de magazine

De Roxana Deaconescu
Reactualizat la:
65Comentarii
S-a deschis Shopping City Timisoara: cinema multiplex, piscina semiolimpica, partie de schi si peste 100 de magazine
© S-a deschis Shopping City Timisoara
Mallul din Calea Șagului și-a deschis porțile, joi dimineață, pentru vizitatori. Investiția NEPI de peste 80 de milioane de euro le aduce timișorenilor o mulțime de surprize: o piscină semi-olimpică, o pârtie de schi în interior, un cinema multiplex, dar și peste 100 de magazine, unele chiar în premieră în România, precum și un food court și alte locuri de distracție.

Cei care calcă în aceste zile pragul noului mall au parte de fel de fel de oferte, dar și de un maraton de concerte, organizat în zilele 1, 2 și 3 aprilie. Vineri, pe scena de la Timișoara Shopping City vor urca Andra și Vama, de la orele 18 și 20, sâmbătă vor concerta trupele Phaser și Robin and the Backstabbers, de la orele 18 și 18.45, seara urmând să fie încheiată de băieții de la Vița de Vie. Ultima zi de sărbătoare este dedicată iubitorilor de muzică populară. De la ora 17.30, atmosfera va fi întreținută de Ansamblul Folcloric Doina Timișului, iar de la 19 Gașca Zurlii îi va amuza pe cei mai mici dintre timișoreni.

S-a lucrat în timp record la cel mai nou și modern mall din afara Bucureștiului, cel mai de succes proiect imobiliar de pe agenda NEPI în acest an. Centrul comercial grandios aduce împreună cele mai recunoscute branduri naționale și internaționale, mallul din Șagului devenind, totodată, un loc potrivit de petrecere a timpului liber. Prima fază a acestuia a fost inaugurată la sfârșitul lunii noiembrie, cu primul hipermarket Carrefour din regiune și cel mai mare magazin Media Galaxy din zonă, alături de alți retaileri.

Vizitatorii vor găsi la Shopping City Timișoara cele mai cunoscute branduri de modă, încălțăminte, accesorii, parfumerie, articole sportive și articole pentru copii, precum și cea mai generoasă ofertă de distracție și petrecere a timpului liber din vestul țării.

„Pentru noi, Timișoara devine una dintre cele mai importante locații, noi avem deja o investiție în derulare, cele cinci clădiri din City Business Centre, este un pol de dezvoltare pe care vrem să-l continuăm. Ne-am propus aici un proiect de succes, am reușit să aducem primul hipermarket Carrefour în Timișoara, am reușit alături de colaboratorii noștri pe zona de retail, de fashion să aducem câteva concepte unice. Beneficiem de cele mai noi concepte, în Zara, de exemplu, avem primul concept din România pentru Trafaluc și al doilea din lume (…). Acestea nu fac altceva decât să transforme Timișoara în capitala modei din România pentru o vreme, având aici cea mai largă diversitate și cea mai înaltă calitate pe zona de vest. Alături de Cinema City am reușit să amenajăm, pentru prima dată în România, o locație care beneficiază de un cinematograf multiplex în care avem și un cinematograf 4DX, dar și un concept IMAX. Această combinație nu există în altă parte. Mai sunt și alte aspecte care dau unicitate proiectului: o piscină semiolimpică care va fi inaugurată în curând, o pârtie de schi indoor, dar și alte zeci de magazine care au deschis aici fie prima locație, fie cel mai mare magazin din România”, a declarat, la inaugurare, Sebastian Mahu, Asset Manager NEPI.

Zara, unul dintre cele mai populare lanțuri de magazine de îmbrăcăminte și accesorii din lume, aduce, în exclusivitate în noul centru comercial, un concept implementat pentru prima dată în Europa, chiar în aceste zile și dedică o zonă extinsă conceptului Trafaluc. LC Waikiki deschide primul său magazin din Timișoara, iar grupul LPP aduce în premieră în oraș brandurile Reserved, House, Cropp și Sinsay.

La Shopping City Timișoara, timișorenii descoperă noi concepte, precum Suvari și Escudo, alături de alte branduri consacrate de fashion, sport și încălțăminte: Adidas, Benvenuti, Bershka, C&A, CCC, Colin’s, Deichmann, H&M, Gatta, Hervis, Intersport, Kenvelo, Koton, Levi’s, Motivi, New Yorker, Noriel, Office Shoes, Orsay, Penti, Pepco, Pimkie, Pull&Bear, Salamander, Sport Vision, Stradivarius, Tezyo, Tom Taylor, Triumph sau StarShiners.

La capitolul opțiunilor de cumpărături de accesorii, cosmetice și alte produse pentru îngrijire, Shopping City Timișoara găzduieste magazine precum Sephora, Douglas, Kendra, dm, Kultho, Splend’or, Be in Time, Sabrini, Sevda, Meli Melo cât și magazine monobrand precum Pupa, Yves Rocher, Penti sau Teilor, dar și un salon de înfrumusețare. Și segmentul Home & Deco este acoperit cu generozitate de magazinele Cador, English Home și Top Shop.

Ultimele inovații în materie de gadgeturi, telefonie și produse electronice și electrocasnice sunt disponibile în magazinele Media Galaxy, Orange, Eta-2u, Flanco, RCS&RDS, Arsis, Germanos.

Cinema multiplex, de la jumătatea lunii aprilie

Dacă vorbim despre divertisment, la Shopping City Timișoara vizitatorii vor găsi un concept unic. Fără doar și poate, vedeta zonei de distracție este cel mai mare și mai modern cinematograf din afara capitalei și singurul din țară care reunește sub același acoperiș tehnologiile 4DX și IMAX. Cinema City are 13 săli de proiecție unde pot fi vizionate cele mai noi blockbustere. Se deschide în 15 aprilie.

S-a deschis Shopping City Timisoara _42_

Amatorii de sport au și ei o zonă numai a lor, Shopping City Timișoara vine cu cea mai modernă sală de sport Smartfit, care oferă servicii de fitness, aerobic, indoor cycling, functional training și wellness, dar și o piscină semi-olimpică.

Pârtia de schi indoor va fi deschisă și ea în câteva săptămâni, așa că timișorenii pasionați de acest sport vor avea locul perfect de schiat, chiar și pe timp de vară.

Shopping City Timișoara mai aduce vizitatorilor săi, în premieră, o zonă de divertisment pentru toate vârstele: centrul de distracție THE JACK & PLAY AGAIN, dotat cu 8 piste de bowling, 10 mese de biliard, darts, simulatoare și alte jocuri distractive, un casino deschis non-stop cu 70 de slot machines de ultimă generație și rulete electronice, dar și o zonă de cafenea și relaxare.

Pentru copii, Shopping City Timișoara a pregătit Fun Planet, cel mai mare și mai complex spațiu de joacă din oraș, care ocupă o suprafață de 350 mp. Astfel, părinții se vor putea bucura de cumpărături și relaxare fără a purta grija celor mici.

Pe partea de food court, timișorenii vor putea alege dintr-un mix de opțiuni pentru toate gusturile, de la branduri precum KFC, Pizza Hut, Chopstix, Mesopotamia, Salad Box, Hercule, 3F, Transylvania Burger, TLV. Oferta de cafenele include Cafe Viena, Ado Café Cafe Lumiere și Starbucks.

Vizitatorii au acces la o gamă completă de servicii, printre care se numără serviciile bancare și de schimb valutar oferite de Raiffeisen Bank și casele de schimb valutar, farmacii SensiBlu și HelpNet, optică medicală de la OPTIblu și Opticris, cei mai cunoscuți tour operatori TUI Travel și Christian Tour, pet shop Zoocenter, telefonie Orange, Arsis, Germanos, Inmedio, florărie și curățătoria Lava e Cuce.

Cel mai nou și modern mall din afara capitalei se întinde pe 18 hectare. Compania de dezvoltare și investiții New Europe Property Investments (NEPI) a investit 83,3 milioane de euro în cel de-al doilea mall al Timișoarei, „centrul comercial regional dominant din vestul țării”.

La inaugurarea Shopping City Timișoara a fost prezent și primarul Nicolae Robu, care a ținut să le mulțumească investitorilor pentru crearea a aproximativ 1.500 de locuri de muncă.

„M-am străduit, din postura de primar, să sprijin investiția, astfel încât să meargă cât mai repede. Birocrația a fost redusă la atâta cât s-a putut ea reduce, timpii din primărie au fost reduși la maximum, astfel încât investiția să-și poată avea un curs cât mai rapid înspre momentul acesta. Sunt circa 1.500 de locuri de muncă stabile create prin ceea ce se dă în folosință, (…) totul aduce taxe și impozite la bugetul local. Pe lângă asta, ne preocupă și toate contribuțiile la diversele bugete centralizate. (…) Nu este întâmplător că în Timișoara au loc asemenea investiții în ultimii ani, toate acestea se produc în Timișoara, pentru că Timișoara este perceput ca un oraș care dacă te duci la administrația publică locală nu întâlnești corupție, nu întâlnești niciun fel de condiționări, ci dimpotrivă, întâlnești deschidere maximă și suport cinstit, corect, în interes public, pentru ceea ce vrei să faci”, a spus Robu.

Shopping City Timișoara este deschis în fiecare zi, între orele 10-22. Nici n-a fost inaugurat bine, că investitorii de la NEPI vorbesc deja despre o extindere, în primă fază la parcarea supraterană. La Shopping City din Calea Șagului sunt puse la dispoziția vizitatorilor 2.700 de locuri de parcare, iar timișorenii care nu dețin mașină pot ajunge în zonă cu autobuzele RATT și, în curând, cu tramvaiul de pe linia 7.

Puteți vizita www.shoppingcitytm.ro pentru a afla mai multe detalii despre ofertele magazinelor, precum și evenimentele desfășurate în cadrul Shopping City Timișoara.



65Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

versiunea HTML a comentariilor