Programul Primariei Timisoara in perioada sarbatorilor de iarna din 2015

De Roxana Deaconescu
Programul Primariei Timisoara in perioada sarbatorilor de iarna din 2015
Funcționarii din Primăria Timișoara se pregătesc de vacanță. Ei nu vor mai lucra cu publicul începând din 18 decembrie și vor reveni în fața timișorenilor în 8 ianuarie 2016. În tot acest interval vor lucra la arhivări, rapoarte și revizii ale sistemelor informatice din primărie.

Ultima zi lucrătoare cu publicul va fi joi, 17 decembrie, iar prima zi lucrătoare cu publicul va fi luni, 11 ianuarie 2016. Sunt însă și câteva excepții de la program, servicii și departamente care mai lucrează cu publicul în această perioadă.

Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara de pe Bd. Mihai Eminescu nr. 11 va funcţiona conform programului existent, atât în perioada 21-23 decembrie, cât și în perioada 28-30 decembrie.

La Serviciul de Evidenţă a Persoanelor se eliberează acte în zilele de 24 și 31 decembrie, între orele 8.30-13.

La Serviciul de Stare Civilă se înregistrează decese în 24, respectiv 31 decembrie, între orele 8.30-13.

În zilele declarate libere şi cele de sărbători legale, respectiv 26-27 decembrie 2015 şi 2-3 ianuarie 2016, va funcţiona numai Biroul Înregistrări Decese, între orele 10-12. Date de contact: tel./fax 0256-499.359.

Serviciul Achiziţii Publice va prelua documentaţiile specifice termenelor şi procedurilor de achiziţii publice în toate zilele lucrătoare, la Serviciul Relaţionare Directă cu Cetăţenii (camera 12, ghişeele 10 şi 11), iar Casieria pentru activitatea de Pompe Funebre şi Coşerit de pe Bd. 3 August 1919 nr. 17 va avea program cu publicul între orele 9-12, în următoarele perioade: 21-24 şi 28-30 decembrie 2015, precum şi în perioada 4-8 ianuarie 2016. În zilele de 25, 31 decembrie şi 1 ianuarie casieria va fi închisă.

„Acest program nu se referă la comenzile pentru curăţarea coşurilor de fum, acestea se vor efectua după programul normal de lucru”, anunță reprezentanții primăriei.

Centrul de Informare Turistică de pe str. Alba Iulia nr. 2 va funcţiona în perioada 19 decembrie-11 ianuarie după următorul program: luni-vineri, între orele 10-18, sâmbătă, între orele 10-14, și duminică-închis. Excepţie fac zilele de 24 decembrie şi 31 decembrie, când programul va fi între orele 10-14. În zilele de 25 şi 26 decembrie 2015, precum şi 1 şi 2 ianuarie, programul de lucru cu publicul va fi suspendat.

Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară de pe Bd. Regele Carol I nr. 10 îşi suspendă programul cu publicul în perioada 21 decembrie-8 ianuarie 2016, acesta urmând să fie reluat în 11 ianuarie.

Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara va lua măsuri pentru desfăşurarea programului de lucru cu publicul pe perioada Sărbătorilor de iarnă 2015. Astfel, ultima zi de program cu publicul va fi în data de 17 decembrie, programul de lucru fiind reluat în data de 11 ianuarie, cu următoarele excepţii: Biroul Consiliere Cetăţeni şi Registratură şi Biroul Impuneri Mijloace de Transport în perioada menţionată vor prelua şi vor înregistra toate declaraţiile contribuabililor persoane fizice şi juridice; Biroul Evidenţă Contribuabili şi Încasări Bugetare, în perioada menţionată, va încasa doar obligaţiile constând în amenzi, încasarea impozitelor şi taxelor locale fiind reluată începând cu data de 11 ianuarie 2016; Serviciile de specialitate din cadrul Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara vor elibera în perioada menţionată certificate de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri la bugetul local atât pentru persoane fizice, cât şi juridice, doar pentru acele imobile pentru care nu este necesară prelucrarea informatică a datelor patrimoniale şi/sau nu este necesară achitarea obligaţiilor restante.

Cererile de eliberare a certificatelor de atestare fiscală pot fi depuse până în data de 24 decembrie, activitatea de înregistrare a cererilor urmând a fi reluată începând cu data de 04 ianuarie 2016. În cazul persoanelor fizice, certificatul de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri la bugetul local va fi eliberat în baza evidenţei plăţilor existente la data de 17 decembrie.

„Reamintim contribuabililor că certificatul de atestare fiscală este valabil şi poate fi utilizat pe toată perioada lunii în care se emite. Astfel, certificatele de atestare fiscală eliberate în luna decembrie a anului 2015 sunt valabile până la data de 31 decembrie, inclusiv”, transmit reprezentanții Direcției Fiscale.

Formulare online pot fi trimise și pe site-ul Primăriei Timișoara: www.primariatm.ro.



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase