Un exemplu în acest sens este strada E. Grigorescu, care nu are mai mult de 40 de metri și unde se găsesc în jur de 15 indicatoare rutiere. Reporterii tion.ro l-au întrebat pe primarul Timișoarei, Nicolae Robu, de ce există astfel de situații în oraș.
„Mă voi informa să văd. Dacă este vorba despre diverse indicatoare în centrul istoric, acolo a trebuit să punem ceea ce a prevăzut proiectantul, indiferent dacă a fost inspirat sau nu. Dacă vorbim despre indicatoare pe alte străzi, acolo putem analiza și putem optimiza. Contractul cu Rosign a expirat și se face pregătirea pentru…”, a răspuns Robu.
După ce a văzut pozele, până și primarul s-a întrebat mai mult retoric: ”Chiar nu știu de ce sunt puse așa indicatoarele. Oare cât poate să coste un astfel de indicator?”
Pe de altă parte, pe alte străzi din Timișoara, șoferii se plâng că sunt amendați tocmai din cauza lipsei indicatoarelor rutiere. Este și cazul străzii Carol Telbisz, unde există doar două indicatoare de interzicere a staționării, lângă clădirea ce aparține Politehnicii, deși pe asfalt sunt trasate locuri de parcare. Mai mult, pe partea opusă, chiar în dreptul parcării a fost uitat un alt indicator ce interzice staționarea. În aceste condiții, mulți șoferi s-au plâns că au fost amendați arbitrar de polițiștii locali ce patrulează în zonă.
Conducerea Primăriei Timișoara intenționează să acorde contractul pentru semaforizare și instalare de semne de circulației Societății Drumuri Municipale, aflată în subordinea Consiliului Local Timișoara, după ce contractul cu firma Rosign a expirat, la finalul anului 2015. Deocamdată, însă, ideea este abia în stadiul conceperii unui studiu de oportunitate, așa că nu este încă foarte clar cât va dura acest proces de tranziție.
Alte articole pe aceeași temă:
SDM in locul Rosign: primeste in grija semafoarele si semnele de circulatie din Timisoara, pe 15 ani
Citiți principiile noastre de moderare aici!