Nicolae Robu susține că aparatul de specialitate al primarului se ocupă de stabilirea întâlnirilor și că cei din cabinet știu dacă trebuie să-i îndrume pe oameni la alți angajați din primărie sau dacă au nevoie de o discuție cu primarul.
„Țin audiențe, dar nu oricine vrea să vină la mine vine la mine. Nu am un program anume. Se cer audiențe, se spune pentru ce, iar aparatul de specialitate știe despre ce este vorba și dacă trebuie să ajungă la mine sau nu. Numai cu programare se poate. Evident că ajung la mine cei care trebuie să ajungă la mine, pentru că mă ocup eu de astfel de probleme. Sunt nemulțumiți în general oameni simpli care au, de fapt, probleme rezolvabile numai în justiție. Ei vor să ajungă la primar. Am avut nenumărate astfel de situații. Vin la mine, stau de vorbă cu respect, îi ascult și le explic în final: «Nu vă pot ajuta, trebuie să vă adresați instanțelor judiciare». După care, supărați, îmi dau replica «Sunteți la fel ca Ciuhandu, că nici el nu mi-a rezolvat problema, că eu de 10 ani tot vreau să mi-o rezolv»”, ne-a explicat primarul Timișoarei.
Robu susține că a fost nevoie de un filtru, pentru că un primar este foarte ocupat și nu poate să-și piardă vremea cu probleme care nu țin de un edil. Din estimările edilului-șef, aproape în fiecare lună ajunge să discute cu 15 sau 20 de timișoreni.
„Normal că trebuie să introduc un filtru, că n-o să-mi irosesc vremea cu abordări de subiecte când știu din start că n-o să ajung niciunde. Pe lună probabil că văd 15-20 de oameni”, a conchis Nicolae Robu.
Citiți principiile noastre de moderare aici!