tion.ro Web analytics

Tion

Tion

  • Ştiri
    • Ştiri Timiș
    • Lugoj
    • Știri naționale
    • Stiri internaţionale
    • Eveniment
    • Sănătate
    • Dialoguri Sănătoase
    • Sport
    • Târg imobiliar
  • Timp liber
    • Cultură
    • Cinema
    • Horoscop
  • ANGAJĂRI
  • MICA PUBLICITATE
    • IMOBILIARE
      • Imobiliare Vanzari – Garsoniere
      • Imobiliare Vanzari – o camera
      • Imobiliare Vanzari – 2 camere
      • Imobiliare Vanzari – 3 camere
      • Imobiliare Vanzari – 4 camere
      • Imobiliare Vanzari – Case
      • Imobiliare Vanzari – Terenuri
      • Imobiliare Vanzari – Spatii comerciale
      • Imobiliare Inchirieri – Garsoniere
      • Imobiliare Inchirieri – o camera
      • Imobiliare Inchirieri – 2 camere
      • Imobiliare Inchirieri – 3 camere
      • Imobiliare Inchirieri – Case
      • Imobiliare Inchirieri – Spatii comerciale
    • PRESTĂRI SERVICII
    • CONSTRUCȚII
    • AUTO
    • DIVERSE
  • UTILE
  • VIDEO
  • Azi în Timișoara
  • Cariere de Poveste
  • Agenda
  • Lugoj
Select Page


Tion
Ştiri din Timiș
Exemplu de urmat: zona metropolitana Oradea face din fonduri proprii studiul de fezabilitate pentru un drum de legatura cu A3

Exemplu de urmat: zona metropolitana Oradea face din fonduri proprii studiul de fezabilitate pentru un drum de legatura cu A3

la 9 February 2016 12:05 Reactualizat la: 9 February 2016 12:11

Exemplu de urmat: zona metropolitana Oradea face din fonduri proprii studiul de fezabilitate pentru un drum de legatura cu A3

9 February 2016 12:05 Reactualizat la: 9 February 2016 12:11
Sătulă de promisiuni fără niciun fel de orizont de realizare, Timişoara poate lua ca şi exemplu de bune practici acţiunea celor de la Zona Metropolitană Oradea, care au decis să realizeze singuri studiul de fezabilitate pentru construirea unui drum de legătură cu autostrada A3. Ulterior, proiectul va fi depus spre finanţare din fonduri europene, iar lucrările ar urma să fie realizate de Compania de drumuri.
Scris de Marcel Hoster - Sătulă de promisiuni fără niciun fel de orizont de realizare, Timişoara poate lua ca şi exemplu de bune practici acţiunea celor de la Zona Metropolitană Oradea, care au decis să realizeze singuri studiul de fezabilitate pentru construirea unui drum de legătură cu autostrada A3. Ulterior, proiectul va fi depus spre finanţare din fonduri europene, iar lucrările ar urma să fie realizate de Compania de drumuri.

Trimite articolul

X

Primăria Oradea a realizat, în urmă cu aproape şase ani, proiectarea pentru două dintre cele mai importante pasaje de pe centura de ocolire a oraşului. Ulterior, documentaţia realizată din fondurile municipalităţii a fost predată celor de la Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, pentru a fi construite. Toate bune şi frumoase, doar că pasajele nu au primit finanţare, caz în care primăria a intervenit, a preluat proiectul şi l-a depus spre finanţare pe Programul Operaţional Regional. A câştigat finanţarea şi în timp record, cu un necesar de finanţare la jumătate faţă de cât estimase CNADNR, a realizat lucrarea din infrastructură. Investiţiile au fost inaugurate la finalul anului trecut.

Iată că primăria orădeană „recidivează”. Mai precis, este vorba de Zona Metropolitană Oradea, reprezentanţii acesteia au anunţat că a fost realizată din bani proprii ai organizaţiei studiul de fezabilitate pentru realizarea unui drum de legătură între centura de ocolire a Oradiei şi viitoarea autostradă A3. Noua şosea are 19 kilometri. Documentaţia din studiul de fezabilitate va fi predată, ca şi în cazul celei pentru centura de ocolire, către CNADR. Instituţia centrală urmează să depună spre finanțare în cadrul Programului Operațional Infrastructura Mare (POIM)

În timp ce orădenii şi-au luat problemele în mână şi au acţionat, Timişoara nu are nici centură de ocolire (decât o bucată, între Calea Aradului şi Calea Lugojului), nici drum de legătură directă cu autostrada A1. Ambele subiecte sunt promisiuni electorale făcute o dată la câţiva ani, atunci când sunt organizate alegeri, dar nu se materializează după aceea. Deocamdată nu există nimic concret pentru cele două investiţii semnificative. În ceea ce priveşte activitatea zonei metropolitane Timişoara, aceasta există şi se remarcă aproape prin nimic. Singurul proiect concret realizat este cel al transportului în comun, pus la punct de RATT, la care multe dintre comunele care au intrat în sistem au renunţat din cauza cheltuielilor extrem de mari solicitate de compania de transport în comun a Timişoarei. Respectivele primării au preferat să îşi facă propriul sistem de transport spre şi dinspre Timişoara.

 

Alte articole pe aceeași temă:

Centura Timisoara Sud apare pe bugetul CNADNR 2016, dar fara finantare

Certitudini pentru centura Timisoarei: eventual studiu de fezabilitate nou, gata la finalul lui 2018

Centura de sud a Timisoarei ramane fara finantare. Ciolos: Prioritatile au fost deja stabilite, iar bani in plus nu sunt

Trimite articolul

X
Taguri:
centura timisoarei ,
oradea exemplu timisoara ,
zona metropolitana oradea exemplu
0 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

    Cele mai citite știri

    1
    Al cincilea an de RO Bike Valley. Un nou apel de proiecte pentru promovarea ciclismului în vestul României
    2
    Atac intenționat în Franța: mai multe persoane rănite după ce un șofer a intrat cu mașina într-un grup de pietoni și bicicliști
    3
    Un „blind date” literar la Timișoara. Clubul de carte InEdu sărbătorește Crăciunul
    4
    Campania „România respiră curat”: INSP trage un semnal de alarmă privind consumul de tutun în rândul tinerilor
    5
    Sunetul lui împreună! Concert al elevilor timișoreni, la Capitol
    6
    Lună Plină în Taur în 5 Noiembrie
    7
    VIDEO. Operațiunea „Jupiter": 22 de percheziții în Timiș la persoane suspectate de trafic de arme neletale
    8
    FOTO. Lingouri, diamante, perle: o nouă zi de aur la Artmark
    9
    FOTO. De la Surducu Mic la cerul Parisului: povestea lui Traian Vuia
    10
    Marius Copil spune adio tenisului după o carieră de peste 15 ani

    Cele mai noi știri

    Capitală Culturală

    Un „blind date” literar la Timișoara. Clubul de carte InEdu sărbătorește Crăciunul

    Eveniment

    Fără permis și băut la volan: bărbat reținut de polițiști în Timiș

    Ştiri din Timiș

    Viceprimarul Ruben Lațcău: „Timișoara este pregătită să extindă transportul public către Giroc și Chișoda"

    Ştiri din Timiș

    Cum să construiești o rutină sănătoasă când lucrezi de acasă - 5 sfaturi simple

    Eveniment

    Captură importantă de țigarete ilegale în Izvin. O femeie a fost amendată cu 20.000 de lei

    Lugoj

    FOTO. Performanțe de top pentru CSM și CSȘ Lugoj la concursul internațional de atletism din Serbia

    Sănătate

    Echipamente noi pentru medicii care se deplasează între pavilioanele Spitalului Clinic Municipal de Urgență Timișoara

    Ştiri din Timiș

    FOTO. Solidaritate și generozitate la Remetea Mare: 41.000 de lei strânși pentru familiile afectate de incendiul din noiembrie

    Ştiri din Timiș

    Energie verde pentru Ghiroda: investiție strategică într-o centrală fotovoltaică

    Ştiri din Timiș

    Interes ridicat pentru noua hală de mentenanță a tramvaielor din Timișoara: patru asocieri de firme în cursă
    • Servicii
      • Redactia
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Timiș Online

    ISSN 3008-2323

    ISSN-L 3008-2323

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici