Centrul Incuboxx sta in continuare gol, cererile de inchiriere pot fi numarate pe degete

De A. Strugariu
Reactualizat la:
8Comentarii
Centrul Incuboxx sta in continuare gol, cererile de inchiriere pot fi numarate pe degete
© TION: Centrul Incuboxx sta in continuare gol, cererile de inchiriere pot fi numarate pe degete
Noul Centru IT&C Incuboxx de 4 milioane de euro al Primăriei Timișoara, inaugurat în primăvara anului 2014, stă în continuare gol, dar reprezentanţii municipalităţii spun că încep să vină solicitări de la firme care doresc să închirieze spaţii în clădirea de policarbonat de pe Circumvalaţiunii. În prezent se caută administrator. Până anul viitor, Centrul Incuboxx trebuie să fie ocupat în proporţie de aproape 50%, o condiţie impusă în cadrul acestui proiect derulat pe fonduri europene.

Centrul Incuboxx, clădirea albastră cu panouri de policarbonat şi ferestre mici de pe Calea Circumvalaţiunii, a fost construit printr-un proiect pe fonduri europene în valoare de 4 milioane de euro – „Infrastructură regională de afaceri și inovare în sectorul IT&C”.

Imobilul ar trebui să ofere găzduire, în condiții avantajoase, unor firme ce activează în domeniul IT&C, firme la început de drum, în fază de preincubare, incubare sau consolidare. Centrul Incuboxx, o clădire de birouri cu demisol, parter şi patru etaje, a fost inaugurat în aprilie 2014 şi de atunci stă gol…
Ce au reuşit să facă autorităţile locale între timp, pe final de an, a fost să stabilească metodologia de închiriere a spaţiilor din clădirea Incuboxx şi tarifele pentru acestea.
În prezent, se caută un administrator pentru centrul IT&C.

„S-a demarat procedura de atribuire a contractului de prestări servicii de administrare Incuboxx prin licitaţie publică deschisă, termenul de depunere a ofertelor şi deschiderea acestora fiind 27.01.2015. Până la semnarea contractului de prestări servicii de administrare a Incuboxx au fost angajate, prin convenţie civilă, cinci persoane, în vederea administrării infrastructurii de afaceri – conform indicatorilor proiectului din cererea de finanţare. Acest indicator trebuie îndeplinit până la 25.01.2015, termenul de finalizare a perioadei de implementare a proiectului”, spun reprezentanţii municipalităţii.

Un alt indicator care trebuie îndeplinit ţine de ocuparea spaţiilor. Centrul Incuboxx trebuie să fie pe jumătate ocupat anul viitor pe vremea aceasta.

„Următorul indicator al proiectului ce trebuie îndeplinit este la finalizarea primului an post implementare (24.01.2016), şi anume ocuparea spaţiilor din Incuboxx în proporţie de 47,3%. Perioada de valabilitate a contractului de finanţare este de 5 ani, din 25.01.2015 până în 24.01.2020. La finalizarea celor 5 ani de valabilitate a contractului de finanţare ocuparea spaţiilor din Incuboxx trebuie să fie de 96,9%”, a explicat purtătoarea de cuvânt a Primăriei Timişoara, Alina Pintilie.

Doar câteva firme au depus solicitări până acum. „Spaţiile din Incuboxx se închiriază doar firmelor care au domeniul de activitate în IT. Şase firme au depus solicitări să intre în spaţii”, a adăugat Pintilie.

De această infrastructură de afaceri pot beneficia firme care activează în domeniul IT&C: consultanţă IT, asistenţă tehnică – mentenanţă IT, recuperare date, web-design, înregistrare domenii şi web hosting (găzduire web), securitate IT, virtualizare, depanare calculatoare, proiectare reţele de calculatoare şi crearea de programe informatice specializate.

Alte articole pe aceeași temă:

A fost inaugurat Centrul IT&C Incuboxx. Perete de escalada si sala de fitness pentru antreprenori

Centrul Incuboxx sta inca gol, dar s-au stabilit conditiile de inchiriere a spatiilor si tarifele

 



8Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !

versiunea HTML a comentariilor