Cei de la OnePlus au oprit plata cu cardul pe portalul propriu, dupa ce acesta pare sa fi fost compromis

De Marcel Hoster
Cei de la OnePlus au oprit plata cu cardul pe  portalul propriu, dupa ce acesta pare sa fi fost compromis
© foto: OnePlus
Chinezii de la OnePlus au fost obligați să oprească plata în magazinul virtual cu carduri de credit din cauza raportării apariției unor tranzacții „necurate” pentru clienții care au folosit cardurile în respectivul magazin. În urma plângerilor clienților cu privire la activitatea frauduloasa pe cardurile lor de credit, după ce le-au folosit pe site-ul companiei, OnePlus a dezactivat creditul ca modalitate de plată.

„In cursul weekendului, membrii comunității OnePlus au raportat cazuri de tranzacții necunoscute care au implicat cardurile lor de credit, după ce au făcut achiziții pe oneplus.net”, a scris un angajat al OnePlus pe forumul companiei, luni.

„Ca măsura de precauție, dezactivăm temporar plățile cu carduri de credit pe oneplus.net. PayPal este încă disponibil și explorăm opțiuni de plată alternative sigure cu furnizorii noștri de servicii”, indică o actualizare postată marți.

Cumpărătorii care au folosit magazinul virtual au declarat că la scurt timp de la finalizarea achiziției de pe oneplus.net au fost notificați cu privire la o activitate frauduloasă descoperită pe cardul de credit folosit în tranzacție. Sumele lipsă sunt cuprinse între 50 și chiar 3.000 dolari în unele cazuri și la prima vedere pare că sistemul de plată cu cardul a celor de la OnePlus a fost compromis.



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !