Vrei sa traiesti ani multi? Iata ce ai de facut

De Lavinia Bratu Ceuță
Vrei sa traiesti ani multi? Iata ce ai de facut
© TION: Lavinia Bratu Ceuță
Mulți dintre terapeuții extraordinari ai lumii, cu zeci de ani de cercetare și sute de mii de pacienți, ne vorbesc despre un obicei simplu, cunoscut din antichitate, ca fiind un exercițiu de ”reacții transformatoare” ale corpului. Obiceiul simplu de a nu consuma nimic după ora 17.30, cu excepția apei și a sucului proaspăt de fructe! În acest fel are loc creșterea producției de ”substanțe” endocrine și hormonale, care duc la sporirea robusteții, revigorării, vindecării și creativității.

Dr. Shinya vorbea de curând, într-un interviu, despre felul în care are structurat programul nutrițional:

· la prima oră a dimineții multă apă și ceai,
· la ora 10 și la ora 16 două mese consistente,
· gustare, pe la ora 13,
· un suc proaspăt pe la ora 19.

În numărul din 25 noiembrie 2013 al revistei Time, în articolul ”Can we stay young?”, autorul Jeffrey Kluger a prezentat cele mai recente cercetări la nivel mondial în ceea ce privește longevitatea și îmbătrânirea. Studiile de laborator pe șoareci au coincis cu datele ”din teren”, și anume, că un consum alimentar redus crește speranța de viață a șobolanilor cu 30%, ceea ce pentru oameni ar însemna alți treizeci de ani!!!

Specialistul în biologie moleculară, George Roth, de la National Institute on Aging din Bethesda, Maryland, a fost unul dintre savanții implicați în aceste cercetări asupra longevității. El este entuziast în privința rezultatelor sale, deși omul actual caută parcă să mănânce tot mai multă mâncare, fiind departe de gândul că un aport de hrană minimal ar putea crește substanțial anii de viață.

”Cred că restricția calorică ne-ar putea duce la o speranță de viață de peste 80, poate chiar peste 120 de ani.” – Dr. George Roth

Dr. Huber este un medic excelent specialist endocrinolog, fiind și teolog, cu mai multe studii pe eficiența și rolul hormonilor în longevitatea omului. El spune astfel: ”Viața poate să fie prelungită dacă nu cinați, deoarece absența meselor de seară produce surplus de melatonină. Seara beți numai sucuri și ceaiuri din plante. În rest, consumați cu regularitate micul dejun, un prânz întârziat, iar cina dați-o la dușmani.”

Există o cale de păstrare a tinereții, cât mai mult timp și de a trăi peste 100 de ani?

Da, alimentați-vă corect și nu mai mâncați nimic după ora 17.30! Cum vi se pare? Poate că este dificil, la prima vedere, însă totul se poate educa, dacă ne dorim suficient de mult!

Rămânem aproape cu bine, sănătate și bucurie!

Puteți consulta mai multe articole pe această temă aici.

——————————————————
Centre medicale recomandate de www.tion.ro:

Derma Health SRL
Strada Drubeta 29, Timișoara
0740 000 044

Ultra Med
Adresa mail contact: office@ultra-med.ro
Tel programari:0723372767
Program lucru: luni-vineri 15-20
str Pavel Jumanca, nr 14

Centrul Profilaxia SRL
Str. Arieş nr. 3, et I
Timişoara
Centrul Profilaxia Timisoara – 0256.490.123
Centrul Profilaxia Arad – 0757.168.102