Smart Cash&Carry isi deschide portile la Timisoara (P)

De M. Hoster
Smart Cash&Carry isi deschide portile la Timisoara (P)
Piaţa comercială timişoreană se va îmbogăţi de luna viitoare cu un nou magazin, Smart Cash&Carry. O investiţie de câteva sute de mii de euro a fost alocată pentru acest proiect pilot pentru România, unitatea ce va funcţiona în cadrul complexului Euro, urmează să fie extinsă ulterior şi în alte locaţii. Şi Smart Timisoara este doar începutul, spun cei care operează acest nou concept comercial.

Lansarea oficială a Smart Cash&Carry Timişoara va avea loc duminică, 1 septembrie, de la ora 17:00, iar deschiderea pentru public va avea loc la câteva zile după acest eveniment. Accesul se va efectua pe bază de legitimaţie-card Smart, cardul oferind de asemenea o reducere de 5%. Pentru această lansare patronatul și conducerea au pregătit pentru timișoreni un spectacol live cu muzică și dans; buna dispoziție va fi asigurată de cântăreții Maria Ciobanu, Petrica Moise, Tatiana Stefan, Lavinia Sanda, Kara, şcoala de dans All Dance Studio şi alții.

Succesul Smart Timişoara va fi în mod sigur urmat de deschiderea unor noi asemenea unităţi în urmatorii ani, următorul sigur va fi în Bucureşti. Proprietarii au ales Timişoara pentru o primă locaţie pentru Smart Cash&Carry pentru că aici este „acasă”, cei care operează viitoarea reţea deţinând deja o fabrică în Timişoara şi tot aici este situat Top Managementul companiei. Smart Cash&Carry aparţine Grupului NewCo care este prezent de peste 12 ani pe piaţa românescă şi este cunoscut în domeniul cercetării şi dezvoltării de produse chimice şi accesorii.

Chiar dacă este încă criză economică, cei de la Grupul NewCo şi Departamentul Cash&Carry, au luat decizia de a deschide noul magazin pentru a folosi oportunitatea de a oferi produse pentru îmbunătăţirea calităţii vieţii şi necesitatea publicului de a economisi, dar şi de a cumpăra produse de calitate. În noua locaţie se vor vinde produse la preţuri mici în ambalaje, flacoane sau containere mari, en-gros şi retail, produse rare sau super cunoscute, dar la preţuri extrem de competitive!

Conceptul care va fi implementat, este unul american, de tip wholesale, unde, în general, se cumpără în cantităţi multiple pentru a beneficia de economii considerabile, totodată oferindu-se posibilitatea de a achiziţiona orice produs în regim de retail. Partea de unicitate a conceptului Smart este faptul că se adresează tuturor fără a fi un supermarket universal, ci unul foarte specializat cu multe repere şi pentru toate buzunarele.

În noua unitate se vor vinde de la detergent de vase cu 1 leu, la produse bio sau profesionale, dar şi branduri cunoscute şi uzuale. Smart va permite accesul publicului la produse exclusive şi inovatoare, prezentând totodată şi oferte periodice irezistibile la produse cunoscute.

Noul concept va fi diferit de ceea ce există acum pe piaţă. „Suntem un SuperMarket +, mult mai mult decât un raion de detergenţi, cosmetice sau o farmacie”, au anunţat proprietarii.

În viziunea clasică, un supermarket are atât alimente şi produse de bază, cât şi produse de menaj sau detergenţi. SMART însă este ceva diferit – va avea doar articole Non FOOD, dar şi multe produse de nişă: vor fi mii de repere, cosmetice şi detergenţi, rechizite şcolare, produse Bio – câteva game de top, care sunt oferite în premieră în România, plus câteva care deja le întâlniţi în lanţurile de farmacii romaneşti. Nu vor lipsi produsele şi consumabilele Horeca, uniforme şi echipamente, accesorii pentru protecţia muncii, dar şi un departament specializat pentru copii şi petreceri, costume, articole de unică folosinţă şi consumabile pentru piscină.

La Smart Cash&Carry veţi putea găsi un parfum pentru prietenul dumneavoastră patruped, un duş gel cu aromatherapy pentru dumneavoastră, o cămaşă cochetă pentru maşina de spălat sau o ofertă irezistibilă de 3+1 la detergenţi pentru micul tău magazin sau afacere personală.

Targetul noului centru comercial sunt oamenii dornici să afle şi să încerce mai mult, vor fi pachete dedicate mămicilor şi reduceri speciale pentru cei cu venituri mici sau pensionari, produse de sezon la oferte cum sunt rechizitele şcolare, precum şi pachete tentante pentru antreprenori şi specialişti: ateliere, service, spălătorii auto.

Locatia de la Euro este o provocare, una atipică pentru conceptul de cash&carry, dar este o zonă cu trafic ridicat de aprovizionare a multor restaurante sau firme şi o oportunitate pentru operatorul magazinului de a fi aproape de clienţi. O oportunitate foarte accesibilă pentru cumpărători, fie persoane fizice sau juridice.



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !


Regulament de plasare a anunturilor