Sistemul online self-service al AJOFM Timis, exemplu de bune practici

De M. Hoster
Sistemul online self-service al AJOFM Timis, exemplu de bune practici
Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Timiș a fost pionier în domeniul plasării forţei de muncă atunci când a introdus serviciul self-service. Proiectul lansat propunea şomerilor şi celor aflaţi în căutarea unui loc de muncă o nouă modalitate de a interacţiona cu AJOFM, prin intermediul unui sistem electronic, online, de consiliere şi plasare a şoferilor. Experienţa dobândită prin proiect a fost împărtăşită cu colegii din ţară.

Agenţia timişeană a primit vizita colegilor din Vrancea, Iasi, Ialomita şi Covasna în cadrul proiectului intitulat Plus de Capacitate şi Expertiză în Serviciul Public de Ocupare – Spo Plus Ce, finanţat în cadrul Fondului Social European prin POSDRU 2007 – 2013, Axa 4 – „Modernizarea Serviciului Public de Ocupare”, Domeniul Major de Interventie 4.1 – „Întărirea capacităţii SPO pentru furnizarea serviciilor de ocupare”.

Astfel, s-a organizat în cadrul uneia dintre activităţi schimbul de bune practici privind gestionarea zonelor de tip self – service între cele 4 AJOFM – uri partenere în proiect şi alte AJOFM – uri din celelalte 4 regiuni ale tarii (Ilfov, Cluj, Olt, Timiş). Unul dintre aceste schimburi interregionale de bune practici a avut loc la Timişoara.

AJOFM Timiș şi-a oferit expertiza in baza proiectului Spo On-Line, Întâlnire între cererea şi oferta de forţă de muncă, implementat în perioada 2011-2013. Acest proiect a dezvoltat şi componenta de self service funcţională în Timiş.



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !