Scandalul continua pentru lotul 2 al Autostrazii Lugoj-Deva. Constructorul vrea sa ceara daune

De Marcel Hoster
Reactualizat la:
6Comentarii
Scandalul continua pentru lotul 2 al Autostrazii Lugoj-Deva. Constructorul vrea sa ceara daune
© Tion: Scandalul continua pentru lotul 2 al Autostrazii Lugoj-Deva. Constructorul vrea sa ceara daune (foto: arhiva)
Constructorul lotului 2 al autostrăzii Lugoj – Deva, găsit cu probleme în urma unui studiu realizat de o firmă de specialitate, la cererea Companiei de Drumuri, contestă concluziile cercetării de pe teren. Compania italiană a anunţat că se va adresa Uniunii Europene pentru daune aduse reputaţiei companiei.

Problemele de pe autostrada Lugoj – Deva par a nu se mai termina. Iar în centrul atenţiei se află lotul 2, cel pentru care Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România a comandat un studiu al calităţii lucrărilor din partea unei firme de specialitate. În urma raportului prezentat de respectiva societate, concluziile trase nu au fost dintre cele mai bune, pe undeva era de anticipat dacă ne gândim că tocmai cei de la CNADNR efectueaseră deja o serie de verificări şi au fost emise mai multe note de neconformitate pentru lucrările efectuate deja.

Conform unor informaţii furnizate de Digi 24, în urma unui comunicat transmis de firma constructoare, aceasta nu este de acord cu concluziile respectivului raport de verificare a lucrărilor. Pentru acestea, compania a anunţat că se va adresa Uniunii Europene pentru soluţionarea a ceea ce consideră „abuz în serviciu şi daune aduse reputaţiei companiei”.

„Salini-Impregilo va uza de toate drepturile sale în faţa autorităţilor şi a instanţelor civile şi penale, pe plan local şi internaţional. Mai mult, Salini-Impregilo se va adresa şi Uniunii Europene, principala sursă de finanţare pentru infrastructura din România, pentru soluţionare în ceea ce priveşte abuzul în serviciu şi daune aduse reputaţiei companiei din cauza publicării de informaţii nereale de către instituţiile guvernamentale”, conform Digi 24.

Între cele două părţi, CNADNR şi firma italiană, acesta nu este primul scandal. Tot aceasta este firma care s-a ocupat şi de lotul de pe autostrada Orăştie – Sibiu care a fost închis circulaţiei şi demolat.

Pentru lotul 2 din Lugoj – Deva, semnarea contractului de execuţie a avut loc în decembrie 2013, iar ordinul de începere a lucrărilor a fost dat în ianuarie 2014. Finalizarea lucrărilor era programată în iulie 2016, dar a fost amânată, după ce a fost impusă realizarea celebrelor ecoducte. Valoarea ofertată a lucrărilor a fost de 423 de milioane de lei.

Alte articole pe aceeași temă:

Probleme grave pe lotul 2 al autostrazii Lugoj – Deva, potrivit unui studiu efectuat de CNADNR

Expertiza confirma: probleme de executie pe lotul doi al autostrazii Lugoj – Deva



6Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

versiunea HTML a comentariilor