Potrivit reprezentanților societății de apă și canal, în perioada 30 noiembrie – 2 decembrie, casieriile Aquatim, Serviciul Relații clienți, Biroul Contracte și Serviciul tehnic vor fi închise.
„În această perioadă asigurăm permanenţa echipelor de intervenţie pentru rezolvarea eventualelor avarii, iar dispeceratul este disponibil non-stop. Lipsa apei reci, înfundarea canalului sau alte probleme pe reţelele publice de apă şi canalizare pot fi anunţate la numerele de telefon 0256.201.362 și 0756.119.528”, a declarat Ilie Vlaicu, directorul Aquatim.
Factura de apă poate fi achitată și online, pe site-ul societății de apă și canal, prin rețelele bancare, la Poșta Română, la magazinele din rețeaua PayPoint, la bancomatele multifuncționale Rompay, la centrele de plăți un-doi ale Mobile Distribution și prin serviciul Westaco Express, disponibil în benzinării.
Citiți principiile noastre de moderare aici!