O datorie existenta nu poate fi ascunsa sau ignorata. Kruk Romania cauta cea mai buna solutie pentru fiecare client

De Marcel Hoster
O datorie existenta nu poate fi ascunsa sau ignorata. Kruk Romania cauta cea mai buna solutie pentru fiecare client
ADVERTORIAL. Nimeni nu îşi doreşte să ajungă o persoană cu datorii, dar problemele financiare sau personale pot duce la situaţii neplăcute. Iar această situaţie neplăcută nu trebuie şi nu poate fi ascunsă, este necesară găsirea unei soluţii care să rezolve problema, spun cei de la Kruk România, companie de management al creanţelor.

Mulţi români s-au îndatorat peste măsură în anii de explozie a creditării. Unii pur şi simplu nu au dorit să îşi plătească ratele la credite, testând capacitatea sistemului bancar de a întreprinde ceva în acest sens, alţii chiar nu au mai fost capabili să achite sumele datorate lunar, din diferite probleme, financiare sau personale. Iar în acest moment intră în viaţa creditatului firma de management al creanţelor, care preia creditul şi caută soluţia de recuperare a sumelor datorate.

Kruk vede persoana cu probleme ca şi un client, nu ca şi un datornic, în acest fel se doreşte găsirea celei mai bune soluţii pentru plata sumei datorate, împreună cu persoana vizată.

„Pentru a putea rezolva problema, persoana în cauză trebuie să discute cu noi. El oferă un număr de telefon, o adresă de e-mail şi va semna un angajament de plată”, am aflat de la Cosmina Marinescu, director operaţiuni în cadrul Kruk.

„În viaţă este foarte importantă planificarea, noi ca familie nu putem funcţiona decât în acest fel. Pentru români e importantă puterea exemplului, dacă prin felul meu de a-mi trăi viaţa pot să inspir oameni care au nevoie de un model. O să mă implic în orice proiect care presupune şi educarea populaţie. Lucrurile simple trebuie stabilite, chiar şi o vacanţă, ce facem săptămânile viitoare, lunile viitoare, totul înseamnă un plan. Dacă mergi la cumpărături, îţi faci o listă, dacă ajungi acolo şi vezi rafturile vei cumpăra mai mult, consumăm mai mult decît ne trebuie, dacă am fi puţin mai organizaţi, să fim mai cumpătăţi în toate, cumpărături, planificare buget, lucrurile ar fi mai bine organizate în propria viaţă şi am ajunge mai rar să fim un om cu datorii. O datorie mare te poate transforma şi poţi să nu te mai recunoşti”, a declarat, la Timişoara, Iuliana Tudor, vedeta TV care s-a alăturat Kruk pentru a explica oamenilor cum să-şi rezolve problemele financiare.

Pentru a atrage atenţia persoanelor cu credite aflate în administrarea Kruk, compania a realizat şi un plan de fidelizare. Pentru fiecare leu plătit, persoana respectivă va primi un punct, punctele se cumulează, iar la finalul returnării datoriei cel în cauză va putea obţine gratuit diferite produse dintr-un catalog, în funţie de punctele deţinute.

În Timiş cea mai mare datorie administrată, în valoare de două milioane de lei

Compania Kruk a administrat, în prima jumătate a acestui an, 975.000 creanțe cu o valoare nominală totală de 8,5 miliarde lei. 96% dintre acestea aparțin persoanelor fizice și au o valoare nominală de 7,2 miliarde lei.

Muntenia se află pe primul loc, cu 36% din totalul creanțelor, urmată de regiunea Transilvaniei (inclusiv Banatul) cu 286.213 cazuri (31%). Dobrogea se află pe ultimul loc, cu un număr total de creanțe de 41.564. Valoarea media a unei creanțe deținută de o persoană fizică din portofoliul Kruk România, la sfârșitul primului semestru 2015, a fost de 8.672 lei. În regiunea Transilvaniei se înregistrează cea mai mare valoare medie a unei creanțe, de 10.793 lei, în timp ce în Moldova se înregistrează cea mai scăzută valoare medie, de 6.038 RON.

La sfârșitul lunii iunie 2015, în portofoliul Kruk România erau 29.513 de persoane cu datorii din județul Timiș, iar creanța cu cea mai mare valoare deținută de o persoană fizică din județul Timiș, era de aproximativ 2 milioane de lei.

„Clientul nostru, persoana cu datorii, este în permanență în centrul fiecărei activități pe care o desfășurăm. Proiectele noastre, îmbunătățirile pe care le aducem operațiunilor dezvoltate de companie au ca principal obiectiv găsirea celor mai eficiente și viabile soluții pentru problemele cu care se confruntă persoanele cu datorii. Rezolvarea problemelor financiare ale clienților este deopotrivă succesul lor, cât și al nostru, împreună găsim cele mai bune soluții de plată a datoriilor”, a declarat Tomasz Ignaczak, directorul general al Kruk România.