La Timisoara se deschide seria de evenimente Business Days 2014

De M. Hoster
3Comentarii
La Timisoara se deschide seria de evenimente Business Days 2014
Timişoara găzduieşte, miercuri şi joi, 2 şi 3 aprilie, o nouă ediţie a unuia dintre principalele evenimente de afaceri organizat în zona de vest a României. Este vorba despre Business Days. Oraşul de pe Bega este primul pe lista acţiunilor organizate în 2014 sub acest brand. Iar cum Banatul este de fiecare dată mai special, tema asupra căreia se va insista la această ediţie este managementul resurselor umane, domeniu care nu a mai fost solicitat în alte regiuni.

Timp de două zile, la Complexul Senator, de pe Calea Lugojului din Timişoara, are loc primul eveniment organizat în acest an sub brandul Business Days, una dintre cele mai importante suite de întâlniri de afaceri din România. Vor fi două zile solicitante la maximum, dar şi extrem de benefice dezvoltării carierei. „Programul este zilnic, de la 09:00 la 21:00, sunt sesiuni de discuţii, workshopuri, mese rotunde. Un program extrem de complex”, ne-a declarat Laszlo Pacso, coordonatorul Business Days.

Speakeri pe alese

Cei interesaţi să înveţe din experienţa de viaţă a celor care au reuşit în viaţă pot beneficia de informaţii la prima mână direct de la aceştia. Vor fi speakeri de prim rang, iar în vârful listei se află Maestrul Giorgio Fabbri, cunoscut dirijor şi speaker, care îşi propune să îmbine muzica şi prezentările orale pentru un succes cât mai mare al discursului său.

„Vin la acest eveniment în primul rând pentru a învăţa. Chiar dacă ai deja succes, întotdeauna poţi obţine ceva din succesul altora”, a declarat Ovidiu Toader, managing director în cadrul unei cunoscute fabrici timişorene.

Din lista speakerilor nu lipsesc alte nume cunoscute din domeniul afacerilor: Radu Georgescu, Mru Pattel, Florentin Banu, Dragoş Anastasiu, Marius Ghenea. Cu toţii sunt cunoscuţi în domeniul „vorbitorilor” în domeniul afacerilor.

Alegerea celor care îşi vor prezenta poveştile de succes sau vor „antrena” participanţii la numeroasele seminarii şi mese rotunde este un proces laborios, care înseamnă cercetarea dorinţelor posibililor participanţi din public şi stabilirea domeniilor abordate în discuţiile de la eveniment. „În primul rând speakerii sunt aleşi pentru calitatea lor umană, pentru experienţa lor în afaceri şi în viaţă. Discuţiile cu doritorii de participare la eveniment se poartă pe fiecare regiune în parte, în funcţie de domeniile de interes se aleg şi cei care vor vorbi. Trebuie spus că cel mai interesant domeniu pentru oamenii de afaceri din această parte a României a fost considerat cel al HR – Human Resources, cel al managementului resurselor umane. Cei de aici sunt interesaţi de modul în care pot fi stimulaţi angajaţii, cum pot fi premiaţi. Şi speakerii au fost aleşi în concordanţă. Este singura regiune din România unde a fost atractiv acest domeniu”, ne-a mai delcarat Laszlo Pacso.

Sprijin pentru tineri şi start-up-uri

Organizatorii Business Days s-au declarat interesaţi să ajute la dezvoltarea firmelor şi antreprenorilor aflaţi la început de drum. În plus, studenţii pot beneficia de reduceri de până la 50 de procente din preţul normal al unui bilet. Pentru acest tip de participanţi există sesiuni de matchmaking, proces în care speakerii, partenerii şi participanţii la eveniment intră în contact direct şi pot să îşi „vândă” ideea de afaceri şi să primească direct sfaturi de la numele cu renume.

Programul ambelor zile începe de dimineaţă cu conferinţe în care sunt prezentate discursuri scurte, de aproximativ şapte minute. După prânz au loc workshop-uri şi mese rotunde axate pe câte un domeniu.

 



3Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !

versiunea HTML a comentariilor