In Iulius Mall Timisoara s-a inaugurat Viggo by Catalin Botezatu, un brand dedicat elegantei masculine

De Marcel Hoster
In Iulius Mall Timisoara s-a inaugurat Viggo by Catalin Botezatu, un brand dedicat elegantei masculine
© foto: Iulius Mall
La Timișoara, la parterul Iulius Mall, a fost deschis un nou magazin sub brand-ul Viggo by Cătălin Botezatu, o locație dedicată în exclusivitate bărbaților. În luna noiembrie, clienții sunt întâmpinați și cu oferte de Black Friday, care ajung până la 50% la o selecție de articole.

Viggo by Cătălin Botezatu a inaugurat trei magazine în rețeaua națională de centre comerciale a companiei Iulius, în Iulius Mall Timișoara, ansamblul Palas Iași și Iulius Mall Cluj. Cele trei noi unități susțin planurile de dezvoltare ale brand-ului premium de modă masculină. Fiecare nouă destinație de shopping propune peste 2.500 de opțiuni de diversificare a garderobei bărbatului rafinat.

„Ne-am asumat la nivel național calitatea de jucător important pe piața de fashion pentru bărbați, preluând trei locații Louis Purple din țară și una din București. Mișcarea a fost firească, în contextul în care eram foarte bine poziționați în Capitală. Evoluția naturală presupunea să nu mai împărțim restul teritoriului, ci să construim pe baza relației de lungă durată pe care o aveam cu Louis Purple, un nume cu sonoritate și același respect pentru tradiție și haine de calitate”, a declarat Cătălin Botezatu, asociat al brandului Viggo.

Recunoscut pentru stilul îndrăzneț, aliniat constant tendințelor internaționale, Viggo by Cătălin Botezatu propune publicului piese vestimentare perfecte pentru ceremonii și petreceri, întâlniri de afaceri și timpul petrecut la birou, dar și pentru vacanțe sau ieșirile în familie ori alături de prieteni. Costume ready to wear sau made to measure, sacouri, smoking-uri, cămăși și pantaloni casual, business sau de ceremonie, veste, pulovere și chiar jeanși sunt o parte dintre articolele Viggo by Cătălin Botezatu, ce reprezintă imaginea clasicului stil masculin, adaptat cerințelor bărbatului modern. Brandul livrează calitatea la superlativ, nu doar prin îmbrăcăminte și accesorii, ci și prin serviciile profesionale de consiliere vestimentară, ca factor diferențiator.

Inaugurările noilor magazine au marcat și lansarea ofertei de Black Friday, care le propune clienților prețuri cu până la 50% mai mici, în luna noiembrie.

Pe lângă noile locații inaugurate în Iulius Mall Timișoara, ansamblul Palas Iași și Iulius Mall Cluj, Viggo by Cătălin Botezatu mai este prezent cu trei magazine în București și câte unul în Târgu Mureș și Chișinău.

(52503)