Descoperiti Nestle, unul dintre angajatorii de succes din Romania, si alaturati-va echipei!

Reactualizat la:
Descoperiti Nestle, unul dintre angajatorii de succes din Romania, si alaturati-va echipei!
© foto: Nestle Romania
ADVERTORIAL. Nestlé a intrat pe piața din România în 1995, în momentul de față având aproximativ 900 de angajați în București și în Timișoara, unde se află fabrica Nestlé. În România, Nestlé este unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața de alimente şi băuturi, cele mai multe dintre branduri fiind lideri în categorie.

Portofoliul Nestlé România cuprinde o gamă largă de produse din diverse categorii, pentru a răspunde cererii consumatorilor: băuturi (NESCAFÉ 3în1, NESCAFÉ Dolce Gusto, NESCAFÉ Gold, NESCAFÉ Brasero, Nesquik), dulciuri (JOE, Nesquik, Kit Kat, Lion, After Eight, Smarties), produse culinare (Maggi), hrană pentru copii (Nestlé Infant Nutrition), Nestlé Professional – divizia de soluții „out of home”, batoane și cereale pentru micul dejun (Nestlé Fitness, Musli, Nesquik, Chocapic etc.) și hrană pentru animale (Purina).

NESCAFÉ Dolce Gusto a deschis piața sistemelor de băuturi pe bază de capsule în România prin lansarea primului aparat NESCAFÉ Dolce Gusto în septembrie 2009, cunoscând o evoluție spectaculoasă și oferind în prezent peste 20 de sortimente de cafea de calitate profesională. Nespresso, nume de referință la nivel mondial în domeniul cafelei de lux sub formă de capsule, este prezent oficial în România ca divizie de lux a Grupului Nestlé, începând cu anul 2014.

La fabrica din Timișoara sunt produse napolitane (JOE), Nesquik și specialitățile de cafea NESCAFÉ.

Scopul Nestlé este să îmbunătățim calității vieții și să contribuim la un viitor mai sănătos. Valorile noastre reflectă respectul față de noi și față de cei cu care lucrăm. Ne dorim ca fiecare angajat să se simtă bine la locul de muncă, de aceea respectăm reguli și principii, acestea aplicându-se tuturor, indiferent de postul ocupat.

La fabrica Nestlé avem nevoie de colegi noi care fie sunt la început de drum, fie au deja experiență și își doresc noi provocări profesionale. Organizăm interviuri la sediul nostru din Parcul Industrial Freidorf, iar persoanele interesate ne pot contacta la adresa de mail: timisoara.hr@ro.nestle.com.

Istoricul fabricii din Timișoara

Compania JOE IBC a fost înființată în anul 1994. La început, activitatea se desfășura cu ajutorul a 30 de angajați. Blaturile de napolitană erau importate din Austria, fiind ulterior tăiate și ambalate local. După un an, gama de produse s-a extins, acest lucru generând investiția în cea de-a doua linie de ambalare. Tot atunci s-a închiriat o hală de 3.000 de metri pătrați. În 1996 s-a achiziționat primul cuptor și astfel a început și producția de blaturi de napolitane, iar în anii următori (1997 și 1998) au fost achiziționate și celelalte două cuptoare.

Producția a devenit mai complexă, acoperind tot mai mult cererea de pe piața din România. Relațiile comerciale externe s-au dezvoltat foarte mult – se exporta în peste 10 țări precum Grecia, țările Arabe, Japonia, USA etc. În anul 2000 Nestlé a achiziționat brandul Joe și fabrica din Timișoara. În 2014, compania a sărbătorit aniversarea a douăzeci de ani de prezență pe piața românească a napolitanelor Joe. Investițiile realizate până în prezent de Nestlé în România depășesc 10 milioane euro și s-au concentrat în achiziționarea fabricii de la Timișoara, modernizarea liniilor de producție a napolitanelor Joe și pe deschiderea liniilor de ambalare a pliculețelor de cafea.

În prezent, la fabrica Nestlé din Timișoara se produc napolitane: JOE Zi Bună, JOE XXL, JOE Noir, JOE Big, JOE Original, JOE Noir, JOE Cioco, JOE Vrac, NESQUIK Snack, iar pentru export BALATON. În ceea ce privește gama de cafea, pentru România se fabrică: NESCAFÉ BRASERO, gama NESCAFÉ 3in1 și pentru export NESCAFÉ ESPRESSO, NESCAFÉ FRAPPE, NESCAFÉ 3in1, NESCAFÉ Gold, NESCAFÉ Cappuccino, NESCAFÉ Mochaccino și NESCAFÉ Latte.

Nestlé la nivel global

Nestlé este cea mai mare companie de produse alimentare și de băuturi din lume. Este prezentă în 191 de țări, iar cei 328.000 de angajați sunt inspiraţi de scopul companiei: de a îmbunătăți calitatea vieții și de a contribui la un viitor mai sănătos. Nestlé oferă un portofoliu larg de produse și servicii pentru oameni și animale de companie. Portofoliul nostru de peste 2.000 de branduri cuprinde atât mărci de renume global, ca NESCAFÉ sau Nespresso, cât şi produse locale cum ar fi JOE. Performanța companiei este generată de strategia noastră de Nutriție, Sănătate și Wellness. Sediul central al companiei Nestlé se află în orașul elvețian Vevey, unde compania a fost fondată în urmă cu mai bine de 150 de ani.

foto: Nestle Romania foto: Nestle Romania ©

Angajatori de succes! – Povestea Nestlé România

Vijaica Mihăilescu Alexandrina – 59 ani, Șef formație, Producție

• De cât timp lucrezi la fabrica Nestlé?

– Am început activitatea în 1995. Anul acesta am împlinit 23 de ani în companie.

• Care sunt beneficiile pe care le apreciezi cel mai mult la compania noastră?

– Pe lângă beneficiile de natură medicală, asigurare de viață, transport sau echipament, consider ca un beneficiu major este dezvoltarea personală. În cazul meu, am început ca operator, dar pe măsură ce am învățat noi procese, am fost instruită și mi s-a oferit sprijin, am evoluat. În prezent lucrez ca șef cuptor.

• Cum ai descrie mediul de lucru de la fabrica Nestlé versus alte locuri de muncă pe care le-ai avut?

– Mediul de lucru este unul plăcut; colaborarea și comunicare deschisă între colegi sau șef-angajat; program de lucru fix, bine stabilit; respect reciproc.

• Care sunt lucrurile pe care le-ai învățat de la acest loc de muncă?

– Disciplina, organizarea și delegarea sarcinilor de lucru.
Am devenit mult mai deschisă față de colegi și superiori. Am învățat să apreciez oamenii pentru ceea ce sunt și activitățile pe care le desfășoară, dar totodată am fost provocată să fiu cât mai obiectivă cu privire la evaluarea performanțelor lor.

• Cum ți se pare că exprimă oamenii de la Nestlé valorile companiei? Dă-ne exemple.

– Respect: pentru noi înșine și pentru ceilalți. Faptul că ni se oferă posibilitatea de a ne exprima părerile, sprijinul primit din partea superiorilor, respectul în comunicare, respectarea programului de lucru și a timpului de odihnă.

– Respect: pentru diversitate. Avem și am avut atât angajați străini, de altă etnie, tineri sau în vârstă, femei sau bărbați. Aceasta diversitate de oameni, cu experiențe diferite sau culturi diferite, ne-au oferit posibilitatea de a învăța unii de la alții și a ne împărtăși cunoștințe.

– Respect: pentru viitor. Ne concentram mereu pe îmbunatățirea proceselor de lucru, pe dezvoltarea angajaților prin training-uri și prin implicarea acestora în noi proiecte.

• Ce i-ai sfătui pe toți cei care își caută un loc de muncă la o fabrică?

– Ceea ce îi învăț pe toți aceia care vin în această fabrică, este să își dorească să învețe și să aibă interes în a asculta și a le da șansa celor cu experiența să îi instruiască.

– De asemenea, consider important să înțeleagă ca într-o companie mare, mai precis într-o fabrică, cele mai sensibile aspecte țin de Sănătatea și Securitatea în Muncă, precum și de Calitate. Acestea sunt cele 2 pietre de temelie, ce nu trebuie clintite. Restul poate fi învățat, îmbunătățit, reinventat.

(136523)