Centrul de relații cu clientii al E.ON din Timisoara va funcționa intr-o noua locatie

De M. Hoster
1Comentariu
Centrul de relații cu clientii al E.ON din Timisoara va funcționa intr-o noua locatie
© TION - Centrul de relații cu clientii al E.ON din Timisoara va funcționa intr-o noua locatie
Centrul de relaţii cu clienţii al companiei furnizoare de gaze naturale în Timişoara îşi schimbă sediul. Începând de luni, 27 ianuarie, Centrul de Relaţii Clienţi E.ON din Timişoara va fi relocat pe Bulevardul Eroilor de la Tisa.


Vineri, 24 ianuarie, sediul Centrului de Relaţii Clienţi de pe strada Independenţei va fi închis pentru transferul logistic, iar de luni, 27 ianuarie activitatea de relaţii cu clienţii din Timişoara se va desfăşura exclusiv în spaţiul de pe Bulevardul Eroilor.

În noul sediu, suprafaţa destinată relaţionării cu clienţii, de peste 200 de metri pătraţi, este triplă faţă de cea de pe strada Independenţei.

Realizarea transferului logistic în spaţiul de pe Bulevardul Eroilor de la Tisa impune încetarea activităţii de relaţii cu clienţii în imobilul de pe strada Independenţei începând de vineri, 24 ianuarie, iar de luni, această activitate va fi reluată în noul sediu.

Astfel, din 27 ianuarie va fi funcţional noul centru situat pe Bulevardul Eroilor de la Tisa, nr. 30 – 40, care va fi deschis de luni până vineri, între orele 08.30 şi 17.30.

În cadrul centrului consumatorii pot să încheie sau să modifice contracte de furnizare a gazelor naturale, să primească informaţii privind conţinutul facturilor, accesul la sistemul de distribuţie a gazelor naturale sau alte informaţii utile, dar şi consultanţă privind tarifele sau modalităţile de plată.

Totodată, ca alternativă la Centrul Relaţii Clienţi, consumatorii pot accesa unul dintre următoarele canale de comunicare: prin telefon, de luni până vineri, între orele 08.00 şi 20.00, la numerele 0801 000 366, pentru apeluri din reţeaua Romtelecom, tariful fiind cel aferent unui apel local sau 0265 200 366 – pentru apeluri din orice reţea, tariful este cel al operatorului din reţeaua căruia se efectuează apelul; prin e-mail, la adresa: serviciiclienti@eon-romania.ro; prin poştă, la OP1, CP 10 Târgu Mureş.

Totodată, au fost dezvoltate serviciile oferite prin portalul www.myline-eon.ro, servicii ce permit accesarea facturii electronice, transmiterea indexului autocitit al contorului de gaze naturale (caz în care clientul a optat pentru acest serviciu), informaţii privind termenele de realizare a verificărilor şi a reviziilor periodice obligatorii la instalaţia de gaze naturale etc.

În ultimii ani, în contextul creşterii numărului de consumatori casnici şi a unor cerinţe specifice ale acestora, o atenţie deosebită a fost acordată creşterii numărului canalelor de încasare şi a diversificării acestora. Astfel, la acest moment în judeţul Timiş plata facturilor poate fi efectuată în aproximativ 380 de locaţii ale partenerilor companiei: Payzone, Paypoint, OMV- Westaco, BRD, ING, Creditcoop, Banca Transilvania, UniCredit Ţiriac, Banca Carpatica şi Raiffeisen Bank.



1Comentariu

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !

versiunea HTML a comentariilor