Vinurile din Banat, in concurs la marile saloane de specialitate

De M. Hoster
Vinurile din Banat, in concurs la marile saloane de specialitate
Cea mai cunoscută podgorie din vestul României se pregăteşte să cucerească din nou saloanele de specialitate din Europa. După succesul obţinut cu Solo Quinta, producătorul de vinuri vrea noi medalii la Bruxelles, Londra sau Berlin. Primul pas a fost făcut zilele trecute, atunci când societatea a obţinut cinci medalii la Timişoara.

Dealurile Recaşului sunt tot mai apreciate pentru vinurile produse în regiune. Principalul producător din domeniu, Cramele Recaş, a reuşit să obţină în urmă cu o săptămână cinci premii în cadrul Concursului Naţional de Vinuri şi Băuturi Alcoolice Vinvest 2012, organizat la Timişoara. O medalie de aur printr-un Cabernet Sauvignon „Castel Huniade”, producţie 2011, respectiv patru medalii de aur prin patru vinuri apreciate de juriu: Chardonnay 2011 „Sole”, un Riesling de 2011 tot sub brandul „Castel Huniade”, un Sauvignon Blanc de 2011 „Cocoşul dintre vii” şi un Cabernet Sauvignon 2009 „La Putere”. Valoarea vinurilor de cea mai bună calitate, câştigătoare în cadrul concursului de la Timişoara a fost prezentată de enologul Marius Paşca. El ne-a declarat că vinurile prezentate la concursul timişorean au obţinut cel mai bun punctaj din competiţie, la categoria vinurilor liniştite noi. Mai precis, este vorba de Cabernetul Sauvignon de 2011, „Castel Huniade”

Strategia recăşenilor a fost să participe la concurs nu cu vinurile de top, cele deja premiate şi apreciate de enologi şi de consumatori, ci cu vinurile din gama medie, vinuri „tinere”. În plus, tot ca o mândrie a producătorului bănăţean, acesta a intrat în concurs cu un nou brand comercial, Castel Huniade, noua denumire adoptată pentru gama cunoscută deja, Castle Rock.

Am dorit să verificăm vinurile noastre din gama medie, nu cele de top. Vedeţi că rezultatele au îndeplinit aşteptările noastre. Medaliile obţinute certifică încă o dată că din punct de vedere calitativ dominăm producătorii de vin din România”, a declarat Gheorghe Iova, directorul general al Cramelor Recaş. El a vorbit şi despre pariul făcut cu piaţa vinurilor, un pariu pornit atunci când a promovat noul brand, Castel Huniade : „ Acest nume va înlocui Castle Rock, un brand cu care nu am reuşit să ne identificăm. Am ales Castel Huniade deoarece reprezintă cea mai veche clădire din Timişoara. Am vrut să fim mai aproape de Timişoara, să cinstim capitala Banatului”.

Încercările prin care vor trece vinurile de Recaş în acest an nu se opresc la Timişoara. Cu un succes adevărat în buzunar, un premiu de cel mai înalt nivel obţinut la Salonul de la Paris cu excelentul Solo Quinta, în 2011, şefii cramelor bănăţene vor să obţină şi mai mult în acest an. Iar pentru aceasta vor participa la concursurile de specialitate din întreaga Europă: Bruxelles, Berlin, Londra.



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !