Timisorenii pot alege unde va merge o sponsorizare de 10.000 de euro oferita de una dintre principalele retele comerciale din oras

De Marcel Hoster
Reactualizat la:
2Comentarii
Timisorenii pot alege unde va merge o sponsorizare de 10.000 de euro oferita de una dintre principalele retele comerciale din oras
© TION: Timisorenii pot alege unde va merge o sponsorizare de 10.000 de euro oferita de una dintre principalele retele comerciale din oras
Una dintre cele mai importante reţele comerciale de hipermarketuri din România, prezentă cu trei unităţi şi la Timişoara, sărbătoreşte zece ani de prezenţă pe piaţa locală. Cu această ocazie au fost lansate mai multe promoţii, iar clienţii din oraşul de pe Bega vor beneficia, în premieră naţională, de două noi concepte comerciale, dar şi de o nouă modalitate, total inedită, de plată a produselor achiziţionate.


Clienţii timişoreni ai reţelei Auchan vor fi parte a deciziei pe care societatea o va lua asupra susţinerii unui proiect pentru care vor fi donaţi până la 10.000 de euro. Vizitatorii magazinelor din oraşul de pe Bega vor primi la casele de marcat câte un cartonaş pe care va trebui să-l depună în una dintre cele trei urne instalate la intrarea în magazin. Fiecare dintre acestea corespunde unui domeniu: educație – crearea de spații educaționale alternative, ajutor umanitar – pachete pentru copii și vârstnici din mediile defavorizate, respectiv mediu – activitate de ecologizare sau împădurire. „Votul” are loc în perioada, 5-26 octombrie 2016, iar la final, proiectul care atrage cele mai multe cartonaşe va fi susţinut de retailerul francez. Suma totală pe care compania o va direcționa către dezvoltarea comunităților locale în urma proiectului Mobilizatron, aşa cum se numeşte campania derulată, depășește 200.000 euro.

Noi concepte, implementate în premieră la Timişoara

Magazinul deschis de francezi la Timişoara, în cadrul Iulius Mall, oferă cu ocazia aniversării a zece ani de prezenţă pe piaţa românească, şi numeroase oferte pentru clienţi. Dar, cele mai important, cu această ocazie, în acest magazin se implementează, în premieră naţională, două noi concepte care, dacă vor prinde la public, vor fi extinse la nivel naţional. În primul rând este vorba despre o florărie care va funcţiona în cadrul magazinului, o incintă separată cu atmosferă şi temperatură controlată.

„Eu sunt iubitor de flori, a fost o dorinţă a mea personală. În cadrul acestei secţiuni vom dori să lucreze, să facă şi practică, studenţi de la Horticultură. Iar ei vor fi şi plătiţi pentru practica desfăşurată”, ne-a declarat Adrian Badea, de curând numit director al magazinului amintit.

Cel de-al doilea concept implementat, tot în premieră, va fi o zonă de „snacking”, un loc unde clientul va putea să cumpere un sandviş, care va fi preparat conform dorinţelor sale, dar şi un preparat culinar în premieră, pizza la cornet.

„Clientul va veni, va alege umplutura, va alege ce tip de chiflă doreşte, iar personalul nostru îi va oferi sanvişul dorit. De asemenea, vrem să oferim aici un preparat în premieră pentru piaţa românească, ceea ce se cunoaşte afară ca fiind pizza la cornet”, ne-a mai declarat Adrian Badea.

Tot la Timişoara se va implementa şi un sistem nou de plată a produselor achiziţionate. Clientul va alege ce doreşte să cumpere, se va duce cu coşul la o casă virtuală, fără operator, va scana produsele şi la final va plăti cu cardul. Se doreşte instalarea a şase astfel de posturi de lucru.

Magazinul din Iuliuls Mall operează zilnic un număr mediu de 12.000 până la 15.000 de clienţi.



2Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

versiunea HTML a comentariilor