Au rămas mai puțin de trei săptămâni în care se pot face înscrieri pe site-ul www.timotion.ro pentru Crosul MGI Coutier – 2 km, Cursa Flexik pentru părinți cu copii în cărucior sau în baby-wrap (~1km), Cursa Rotary “distracție pe roți” (~1km), Crosul Visma (6 km) și Semimaratonul Flex (~21 km). În 23 aprilie are loc evenimentul, iar 10 aprilie este data la care se finalizează înscrierile. Timotion nu este doar un eveniment de alergare, ci și unul caritabil. Prin intermediul acestei curse se pot dona bani pentru diferite proiecte caritabile. Taxa de participare se duce în „tolba” acestor proiecte.
“Am trecut de 1.000 de persoane înscrise, dintre care mai bine de jumătate au și plătit taxa de participare, direcționând-o spre unul dintre cele 16 proiecte pentru care adunăm fonduri. Îi îndemnăm pe toți cei care și-au pus în plan să participe anul acesta la Timotion să se înscrie și să confirme plata până cel târziu în 10 aprilie. Intervalul rămas până la eveniment este cel în care vom pregăti programul zilei de 23 aprilie și anunțăm de acum că îi vom surprinde foarte plăcut pe participanți pe parcursul unei zile intregi. Anul acesta Timotion va fi mai mult decât alergare!”, a spus Cristina Potra Mureșan – coordonatoarea evenimentului.
Până în prezent, s-au colectat peste 33.000 de lei pentru organizațiile care au depus proiecte cu beneficiari din comunitatea locală. Organizatorii speră să se apropie anul acesta de ținta de 100.000 de lei, sumă dublă față de banii colectați anul trecut.
Cei de la Alergotura încă mai au probleme cu… numele. Constantin Dumitra, președintele Atletic Club Maraton, a înregistrat brandul „Alergotura” în 2015, spunând că cei de la asociația cu același nume produc confuzie prin unele evenimente pe care le organizează și le cere celor de la Asociația Club Alergotura să renunțe complet la acest brand. Componenții Clubului Alergotura au fost somaţi de către Constantin Dumitra, preşedinte al Atletic Club Maraton din Timişoara, să nu mai folosească numele Alergotura şi să nu mai organizeze niciun eveniment sub acest nume deoarece el este cel care deţine această marcă. Vestea i-a surprins în mod neplăcut pe alergătorii care au investit timp, pasiune şi bani din propriile resurse pentru a construi acest club sportiv de amatori, mânaţi în demersul lor de amploarea luată de turele de alergare organizate în fiecare zi sub numele Alergotura (peste 2.000 până azi).
Acum, reprezentanții Alergotura beneficiază pro-bono de expertiza unui consilier în proprietate industrială, care le dă asigurări că vor recupera marca Alergotura având în vedere prevederile legii în acest domeniu. De asemenea, conform analizei situației organizației în ceea ce privește numele, expertul în mărci și proprietate intelectuală a transmis că nu există niciun fel de piedici pentru calendarul de activități propus în anul 2016.
Citiți principiile noastre de moderare aici!