tion.ro Web analytics

Tion

Tion

  • Ştiri
    • Ştiri Timiș
    • Lugoj
    • Știri naționale
    • Stiri internaţionale
    • Eveniment
    • Sănătate
    • Dialoguri Sănătoase
    • Sport
    • Târg imobiliar
  • Timp liber
    • Cultură
    • Cinema
    • Horoscop
  • ANGAJĂRI
  • MICA PUBLICITATE
    • IMOBILIARE
      • Imobiliare Vanzari – Garsoniere
      • Imobiliare Vanzari – o camera
      • Imobiliare Vanzari – 2 camere
      • Imobiliare Vanzari – 3 camere
      • Imobiliare Vanzari – 4 camere
      • Imobiliare Vanzari – Case
      • Imobiliare Vanzari – Terenuri
      • Imobiliare Vanzari – Spatii comerciale
      • Imobiliare Inchirieri – Garsoniere
      • Imobiliare Inchirieri – o camera
      • Imobiliare Inchirieri – 2 camere
      • Imobiliare Inchirieri – 3 camere
      • Imobiliare Inchirieri – Case
      • Imobiliare Inchirieri – Spatii comerciale
    • PRESTĂRI SERVICII
    • CONSTRUCȚII
    • AUTO
    • DIVERSE
  • UTILE
  • VIDEO
  • Azi în Timișoara
  • Cariere de Poveste
  • Agenda
  • Lugoj
Select Page


Tion
Ştiri din Timiș
S-a deschis circulația pe Podul Dragalina. Tramvaiele încă nu ajung la gară, bucla e pe terenul Elba

S-a deschis circulația pe Podul Dragalina. Tramvaiele încă nu ajung la gară, bucla e pe terenul Elba

la 30 September 2019 12:52 Reactualizat la: 30 September 2019 22:03
134 Comentarii

S-a deschis circulația pe Podul Dragalina. Tramvaiele încă nu ajung la gară, bucla e pe terenul Elba

<p>foto: TION</p>
30 September 2019 12:52 Reactualizat la: 30 September 2019 22:03
Situație incredibilă la Gara de Nord, unde se pregătește reluarea circulației tramvaielor! Practic, „bucla” unde ar trebui să întoarcă acestea la capăt de linie este pe teren privat, aflat în proprietatea Elba. La fața locului sunt atât Poliția Locală, cât și reprezentanții PMT.
Scris de Roxana Deaconescu - Situație incredibilă la Gara de Nord, unde se pregătește reluarea circulației tramvaielor! Practic, „bucla” unde ar trebui să întoarcă acestea la capăt de linie este pe teren privat, aflat în proprietatea Elba. La fața locului sunt atât Poliția Locală, cât și reprezentanții PMT.

Trimite articolul

X

Proprietarii Elba spun că parcela pe care se află bucla unde întorc tramvaiele le aparține, așa că au închis accesul în zonă.

Chiar luni de dimineață, cei de la STPT au reușit să facă probe cu tramvaiul, muncitorii deschizând gardul, pentru ca mai apoi să îl închidă la loc.

La fața locului se află primarul Nicolae Robu, șeful STPT Nicolae Bitea și cei de la Direcția de Patrimoniu din primărie, pentru a purta tratative cu cei de la Elba.

Podul Dragalina, deschis cu atenționări pe balustrade

Se circulă în sfârșit pe două benzi pe sens pe Podul Dragalina. Circulația a fost redeschisă, așa cum TION a anunțat încă de duminică, în jurul prânzului.

Podul are balustrade provizorii, pentru că lucrările nu sunt gata încă. Pe ele au fost prinse hârtii pe care scrie „Atenție! Pericol parapet provizoriu”, pentru că nu sunt foarte sigure. Înainte de discuțiile cu cei de la Elba, primarul Nicolae Robu și reprezentanții primăriei au fost pe pod să se asigure că se circulă conform planurilor.

Mai sunt lucrări de făcut, inclusiv amenajarea pistelor de biciclete, care vor fi „desenate” pe trotuare, conform celor din primărie. Dacă șoferii pot ajunge mai ușor de acum la gară, cei care călătoresc cu mijloacele de transport în comun vor fi nevoiți să meargă în continuare pe jos spre str. Gării.

Elba nu vrea să deschidă gardul

Deși s-a deschis circulația pe Podul Dragalina, tramvaiele nu pot ajunge la gară. Nu se știe când se va întâmpla acest lucru, pentru că reprezentanții primăriei și cei ai Elba nu au reușit să ajungă la o concluzie. Bucla STPT este blocată de gardul care delimitează proprietatea companiei Elba.

Primarul Nicolae Robu, șeful Direcției de Drumuri Culiță Chiș, reprezentanții STPT, secretarul primăriei și cei de la Direcția de Patrimoniu au discutat mai bine de jumătate de oră cu cei de la Elba. S-au aruncat amenințări și vorbe grele, dar nu s-a ajuns la nicio concluzie.

„Nu avem alte pretenții decât să poată circula tramvaiele. Nu vrem să vă lăsăm cu titlu de excepție să folosiți terenul. Nu sunteți dumneavoastră mai cu moț decât restul proprietarilor din acest oraș. Vreți să puneți la negociere așa ceva? Acești proprietari doresc să aibă numai beneficii. Noi vă respectăm. Dumneavoastră ne-ați sechestrat proprietatea, linii de tramvai, stâlpi. Ce vreți să mai negociem?”, le-a spus Robu reprezentanților Elba.

Primăria a mers în instanță

Practic, linia STPT din buclă se află pe terenul celor de la Elba, iar reprezentanții companiei refuză să permită accesul tramvaielor. În weekend și luni dimineață s-au făcut probe, iar muncitorii STPT au dat gardul la o parte de pe proprietatea Elba. În iunie, cei de la primărie au dat în judecată compania, tocmai pentru acest teren. Au cerut magistraților să anuleze dreptul de proprietate al Elba asupra terenului pe care se află bucla. Nicolae Robu spune că este dispus să retragă plângerea, dacă se permite accesul mijloacelor de transport pe șine.

„Ne retragem plângerea din instanță dacă putem folosi în interes public terenul pe care sunt aceste construcții. Primăria va intra în drepturi, juriștii ne spun că avem dreptul să ne folosim proprietatea. Nu admitem ca cineva, abuziv, să ne obstrucționeze acest drept. A fost un abuz cu ocazia emiterii HG 834 cu privire la acest domeniu, partea cu construcții de interes public. Nu vreau să facem abuzuri. Sunt deschis să discut, dar nu pot negocia decât ce am spus. Dacă înțeleg să ne dea un document că municipalitatea va putea folosi această porțiune din teren unde e linia de tramvai și e prevăzută o stație, atunci ne retragem plângerea din instanță. Dacă nu, vom merge până la capăt, dar îi vom acuza în penal că ne-au obstrucționat accesul la proprietatea publică”, a explicat primarul Nicolae Robu pentru TION.

Elba amenință cu plângere penală

Plângere penală vrea să facă și directorul general de la Elba. Bogdan Cocian spune că s-a intrat prin efracție în weekend și luni dimineață pe terenul companiei, atunci când STPT a făcut probe tramvaielor.

„Stâlpii, linia de tramvai sunt proprietatea noastră, ne îngrădiți accesul la proprietatea noastră. Aruncați peste gard liniile, stâlpii! Nu vă puteți atinge de ele, că nu vă dă voie Statul Român. V-ați intabulat recent dumneavoastră. De când e atestată linia de tramvai aici?”, a vociferat și Culiță Chiș.

Directorul general Elba spune că s-a supărat tocmai pentru că primăria a acționat compania în instanță. Susține că plătesc impozite uriașe la stat și că ajută la dezvoltarea orașului.

„Acest teren se află în proprietatea Elba SA, a fost achiziționat cu bani grei, sunt 2.000 de acționari care și-au ipotecat averi și așa mai departe, cu peste 25 de ani în urmă. Acest drept de proprietate este inalienabil, conform Constituției. Acest lucru nu se discută. De aceea, domnii, în momentul de față, nici nu intră pe teren. Am făcut nenumărate adrese și comunicări pentru a ne așeza la masă, cu peste un an în urmă. Inclusiv sâmbătă am fost invitați și ne-am prezentat la primărie la ora 18, nu a fost nimeni acolo. Domnul primar ne-a invitat și nu a venit”, a explicat Bogdan Cocian.

El susține că a fost chemat de Robu sâmbătă la primărie, dar primarul n-a mai ajuns la întâlnire. Edilul spune că nu a mai ajuns la discuții, pentru că a fost foarte ocupat. Dar nici nu i-a anunțat pe cei de la Elba că nu mai ajunge și nici nu a trimis pe cineva să-l înlocuiască.

Procesul primăriei, mărul discordiei

Întrebat de ce până acum a fost permisă circulația tramvaielor, directorul de la Elba a răspuns că a fost un „status quo”.

„Circulația tramvaielor s-a permis printr-un status quo care a existat și înainte, dar, în acest moment în care acționarul așteaptă valorificarea acestui teren, noi trebuie să ne solicităm dreptul de proprietate”, ne-a răspuns Cocian.

De altfel, valorificarea proprietății este un alt dedesubt al poveștii. Cei de la Elba vor să vândă unui supermarket o parte din teren, iar pentru ca primăria să emită avizele necesare, Robu condiționează compania să amenajeze o stradă din dreptul Podului Eroilor până pe str. Gării.

„Sunt două lucruri care nu au legătură. Această zonă trebuie legiferată. În cursul acestui an, Primăria Timișoara ne-a dat judecată tocmai pentru acest teren. Noi având un litigiu deschis cu PMT, în momentul în care le dăm acces pe teren e ca și cum proprietarul nu are niciun drept. E vorba de dreptul inalienabil. A fost îngrădit tocmai printr-o intervenție în cursul zilei de sâmbătă, unde, prin efracție, s-a intrat pe terenul nostru. Dacă nu ne-ar fi dat în judecată, sunt convins că ar fi fost mult mai multă deschidere și din partea noastră. Deschidere există în continuare, dar sub nicio formă nu putem să îngrădim drepturile acționarilor. Suntem deschiși la orice discuție, dar, în momentul de față, avem un proces pe rol, nedemarat de noi, ci de PMT. Aici s-a produs o efracție și trebuie făcută o plângere penală. Este o infracțiune”, a conchis Bogdan Cocian, directorul Elba.

De cealaltă parte, municipalitatea invocă o hotărâre de guvern din 2002, care spune că linia dublă de tramvai de la pod până la gară, „de la vârful macazurilor de pe Bd. General Dragalina până la Gara de Nord, inclusiv bucla de întoarcere”, este atestată ca făcând parte din domeniul public al Municipiului Timișoara.

Una peste alta, finalul poveștii rămâne necunoscut. Încăpățânarea celor din primărie se lovește de a celor de la Elba. Dacă cele două părți nu poartă discuții civilizate, singurii care au de suferit sunt timișorenii care trebuie să ajungă la gară.

Articole pe aceeași temă:

Probe cu tramvaiele spre gară și ultimele pregătiri pentru deschiderea Podului Dragalina

De luni revin tramvaiele la Gara de Nord, anunță STPT

Trimite articolul

X
Taguri:
deschidere circulatie tramvaie ,
pod dragalina ,
probleme tramvaie timisoara ,
trafic oprit tramvaie ,
tramvaie ,
tramvaie gara de nord
134 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Lenroc says:
    September 30, 2019 at 1:04 pm

    Cineva ar trebui sa isi dea demisia ?. Mai multi!!

    Reply
  2. Galben2 says:
    September 30, 2019 at 1:09 pm

    Doamne, ce tara!

    Reply
  3. waw says:
    September 30, 2019 at 1:20 pm

    Stupoare , asa ceva doar in filmele cu Stan si Bran mai vedeam . Asa primar si echipa asa arata tot orasul . La noi se face totul cu viteza melcului , dar lauri sunt enorm de mari . Asa ceva d-nule primar este o normalitate intr-o europa civilizata cu timpi la junatate si preturile la fel . Inca o pata pe aceasta echipa care ne conduce acest oras . RUSINICA

    Reply
  4. EgoS says:
    September 30, 2019 at 1:20 pm

    BA da esti PROST???!!!!
    Deci pana acum intorceau tramvaialele pe acolo si acum deodata cei de la ELBA si-au amintit ca sunt proprietari pe sine si nu mai dau voie tramvaielor sa intoarca???
    Deci asta e cireasa de pe tort Jur…

    Reply
  5. Bănățean says:
    September 30, 2019 at 1:21 pm

    Doamne cine conduce Timișoara. Rușine.

    Reply
  6. Stoica says:
    September 30, 2019 at 1:21 pm

    Ce tareee. Pina acum nu a fost bine. Nu si-au dat seama prostii? Pe vremea comunistilor erau toti deja la puscarie pentru sabotaj. In frunte cu pletosu.

    Reply
  7. bucla says:
    September 30, 2019 at 1:21 pm

    Dupa vaporase acum tramvaiele. Chiar esti inconjurat de incompetenti

    Reply
  8. MNU_ says:
    September 30, 2019 at 1:25 pm

    Ma gandesc… cum de nu se investigheaza si modul cum a ajuns o strada intreaga in curtea ELBA, cu mai multi ani in urma?

    Reply
  9. tyuighg says:
    September 30, 2019 at 1:27 pm

    Asta e inca o situatie pe care noi, oamenii simplii, nu o intelegem? A uitat Robu ca nu au tramvaiele unde sa intoarca. Ha, ha, ha, ha.

    Reply
  10. Roaba says:
    September 30, 2019 at 1:29 pm

    Ca și în filmele cu prosti. Doi incompetenți! De luni de zile ma gândeam cum va mai întoarce tramvaiul la Gară. Iar ăștia și oameni lor ioc…..

    Reply
  11. Anonim says:
    September 30, 2019 at 1:40 pm

    Se rezolva simplu ! Tovarase primar EXPROPRIERE PENTRU INTERES PUBLIC ! Liania de tramvai era acolo de dinainte de 1989 . Cine este propriatar la ELBA asta este ramane fara bucata aia de pamant . Despagubit la pretul pietei si gata . Robule esti slabut unde sunt adevaratii sefi ai orasului ai ciocul mic de tot .

    Reply
  12. calafeteanu says:
    September 30, 2019 at 1:42 pm

    Tocmai ai angajat o tanara consiliera cu sange proaspat la Siguranta Transporturilor. Te-ai inconjurat de incompetenti. Nu-i bai, nu mai este mult

    Reply
  13. Andrei says:
    September 30, 2019 at 1:48 pm

    Robu isi merita soarta!
    De 7 ani, de cand este primar, a angajat si promovat numai incompetenti si lingai platiti cu salarii mari.
    Administratia Robu este incompetenta, indolenta si ineficienta.

    Reply
  14. nica says:
    September 30, 2019 at 1:50 pm

    Timisoara trebuie sa isi dea demisia ….

    Doar asa va scapa de incompetenti , caci ei nu si-o vor da niciodata.

    TIMISOARA !!! DEMISIA !!!

    Reply
  15. timisorean says:
    September 30, 2019 at 1:51 pm

    Niste mizerii astia de la ELBA. Cu strada Bolintineanu “sechestrata” de elba cum ramane? Cum au ingradit-o si au trecut-o in folosinta privata de catre ei?

    Reply
  16. Tibix says:
    September 30, 2019 at 1:55 pm

    asta e rezultatul faptului ca nu s-a dat aviz pt cei de la Elba doar cu oportunitatea de a prelungi strada de pe podul Eroilor pana la gara. Aia nu sunt de acord cu asta (asa cum Iulius a fost de acord cu pasajul) si acuma isi joaca moneda (“na, nu ne dati avizu? ok, nu mai intorc tramvaiele”)

    Reply
  17. SUD-STIL says:
    September 30, 2019 at 1:55 pm

    Facut piramida nazala la ei :))

    Reply
  18. timisorean says:
    September 30, 2019 at 2:00 pm

    Daca pentru a modifica linii de tramvai, ai nevoie de aprobate de la ARMATA, ca liniile de tramvai sunt considerate obiective strategice, inseamna ca cei de la elba comit o foarte mare infractiune (Infractiuni contra securitatii nationale). nu conteaza ca e sau nu terenul lor, atata timp cat e un obiectiv strategic pe acel teren nu ar avea voie sa il modifice, ingradeasca, scoata, fara aprobarea din partea armatei.
    La fel cum era si cazul liniei de tramvai 7 catre Timisoara Shopping City, unde s-a asteptat aviz de la armata pentru modificarea liniei de tramvai.

    Reply
  19. Costel says:
    September 30, 2019 at 2:05 pm

    O simpla cautare de Google Street View arata ca gardul ala e pus (cel putin) din AUGUST 2018. Cat de inept sa trebuie sa fi incad sa nu ai timp UN AN sa negociezi cu cei de la ELBA? Ba sa le mai si pui conditii, ca nu le dai AC daca nu iti cedeaza strada dintre pod si Strada Garii! E, ti-ai luat-o in freza, idiotule. Acum o sa le mananci din palma.

    Reply
  20. king_not_gipsy says:
    September 30, 2019 at 2:07 pm

    uita-te cum stau si vorbesc dupa gard…. incredibil.comedie

    Reply
  21. polgar says:
    September 30, 2019 at 2:10 pm

    Parapetii acestui pod istoric arata ORIBIL…au pus niste fierotanii urate, sub pod este mizerie crunta,
    totul de ochii lumii……

    Reply
  22. Asa says:
    September 30, 2019 at 2:14 pm

    Cand suntem condusi de incompetenti ne meritam soarta.

    Reply
  23. TOTUNA says:
    September 30, 2019 at 2:25 pm

    Asa si eu vreau sa cumpar ceva de prin centru , ne strangem cativa facem o cheta si cumparam o parcela in centru sa imi fac o casa si nu are de cat primaria sa vina sa isi ia dalele si gazonul nu ma mai intereseaza, BAAAAA NOAPTEA MINTII. LA PUSCRAIE CU VOI TOTI BAAAAA.

    Reply
  24. DedeTM says:
    September 30, 2019 at 2:29 pm

    Asta se intampla cand un mascarici amator (Robu) se ocupa de dezvoltarea in forta (sau fortata?) a orasului… Ce penibil!

    Reply
  25. mikispaga says:
    September 30, 2019 at 2:30 pm

    ce circ ieftin…. astea trebuiau rezolvate pana acum 🙂

    Reply
  26. Varza murata says:
    September 30, 2019 at 2:30 pm

    Superman cu a lui pleata in vant da interviuri presei si scroafa i moarta in cotet .

    Reply
  27. Nelegal says:
    September 30, 2019 at 2:31 pm

    Primaria are multe situatii de genul. Nu este singura! Sunt strazi, parcuri si intoarceri linie de tramvai facute pe proprietate privata, fara acordul propietarului, nu este singura situatie.

    Te duci ca propietar si oamenii din primarie dau din colt in colt. Iar cand tu vopsesti ceva. Amenda imediat.

    Reply
  28. Neymar says:
    September 30, 2019 at 2:37 pm

    prima parte din scena pare socasa dintr-un film de tarantino

    Reply
  29. Marcel says:
    September 30, 2019 at 2:46 pm

    ba boilor, incep studentii scoala si naveta si voi nu ati dat drumul la tramvaie la gara? pai si cum dreaq nu va-ti dat seama pana acum ca nu o sa aiba unde sa intoarca tramvaiele??!??
    incredibil. nici in filmele cu prosti nu pui asa faza ca te faci de ras.

    Reply
  30. Aa. says:
    September 30, 2019 at 2:52 pm

    Oare cum s-au putut gandi ca dupa ce le-au intentat proces, astia sa ii si lase pe terenul lor??? Noaptea mintii ‍♀️‍♀️‍♀️

    Reply
  31. Sabin says:
    September 30, 2019 at 2:53 pm

    semafoarele de acolo macar le-a oprit papagalul vopsit ?

    Reply
  32. Radu says:
    September 30, 2019 at 2:54 pm

    Ce să spun, dacă mai aveți nervi, VOTAȚI ROBU ! Doctor Inginer Profesor Universitar, fost rector,…….?

    Reply
  33. cosva says:
    September 30, 2019 at 3:01 pm

    Eu tot nu intele de ce nimeni din primaria Timisoara nu a dorit sa vorbeasca cu acei oameni ca sa rezolve problema in mod amiabil. Mi se pare ca este un conflict fortat de incompetenta angajatilor din primarie si incapatanarea proprietarului. Cred ca pana nu vom sanctiona incompetenta, nici nu vom avea functionari care sa fie responsabili.

    Reply
  34. vladimir says:
    September 30, 2019 at 3:02 pm

    robulache :)) esti retardat? da! fapt dovedit. foarte retardat!

    Reply
  35. mark says:
    September 30, 2019 at 3:11 pm

    Bine ca azi dimineata functionau cele doua semafoare, din bucla. Am oprit la rosu la ambele si nu a trecut nici un tramvai!! De rasul curcilor e administratia asta a lui Robu!!

    Reply
  36. sabinA says:
    September 30, 2019 at 3:19 pm

    Numai un stat IDIOT se comporta asa.

    Reply
  37. Nicolaescu says:
    September 30, 2019 at 3:21 pm

    Stati linistiti , este si poliția locală acolo , se va rezolva , o sa mai ,, rupă ,, niște amenzi , este posibil sa nu aiba autorizație de funcționare de la primărie, pentru gard , cine stie , oricum asemenea autorizații se eliberează repede , în vreo cîteva luni .

    Reply
  38. Timisoara2020 says:
    September 30, 2019 at 3:38 pm

    In primul rand e vina primariei ca nu a luat la cunostiinta cand au fost anuntati de aceasta problema, sigur au avut multe altele de facut , probabil pretul si mita la borduri si etc. 🙁 iar mai apoi trebuie vazut cum a ajuns aceasta proprietate in curtea lui Elba. Parerea mea este ca este de o urgenta majora schimbarea administratiei acestui oras si mai apoi vazut ce este in proprietatea acestui oras sau a privatului. Cand sunt prea multe smecherii cum au fost si intre tiganii care au acaparat centru orasului si primarie. Rusine ,acest oras va fi in degradare daca nu se iau masuri.

    Reply
  39. Pass says:
    September 30, 2019 at 3:38 pm

    Atata satisfactie nu am avut de mult, mai bun ca o partida de sex, jur. I-au luat jucaria, nu a putut taia panglica, s-a ofticat, s-a enervat, vaiii ce bun a fost. N-am timp, dar am vizionat-o de doua ori, si ma mai uit de cateva ori. Mamaaaa, cata fericire. Chiar s-a enervat si sufera acum ca e fara jucarie, iuhuuuu. Si ce domn e directorul acela, uns cu toate alifiile, cat de elegant a fost. Sa nu mai zic ca atunci cand a inceput sa vorbeasca, nea Laie a plecat de acolo, la telefon, apoi s-a intretinut cu un bosorog, nu a rezistat sa asculte ceea ce avea de spus directorul. Pe cat e el de ofticat, pe atata satisfactie am eu azi. Hai in centru, Laie, ca iti canta amaratii astia de artisti ceva pe sufletul tau si trece, ca au vreo de 80 de decibeli, hai ca iti intra la suflet, nu mai simti nimic dupa vreo patru ore de concert de afoni, pana deseara amortesti. City managerul ce face, totul bine, manageriaza? Ca nea Iapa am vazut pentru ce e platit bine de noi, sa tina telefonul in mana

    Reply
  40. Vasile says:
    September 30, 2019 at 3:53 pm

    Oauuu, Iapă este pe cai mari, este mâna dreaptă a lui Robu, sper ca nu va ajunge in situația lui Diaconu, mâna cu care se șterge Robu la fund! Vai de tine mai IAPĂ

    Reply
  41. tiberius76 says:
    September 30, 2019 at 4:01 pm

    Partea haioasa e ca am gasit pe net un studiu de oportunitate pentru construirea unui magazin Lidl, pe terenul ala. Zice la vecinatati ca la nord e strada Garii, la est sun cladiri iar la vest e strada D Bolintineanu (interioara proprietatii). Asta imi suna ca si cum magazinul se va construi pe bucla aia. Primaria ce zice?

    Reply
  42. Adina says:
    September 30, 2019 at 4:11 pm

    Viata bate filmul (cu prosti) 😉

    Reply
  43. tiberius76 says:
    September 30, 2019 at 4:11 pm

    Proprietarul terenului a lansat un studiu de oportunitate pentru construirea unui Lidl, chiar pe terenul cu bucla aia. Primaria stie?

    Reply
  44. alin says:
    September 30, 2019 at 4:13 pm

    BAAAAAAAAAAAAA cum dracu directorul ala de 1 an de zile face cereri sa poata vb amiabil cu primarul ba de 1 an de zile !!!!!!!!!!!
    Si acum laie s a trezit Sambata sa ups nu se poate !
    Cat de ridicol poate sa fie??????????
    Dar de ce sa dam in judecata pe bani publice WTF!!!!
    Nu pot sa cred ca din cei 3000 de marionete in primaria TM ,unu untr un an de zile nu s a desteptat sa vb cu Elba pt linia asta?
    Dar sa nu intoarca acolo ci sa o faca de a lungul pistei de biciclete pe langa Bega pana la sarbi!

    Reply
  45. Flo says:
    September 30, 2019 at 4:17 pm

    Daca nu i-a puscat o vena tot degeaba.

    Reply
  46. Timisorean says:
    September 30, 2019 at 4:18 pm

    Degeaba se contreaza in clinciuri cu ELBA, fiindca, din cate stiu, terenul a fost vandut Schwarz Gruppe pentru o unitate Lidl, deci sa vorbeasca cu conducerea companiei la Bucuresti. ELBA s-a mutat in parcul industrial Freidorf.

    Lidl, Meriti sa fii surprins!

    Reply
  47. AD007 says:
    September 30, 2019 at 4:19 pm

    Nu pot veni cu scuza “nu am stiut, bucla era acolo si am crezut ca e terenul nostru” pentru ca terenul este in litigiu i iar Primaria e cea care a deschis procesul, Robu se crede imparatul orasului, legea o face EL. Una dintre deciziile lui a dus la moartea unui om, din cauza portii de pe Lugojului.

    Reply
  48. timisorean says:
    September 30, 2019 at 4:35 pm

    La 2 intrebari as vrea sa stiu raspunsul:
    1: De cand sunt amplasate acele linii de tramvai (bucla de intoarcere)?
    2: De cand acel teren este in proprietatea ELBA?

    Pentru ca, daca elba a intrat in posesie dupa ce au fost deja acele linii de tramvai (si tind sa cred ca asa este), nu ar fi fost normal sa primit acel teren, ca este de interes public.

    Reply
  49. UnCetatean says:
    September 30, 2019 at 4:40 pm

    Robu si Culita, s-au dus pe ulita,
    La multe tramvaie sa dea drumul Lae.
    Cu tot cu bodigard, au dat-o de gard!
    La Elba in curte, au linii marunte,
    O bucla mare si o intrebare:
    De ce nu ne lasati, ai naibii privati,
    La voi sa intram, sa amenajam?
    Privatii nu vor, ca-i terenul lor.
    Au act de proprietate si garduri blindate.
    Lae se umfla si-apoi se dezumfla!
    Ce-ai facut Culita? Ramai fara olita!
    Ce sa fac mai Lae, Lae bucalaie?
    Fac ce stiu mai bine, ma dau vara cu patine!
    S-au uitat unul la altul, cu privirea incetosata,
    Fara sa zica vreo vorba, inteles-au ca-i cam lata!
    Cetatenii sa astepte, o sa-i potolim cu vorbe,festival si niste ciorbe!
    Privatii astia sunt rai, fir-ar ei de derbedei!
    Noi am vrut dar nu se poate, insa vrem voturile toate!

    Reply
  50. Marius says:
    September 30, 2019 at 4:50 pm

    Daca eram in locul lui Robu eram savage. Te iei de interesele orasului, te iei de mine. Nici un fel de discutie amiabila, vrei razboi, ai unul.

    Reply
  51. Jurist says:
    September 30, 2019 at 5:02 pm

    bine, o fi si vina primariei ca nu s-a ocupat de caz din timp, dar proprietarii aia sau ce or fi or gresit grav si vor plati in instanta pentru asta. NU AI VOIE SA INGRADESTI O CONSTRUCTIE PUBLICA DE INTERES PUBLIC DACA NU AI O HOTARARE DEFINITIVA JUDECATOAREASCA IN ACEL SENS!!!
    atata timp cat este in litigiu, inteleg ca s-a deschis proces, ei au sechestrat o constructie publica.
    de exemplu, daca la tine in curte e un stalp de curent, tu nu poti taia firele de curent ca asa ai tu chef ca e proprietatea ta, decat daca ai o hotarare judecatoareasca definitiva in a avea voie sa demolezi acea constructie. altfel, cam platesti, si astia vor plati grav pentru ce aua facut.

    Reply
  52. ionel says:
    September 30, 2019 at 5:18 pm

    e ceva mai complicat decat demolarea garajelor,proprietate a persoanelor fizice,conform principiului de drept-daca eu nu am,voi de ce sa aveti….

    Reply
  53. Eugen says:
    September 30, 2019 at 5:32 pm

    Sa ocupam toate intoarcerile de tramvai , sunt ale noastre , ale cetatenilor…..actionarii acestui oras !

    Reply
  54. laurentiu says:
    September 30, 2019 at 6:02 pm

    cum pana mea ati putut sa-l votati pe asta? e clar ca nu e intreg la cap, uitati-va la el ce monolog de secretar general al PCR are, ce atitudine a la Vadim Tudor.

    Pe langa directorul de la ELBA parca e un evadat de la Jebel.

    Reply
  55. dada says:
    September 30, 2019 at 6:43 pm

    S-au activat postacii USR-isti sa apere iar hotii de la privat. Ei nu apara statul sau comunitatile locale. De parca nu e in interesul orasului sa circule tramvaiele. Mai important e privatul care a luat un teren prin falsuri. Unde e DNA-ul doamnei USRiste KOVESI sa ii ia pe cei de la ELba la interogatorii cum au devenit ei dintr-o data propietari pe terenul statului.
    Doar ca ce sa vezi. Mor copii, violuri, crime, propietatile statului furate si ei tot pe hoti ii apara. Asta va este viitorul daca votati USR. Sa nu va plangeti dupa ca nu mai aveti copii/averi/transport in comun. Veti fi sclavii lor in viitoarea “Romanie normala”.

    Reply
  56. SPop says:
    September 30, 2019 at 7:29 pm

    Concluzia dragii mei este foarte simpla: Angajatii incompetenti ai primariei in frunte cu Culita Chis si Nicolae Bitea isi bat joc de interesele orasului. Ar trebui acuzati de INALTA TRADARE si ar trebui sa le fie interzis accesul in Timisoara (adica exilati).

    Rusine voua, angajatilor platiti din bani publici, ca va bateti joc de noi. RUSINE PNL!

    Reply
  57. Ha ha ha says:
    September 30, 2019 at 7:34 pm

    Ce echipa are Robu!
    Nu stiu nimic despre legi!
    Pareau niste idioti in fata directorului de la Elba
    Au vrut sa le teapa teapa celor de la Elba dar au cazut in plasa.
    Pacat ca acum trebuie timisoreni sa astepte tramvaiele luni de zile pana “justitia” din Romania va da un verdict.
    Pana atunci Robu o sa fie plecat

    Reply
  58. Semaforu says:
    September 30, 2019 at 7:45 pm

    Un fanfaron si un ipocrit mai mare ca Lae nu va mai avea Timisoara. Mai trist este si faptul ca marea majoritate a functionarilor primariei si a serviciilor adiacente sunt dupa chipul si asemanarea primatului. Niste slugi politice, si lingai incompetenti. Si sunt multi.Foarte multi… Pentru cine nu stie, fabrica Elba inca exista, a fost relocata de cativa ani pe platforma industriala din Freidorf in niste hale noi, moderne si probabil este singura cu istorie din oras care a supravietuit capitalismului salbatic. Inca produce corpuri de iluminat stradal si nu numai, plus toate stopurile si farurile de pe toate tipurile de masini Dacia. De cand ne-am pricopsit cu vopsitul si clica lui insa, Elba nu se mai ocupa de iluminatul stradal in oras -se ocupa RATT -ul , iar multitudinea de semafoare cu care ne-a impanzit orasul au fost aduse din Polonia prin diferiti intermediari de la Bucuresti. Elba insa ilumineaza Aradul si alte judete. Pai cum sa-l aiba atunci astia la suflet pe fanfaron ?!

    Reply
  59. Gutaniros says:
    September 30, 2019 at 7:56 pm

    La chestia cu Elba no comment. Viata bate filmul iar administratia actuala din primaria tm bate toate recordurile posibile de penibil. DAR, la o postarea a mea de sambata legata de pistele de biciclete, un anume domn [Bubu] imi comenta ca imi e usor sa stau in fotoliu si sa intreb de piste. Ei bine, acuma TION ne anunta ca pistele SE VOR TRASA PE TROTUAR. Deci intreb din nou: unde sunt pistele alea de fapt? Scenariu posibil: dl Bubu trece cu copilasul pe pod. Eu vin cu bicicleta. Alunec pe vopseaua aia, ma dezechilibrez si cad. Incerc sa feresc copilul, dl Bubu face si el ce poate si intram amandoi in balustrada aia. Eu am vreo 90kg, dl Bubu nu stiu. Ce crede dl Bubu ca sa intampla cu balsutrada? Cu noi? Cu copilul?

    Reply
  60. timisorean says:
    September 30, 2019 at 8:10 pm

    Floare la ureche.Ce asta este o problema pentru Timisoara ?
    Ati uitat cumva de asa numitul “aquariu” ? O entitate construieste pe Domeniul Public (STRADA in cel mai central loc din Timisoara) si ca sa plece de acolo ROBU (banilor ?) da 3 terenuri in schimb.Unul dintre terenuri face praf Piata 700 .Cum ? Cu JUS TI TIA (ca sa vorbesc ca un presedinte).Ei ,am dreptate?

    Reply
  61. No stress, e fain in Caracal, pardon Timisoara. says:
    September 30, 2019 at 8:15 pm

    Da da. Sunt si alte situatii de genu. Strazi publice pe teren privat si nimeni nu a cerut acordul propietarilor, parcuri pe teren privat, linii de tramvai pe teren privat. Toate construite fara acordul propietarilor si fara autorizatii.

    In rest daca zboara o musca prin oras ii trebe autorizatie. Asta numai noua cetatenilor, lor nu.

    Reply
  62. Diana says:
    September 30, 2019 at 9:02 pm

    Sa inteleg ca tramvaiul 9 inca intoarce la Dambovita? Sa stiu sa nu ma bazez pe el…

    Reply
  63. WEST says:
    September 30, 2019 at 9:12 pm

    CIUDAT TERNEUL DE LA ELBA E TIMUT PIRLOAGA DE PESTE 1 AN SA LE DEA AMENDA DUPA AMENDA PINA AMENZILE VALOREAZA MAI MULT DECIT TERENUL !

    Reply
  64. Banat says:
    September 30, 2019 at 9:22 pm

    De un an de zile de cand s-a ingradit acea bucla Robu, Culita, si fantomaticul Kristof, city manager orasului platit gras, nu au realizat ca circulatia tramvaielor este blocata. Toti din primarie sunt niste incompetenti care nu stiu pe ce lume traiesc. Pe de alta parte privatii aparuti ca ciupercile dupa ploaie invoca niste lucruri absurde, directorasul de la Elba este prea prost sa stie putina istorie. Pana in anii 60 intre podul de la piata Iosefin si gara era strada. Doar dupa constructia fabricii statul a inchis accesul, facand cadou terenul catre Elba. Asta nu insemna ca terenul mostenit de la Burebista pentru a se umfla in pene ca sunt proprietari legitimi!

    Reply
  65. nica says:
    September 30, 2019 at 10:21 pm

    Nu va ingrijorati , situatia este sub controlul Estompatului.

    Se incearca doar vigilenta timisorenilor. Toti comentati despre inutilitatea vaporaselor,a minibuzelor electrice,a trotinetelor electrice din complexul studentesc.

    Acum se vor scoate toate astea pe traseu si vor asigura transportul spre gara ca nu au nevoie de bucla,pot intoarce pe sosea.Mai ales vaporetto.
    Deci este o chestiune strategica a utilitatii inutilitatilor.

    Si desteptii aia de vatmani nu pot intoarce in bucla de la Baritiu la fel ca firobusele ? Iete-te mofturosii…

    Unde esti domnia ta Enric Baader sa vezi ce a ajuns societatea de tramvaie ?

    Reply
  66. damn says:
    September 30, 2019 at 11:33 pm

    “anuleze dreptul de proprietate al Elba asupra terenului pe care se află bucla” – ori nu inteleg eu, ori si Robu si liberalii sunt niste marxisti.

    Reply
  67. dadada says:
    September 30, 2019 at 11:59 pm

    Directorul ELBA isi bate joc de o investitie pe bani publici liniile de tramvai erau acolo nu s -au teleportat in curtea lui , trebuia sa lase tramvaiele sa circule iar daca Instanta de Judecata hotara ca are dreptate atunci da sa ingradeasca cu gard si sa nu dea voie la tramvaie , noi cetatenii de and care circulam spre serviciu cu tramvaiul suferim acum din cauza lui .

    Reply
  68. Mircea says:
    October 1, 2019 at 12:20 am

    Contrar celor ce se tot afirma pe aici… Elba s-a infiintat in 1990. End of story. Pana atunci toate companiile de genul au fost ale STATULUI. Mai tarziu ea s-a privatizat. Deci.. liniile au fost construite pe terenul statului sau pe al privatului???
    Raspuns simplu: au fost construite pe terenul statului.
    Cat de ipocriti puteti fi sa fiti de acord ca un privat sa le ingradeasca dreptul la a calatori a mii de oameni zilnic doar ca asa i s-a nazarit lui peste noapte. Ce naiba oameni buni, ati innebunit cu totii? Eu nu am circulat cu tramvaiul in zona aia de 15 ani dar voi nu va ganditi la oamenii, copii, batranii sau invalizi care folosesc tramvaiul si pentru ei reprezinta singurul mod de a se deplasa???? Chiar asa am ajuns???
    Intr-o lume normala “patronul” ala ce il venerati voi de la Elba era dus frumusel la Spitalul unde se trateaza specia asta rara de oameni fara discernamant. Pamantul pe care se afla liniile apartine TIMISORENILOR. Si cu asta am spus TOT.

    Reply
  69. Mariusica says:
    October 1, 2019 at 8:30 am

    Nu este nimic de mirat la acest lucru. Singurul lucru de care inca ma mai mir si o sa ma mai mir este ca inca mai sunt creieri de aluna care il sustin si voteaza pe robu.
    Pentru cei care urmariti presa aduceti-va aminte de parcul din lipovei, silistra colt cu perlei. Acolo tot asa unul a castigat prin retrocedare parcul. Si 3 ani a incercat sa negocieze cu primaria o cedare catre domeniul public, contra cost bine inteles pentru ca parcul sa ramana parc. Si se plangea ca timp de 3 ani nu l-a bagat nimeni in seama in primarie. Si dupa a scos o autorizatie de bloc si sa valorifice terenul, daca primaria nu l-a vrut ca parc.
    La fel cu parcul de pe str kiriac. Si acolo e un investitor care are un teren si vrea sa faca un bloc. Si robu a fost cu presa, baie de multime si a zis nu la bloc si ca va cumpara primaria terenul sa ramana parc. Omul a iesit in presa si a zis ca vrea pe teren exact cat a platit pe el, parca 80.000 euro. Adica un mizilic. Punem pariu ca tot asa va fi ignorat de primarie si omul isi va valorifica terenul facand un bloc??
    Asa va fi si aici la elba. Se vor judeca, va pierde primaria cu juristii aia de care zice robu care sunt niste incompetenti ca si el. Si dupa vom ramane fara tramvai, va introduce microbuze, si calea de tramvai va ramane nefolosita.
    Si toate astea din fariseismul, indolenta si grandomania lui robu, care ii cheama pe oameni la discutii si nu apare. Si cand apare nu stie sa poarta un dialog civilizat cu capatatea lui sociala zero.
    Si cu toate asta are votanti si va iesi viitorul primar. Pentru ca mama prostilor e tot timpul gravida!

    Reply
  70. dadadadadadada says:
    October 1, 2019 at 9:42 am

    Astia ofticati, mergeti si pe la clanurile de tigani MOSTENITORI ai nu stiu cui rabin.

    Reply
  71. Ionescu says:
    October 1, 2019 at 9:44 am

    cat costa metrul patrat de teren pe liniile de tramvai de pe Rebreanu din fata de la judetean? ca vreau sa cumpar vreo 100m de linie sa imi fac casa acolo. sa nu imi spuneti ca nu se poate! daca cinevea in statul asta a improprietarit un privat cu terenul de sub liniile de tramvai de la gara inseamna ca se poate!
    a spus bine Mircea mai jos, Elba ca societate privata a fost infiintata dupa 1990. Trebuie vazut cine a dat actele pe teren ca include si portiunea cu liniile de tramvai, o sa apelez si eu la ei sa cumpar pe Rebreanu.
    DA, STIU, LINIILE DE TRAMVAI SUNT OBIECTIV DE SECURITATE NATIONALA! (vezi linia de la mal-ul nou din sagului pentru care s-a asteptat aprobarea armatei). dar ce conteaza? ingradim si gata! ce, o sa vina armata cu tancurile peste garduri?

    Reply
  72. Pavel says:
    October 1, 2019 at 10:19 am

    In spatele limbajului ingrijit al dir Cocian de la Elba, sta de fapt o ipocrizie majora. Nu spune ca dupa ani de zile de status-quo in care Elba a permis functionarea buclei de tramvai, adevaratul motiv al acestei interdictii aparuta subit este razbunarea lor la faptul ca Primaria vrea sa redeschida str. Bolintineanu, fapt care le strica aranjamentele imobiliare cu Lidl, strada trecind prin mijlocul fostei Elba, si pe care aceasta a primit-o la presiune pe vremea comunismului, cind fabrica s-a extins (cum stam cu spatele la Gara) din partea dreapta a strazii catre Fca de Tigari, peste Bolintineau in stanga catre Spit CFR. Culita Chis are dreptate, str. Bolintineanu e in nomenclatorul de strazi.

    Instanta va trebui sa rezolve cazul in ideea obligarii Elba de-a oferi drept de servitute pentru constructiile de interes public de pe teren (linia cale tramvai, linia contact tramvai, stalpii).

    Reply
  73. CEZAR_OUATU says:
    October 1, 2019 at 11:01 am

    SA INTRE CU TRAMVAIUL IN GARD

    Reply
  74. gigi_programirar says:
    October 1, 2019 at 11:17 am

    Robu timlidar la multinationala!!!

    Reply
  75. Dany says:
    October 1, 2019 at 11:56 am

    S-au mai vazut cazuri… Cand un clan de tigani a scos bolnavi din spitalul de pe Mihai Viteazul cu paturile in strada…. atunci cum a fost? De unde au scos ca tigani erau proprietari pe imobil… Bah un spital intreg … pe bune?
    Hai sa nu fim ipocriti si sa ne mai miram. Toate lucrurile se intampla cu stiinta celor mari….. sa nu imi spuneti ca Robu acum a aflat

    Reply
  76. anonim says:
    October 1, 2019 at 12:23 pm

    A fost odata un oras frumos,Timisoara ! Ce ati facut cu el, nenorocitilor ?

    Reply
  77. TM says:
    October 1, 2019 at 1:21 pm

    Mergeți la vot și schimbați soarta Țigănischoarei înapoi în ce a fost odată nu va fi ușor pentru că mulți au plecat și alții au venit dar merită încercat!!!!!!

    Reply
  78. Daniel says:
    October 1, 2019 at 5:07 pm

    hehehe poate acum se apuca firma care a facut podul si de drumul boilor intre mosnita si tm….

    Reply
  79. UBOR says:
    October 1, 2019 at 11:16 pm

    Daca erau toti ca si administratia Elba multe fabrici nu ar fi ajuns la fier vechi si nu am fi avut doar cativa imbogatiti . patrimoniul tarii trebuia repartizat sau administrat echitabil pentru binele societati.

    Reply
  80. gigi_multumescu says:
    October 2, 2019 at 10:16 am

    daca iei tramvaiu bagi maxim ii dai tare pana treci de gara tragi frana de mana. there you go o noua bucla! ce dreacu

    Reply
  81. Anonymous says:
    October 2, 2019 at 8:47 pm

    Totusi, ELBA s-a privatizat in 1995 pe cand tramvaiele erau de 100 de ani!
    Cum a ajuns terenul cu liniile si instalatiile tramvaiului la ELBA?

    Va mai spun una similara.
    Hotelul Roma tocmai ce si-a tras parcare incluzand si trotuarul public iar parcarea (situata pe un teren retrocedat de primaria Timisoara) se gaseste exact peste conducta magistrala de termoficare care leaga CET sud cu CET centru!

    Cand va aparea o defectiune la conducte sa vezi … spectacol!

    Reply
  82. cet1 says:
    October 2, 2019 at 8:49 pm

    Totusi, ELBA s-a privatizat in 1995 pe cand tramvaiele erau de 100 de ani!
    Cum a ajuns terenul cu liniile si instalatiile tramvaiului la ELBA?

    Va mai spun una similara.
    Hotelul Roma tocmai ce si-a tras parcare incluzand si trotuarul public iar parcarea (situata pe un teren retrocedat de primaria Timisoara) se gaseste exact peste conducta magistrala de termoficare care leaga CET sud cu CET centru!

    Cand va aparea o defectiune la conducte sa vezi … spectacol!

    Reply
  83. Calin says:
    October 30, 2019 at 9:32 am

    Asta e o aberatie. Cum sa te gindesti sa blochezi accesul tramavaielor spre gara principala a unui oras de peste 300.000 de locuitori ? E de bun-simt sa realizezi ca, oricum s-ar fi facut, improprietarirea Elbei cu acel teren e ilegala.

    Reply
  84. Cele mai citite știri

    1
    Pace în Orientul Mijlociu, între Israel și Hamas
    2
    Visit Timiș reprezintă Banatul la târgul internațional de turism de la Rimini
    3
    Bombe din al Doilea Război Mondial descoperite în apropierea unei stații de autobuz
    4
    Trei tineri, prinși după ce au comis o tâlhărie într-un supermarket din Timișoara
    5
    Focar de pestă porcină africană la Tomnatic
    6
    A început sezonul gripal. Medicii spun că vaccinarea este cea mai bună armă de apărare
    7
    Festivalul TAIFAS revine la Timișoara cu retrospectiva Radu Jude și premiere din cinematografia balcanică
    8
    Vărșăndan vs. Bolojan: Guvernul blochează cultura. Protest al Teatrului German din Timișoara împotriva OUG 52/2025
    9
    „Sub Vălul Siguranței”, instalație realizată de un artist macedonean alături de copii refugiați din Timișoara
    10
    Maria Corina Machado a câștigat Premiul Nobel pentru Pace, premiu râvnit de președintele american Trump

    Cele mai noi știri

    Eveniment

    Trei tineri, prinși după ce au comis o tâlhărie într-un supermarket din Timișoara

    Ştiri din Timiș

    Parada Cățeilor invadează centrul orașului de Moș Nicolae

    Ştiri din Timiș

    Casa Mühle, cumpărată de UPT. Va deveni „hub educațional și cultural”

    Lugoj

    Primăria Lugoj pune la bătaie aproape 9 milioane de euro pentru întreținerea drumurilor în următorii patru ani

    Eveniment

    O învățătoare de la Școala Generală 7 din Timișoara, lovită de mașină pe trecerea de pietoni. E în comă, la spital

    Ştiri din Timiș

    Tensiuni la Colegiul „Carmen Sylva”: directoarea repusă în funcție a fost demisă după două zile

    Sănătate

    Vaccinul pneumococic protejează împotriva unor infecții severe. Ce recomandă medicii timișoreni

    Sănătate

    Investiție europeană de 9,8 milioane lei pentru dezvoltarea diagnosticului molecular al cancerului la Spitalul Județean din Timișoara

    Ştiri din Timiș

    Circ în plen. Consilierii locali cer publicarea unor contracte ale RETIM

    Ştiri din Timiș

    FOTO. Cabinetele de sprijin ale școlii din Pișchia, renovate complet cu ajutorul Asociației „Iulia Hașdeu”
    • Servicii
      • Redactia
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Timiș Online

    ISSN 3008-2323

    ISSN-L 3008-2323

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici