Mai sunt cateva saptamani pana la venirea primului vaporas la Timisoara. Voi ce nota ii dati?

De Bogdan Marta
Reactualizat la:
40Comentarii
Mai sunt cateva saptamani pana la venirea primului vaporas la Timisoara. Voi ce nota ii dati?
© Mai cateva saptamani pana la venirea primului vaporas la Timisoara
Mai sunt doar câteva săptămâni până la venirea primului vaporetto la Timișoara, ambarcațiunea urmând să fie folosită pentru transport de persoane și agrement. Primarul Nicolae Robu susține că sosirea ambarcațiunii va marca și o nouă premieră: Timișoara va deveni primul oraș din România cu șase „subsisteme de transport în comun” și unul din puținele din Europa. Edilul și comisia de recepție au și dat nota 10+ primului vaporetto. Voi ce notă îi dați?

Vă reamintim că, recent, primul vaporetto construit pentru transportul de persoane pe Bega a fost lansat la apă. Comisia de recepție și primarul Nicolae Robu susțineau atunci că ambarcațiunea a trecut cu brio toate testările și primește nota 10+

„Primul vaporetto a primit aviz favorabil din partea Comisiei de recepție. S-a făcut mai întâi o expertiză, de către un specialist în ambarcațiuni de tipul acesta. Expertiza a fost favorabilă și tocmai datorită acestui fapt am decis să trimit Comisia de recepție la Galați. Acolo s-au făcut toate verificările de rigoare și concluzia comisiei a fost că acel vaporetto este de 10+”, a reamintit la finele acestei săptămâni Nicolae Robu.

De asemenea, edilul a ținut să precizeze că, timp de cinci ani, transportul în comun cu aceste vaporetto va fi gratuit. RATT se ocupă în această perioadă de pregătirea marinarilor ce vor deservi aceste ambarcațiuni, un total de 60 de persoane.

„Și arată bine aceste vaporașe, pe lângă faptul că sunt și foarte bine realizate, din toate punctele de vedere. Acest vaporaș va veni în următoarele săptămâni în Timișoara și intenționăm ca, pe parcursul lunii martie, să-i introducem în uz în scopuri de agrement. Evident că până atunci trebuie să ne pregătim cu proceduri, cu tot ce presupune navigarea pe Bega și cu toată rigoarea, având în vedere că se face transport de persoane. Va fi gratuit transportul, timp de cinci ani, așa este angajamentul nostru și îl vom respecta. Va trece și pe transport de călători”, a mai spus Robu.

El a remarcat că, odată cu sosirea ambarcațiunii la Timișoara, orașul va deveni primul din România cu șase subsisteme de transport în comun.

„Timișoara va deveni, în curând, singurul oraș din România și unul dintre puținele din Europa, care va avea cinci subsisteme de transport în comun, am putea spune chiar șase. Este vorba despre subsistemul de transport cu tramvaiul, subsistemul de transport cu troleibuzul, subsistemul de transport cu autobuzul, subsistemul de transport cu bicicleta și subsistemul de transport cu vaporașul. La care se adaugă cel de-al șaselea, cu minibusurile. Tocmai am semnat contractul de achiziție a 20 de autobuze de capacitate mai redusă, șase vor fi achiziționate în 2016. Ele vor fi folosite în cadrul sistemului de transport în comun al RATT, mai ales la orele de vârf ca mijloace suplimentare pe traseele la care nu fac față tramvaiele, autobuzele și troleibuzele, dar vor fi folosite și pe alte trasee, unde nu sunt călători foarte mulți să se justifice folosirea de autobuze mari”, a concluzionat Robu.

Important este și cum vor primi timișorenii această nouă facilitate. Vă invităm să dați și voi note vaporașului, în secțiunea de comentarii.

Articole pe aceeași temă:

Primul vaporas care va ajunge la Timisoara, lansat la apa. Are nota 10+

Gratis cu RATT la Timisoara, cu vaporasele pe Bega si cu microbuze electrice in centrul istoric

Primele fotografii cu vaporasele Timisoarei: cum arata in interior si exterior

Cu vaporasele pe Bega, abia de la vara. RATT scoleste paznici si soferi sa devina marinari



40Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

versiunea HTML a comentariilor