tion.ro Web analytics

Tion

Tion

  • Ştiri
    • Ştiri Timiș
    • Lugoj
    • Știri naționale
    • Stiri internaţionale
    • Eveniment
    • Sănătate
    • Dialoguri Sănătoase
    • Sport
    • Târg imobiliar
  • Timp liber
    • Cultură
    • Cinema
    • Horoscop
  • ANGAJĂRI
  • MICA PUBLICITATE
    • IMOBILIARE
      • Imobiliare Vanzari – Garsoniere
      • Imobiliare Vanzari – o camera
      • Imobiliare Vanzari – 2 camere
      • Imobiliare Vanzari – 3 camere
      • Imobiliare Vanzari – 4 camere
      • Imobiliare Vanzari – Case
      • Imobiliare Vanzari – Terenuri
      • Imobiliare Vanzari – Spatii comerciale
      • Imobiliare Inchirieri – Garsoniere
      • Imobiliare Inchirieri – o camera
      • Imobiliare Inchirieri – 2 camere
      • Imobiliare Inchirieri – 3 camere
      • Imobiliare Inchirieri – Case
      • Imobiliare Inchirieri – Spatii comerciale
    • PRESTĂRI SERVICII
    • CONSTRUCȚII
    • AUTO
    • DIVERSE
  • UTILE
  • VIDEO
  • Azi în Timișoara
  • Cariere de Poveste
  • Agenda
  • Lugoj
Select Page


Tion
Ştiri din Timiș
Largirea pasajului Jiul se amana. Pe langa lipsa finantarii nu s-au primit nici avizele de la CFR!

Largirea pasajului Jiul se amana. Pe langa lipsa finantarii nu s-au primit nici avizele de la CFR!

la 8 April 2014 14:50
8 April 2014 14:50
Dacă oficialii Primăriei Timişoara dădeau asigurări că anul acesta va începe cel puţin lărgirea unuia dintre pasajele pe sub calea ferată din oraş, şi era vorba despre pasajul Jiul, o lucrare aşteptată de mulţi ani, autorităţile locale spun acum că planurile lor riscă să fie date peste cap de către CFR, care nu a avizat încă proiectul. Oricum, nu exista nici finanţare prevăzută pentru acest obiectiv.
Scris de A.S. - Dacă oficialii Primăriei Timişoara dădeau asigurări că anul acesta va începe cel puţin lărgirea unuia dintre pasajele pe sub calea ferată din oraş, şi era vorba despre pasajul Jiul, o lucrare aşteptată de mulţi ani, autorităţile locale spun acum că planurile lor riscă să fie date peste cap de către CFR, care nu a avizat încă proiectul. Oricum, nu exista nici finanţare prevăzută pentru acest obiectiv.

Trimite articolul

X

Consiliul Local Timişoara a aprobat, la sfârşitul anului trecut, noile studii de fezabilitate pentru lărgirea pasajelor CF Jiul şi Popa Şapcă, precum şi un studiu pentru realizarea unui pasaj în zona Solventul.

Primarul Nicolae Robu estima atunci optimist că în 2014 vor începe lucrările la unul sau două dintre pasaje, iar în 2015 la cel de-al treilea. De unde bani, având în vedere că vorbim despre investiţii care depăşesc 50 de milioane de euro, conform estimărilor?

„Sursa de finanţare, în momentul de faţă, este bugetul local. Asta ce înseamnă? Nu neapărat că vom pune în mod efectiv, direct, deodată, banii necesari de la bugetul local. Asta poate însemna şi realizarea acestor obiective pe sistemul credit furnizor. Dar cele trei obiective legate de subpasaje sunt pe listă şi printre obiectivele importante pentru care noi solicităm sprijin de la Guvernul României. O şansă de finanţare, şi din această sursă, există. Nu o pot evalua la ce nivel ar fi ea”, declara Robu atunci când au fost aprobate SF-urile.

Cert este că ne aflăm în 2014, iar lucrurile s-au blocat la partea de proiectare, a dezvăluit, marţi, primarul.

„Proiectantul acestor subpasaje nu a primit avizul tehnic de la Ministerul Transporturilor, respectiv de la CFR. Fiind vorba de domeniul acesta al transportului feroviar, se impun nişte avize mai speciale şi proiectantul a primit un răspuns care poate fi considerat aşa… în bătaie de joc emis. Se cere să se arate cum se reflectă aceste proiecte în Coridorul 4 de transport feroviar. Păi nu are nicio legătură lărgirea subpasajelor la Popa Şapcă, la Jiul, respectiv realizarea unui nou subpasaj la Solventul, cu Coridorul 4. Coridorul 4 rămâne pe traseul lui. Nu-l afectăm noi cu absolut nimic. Vom lua legătura cu CFR şi cu Ministerul Transporturilor”, a afirmat, marţi, Robu.

În aceste condiţii, edilul-şef spune că nu vor putea începe anul acesta lucrările la pasajul Jiul, primul care era avut în vedere pentru lărgire, o investiţie estimată la aproape 8,2 milioane de euro. Primarul dă vina pe reprezentanţii CFR pentru întârzieri.

„Ce treabă are culoarul 4 de transport feroviar cu lărgirea trecerii la Popa Şapcă sau la Jiul sau cu subpasajul de la Solventul. Cum să interpretez eu lucrurile acestea? Şi atunci, în loc să primim proiectul în termen, proiectantul ne cere să prelungim termenul, spunând că nu e vina sa, pentru că fără avize nu poate merge mai departe, şi lucrurile merg în lanţ. Noi am vrut în acest an să dăm drumul la unul din aceste proiecte, am spus că la Jiul, de lărgire a străzii şi a trecerii pe sub calea ferată. Păi în condiţiile astea nu putem, dacă suntem întârziaţi…”, a conchis Robu.

Articole pe aceeași temă:

Alesii au aprobat noi studii pentru pasajele Jiul si Popa Sapca, cele vechi… pot fi aruncate

Trimite articolul

X
Taguri:
aviz cfr ,
lucrari ,
pasajul jiul ,
primarie
0 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

    Cele mai citite știri

    1
    LOGS aleargă #AlăturiDeRefugiați la Timișoara City Marathon. Vă puteți alătura voluntarilor!
    2
    Rezistență prin delicatețe: expoziție Călin Beloescu la Galeria Brăteanu
    3
    Continuă lucrările la calea ferată din zona Gării de Nord Timișoara
    4
    Hala de tramvaie din Timișoara ar putea deveni centru cultural cu bani europeni
    5
    Judecătorii de la Tribunalul Timiș nu mai protestează. Activitatea revine la normal
    6
    Copiii cu boli cronice pot continua școala în spital. Începe înscrierea profesorilor voluntari
    7
    FOTO. Un liceu „verde” cu cabinet stomatologic se va construi la Moșnița Nouă
    8
    Histamina nu e dușmanul: mituri și realități despre simptomele sale
    9
    Orgă și saxofon, klezmer și Piazzolla, în Biserica din Elisabetin
    10
    FITT premiază cele mai bune proiecte de tineret din Timiș

    Cele mai noi știri

    Azi în Timișoara

    Ce facem astăzi, 18 decembrie 2025, în Timișoara?

    Ştiri din Timiș

    Hala de tramvaie din Timișoara ar putea deveni centru cultural cu bani europeni

    Ştiri din Timiș

    FOTO. Grădiniță modernă pentru 360 de copii, construită cu fonduri europene la Moșnița Nouă

    Eveniment

    Accident la Belinț. Pasager rănit după ce mașina în care se afla s-a izbit de un copac

    Ştiri din Timiș

    Festivalul de Datini și Colinde transformă Giarmata într-o scenă a folclorului autentic

    Ştiri din Timiș

    Pișchia celebrează identitatea bănățeană la prima ediție a Festivalului de Cultură „Ionel Iacob-Bencei”

    Ştiri din Timiș

    Controale extinse la azilele de bătrâni din Timiș după neregulile descoperite la Cenad

    Ştiri din Timiș

    Rata șomajului din Timiș rămâne scăzută, în ciuda a aproximativ 600 de concedieri anunțate

    Eveniment

    Șoferiță de 16 ani, rănită după ce a trecut pe roșu și a intrat într-o altă mașină, la Timișoara

    Ştiri din Timiș

    Ginecologia oncologică, o luptă contra timpului. Prof. Marius Craina: „Femeile ajung la noi prea târziu, dar asta se poate schimba”
    • Servicii
      • Redactia
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Timiș Online

    ISSN 3008-2323

    ISSN-L 3008-2323

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici