Greu cu organigrama noua la Primaria Timisoara

De Roxana Deaconescu
Reactualizat la:
6Comentarii
Greu cu organigrama noua la Primaria Timisoara
© Tion: Greu cu organigrama noua la Primaria Timisoara
Primarul Nicolae Robu lucrează de aproape jumătate de an la noua organigramă a Primăriei Timișoara, care încă nu este gata. Între timp, tot mai mulți funcționari din instituția de pe C.D. Loga au decis să se transfere la Consiliul Județean Timiș.

E mare haos în Primăria Timișoara. Unele direcții au rămas cu foarte puțini oameni, dar și fără șefi, pentru că o parte dintre ei au decis să lucreze alături de Sorin Grindeanu, președintele CJT.

În luna iunie, la scurt timp după ce a câștigat alegerile, pentru cel de-al doilea mandat de primar, Nicolae Robu și-a anunțat subalternii că vrea să facă, din nou, curățenie în primărie. Atunci, edilul-șef a emis o notă internă prin care îi anunța pe viceprimarul Dan Diaconu, pe fostul city manager Sorin Drăgoi și pe șefii de direcții că vrea să schimbe modul de lucru în instituție.

„Având în vedere că intenționez să restructurez radical organigrama primăriei, vă rog să-mi înaintați propuneri/ sugestii privind structurile pe care le conduceți/ coordonați! Faceți acest lucru în ideea de optim pentru interesul public, pentru achitarea în cât mai bune condiții a misiunii de a fi a aparatului nostru, și nu având ca țintă interesul personal al unuia sau altuia. Porniți de la o «foaie albă» și nu de la ce există în prezent, evident, preluând pe acea «foaie albă» ceea ce considerați că merită a fi preluat din ceea ce există”, se arăta în nota internă. Termenul fusese stabilit până în 13 iunie.

Mai e puțin și se împlinește jumătate de an de la emiterea notei interne. Organigrama nu este gata încă, așa că nu se pot face nici concursuri pentru directorii de direcții.

„Este în lucru la Rodica Aurelian (n.r. șeful Serviciului Resurse Umane). Nu a fost trimisă la ANFP, pentru că doamna Aurelian a fost foarte ocupată, zi de zi, cu concursurile pentru funcțiile de directori de școli. Ea trebuie să rezolve toate detaliile, pentru că atunci când trimitem organigrama la ANFP, trebuie să fie și populată cu oameni, pe fiecare structură. Trebuie să dăm totul. Și asta e o prostie. În mod normal, ANFP ar trebui să se ocupe de lucrurile astea. Sper să trimitem organigrama săptămâna viitoare”, ne-a explicat primarul Timișoarei.

Abia după ce va fi aprobată noua organigramă se vor putea organiza și concursurile pentru posturile de directori de direcții în primărie. Este nevoie de astfel de concursuri la Direcția de Patrimoniu, după ce Laura Koszegi a decis să se transfere la Consiliul Județean Timiș, dar și la Direcția de Dezvoltare, unde director interimar este Magda Nicoară, care i-a luat locul Aurei Junie, ieșită la pensie. Va trebui să se organizeze concurs și pentru funcția de secretar al Primăriei Timișoara, ocupată în prezent, interimar, de Simona Drăgoi, după ieșirea la pensie a lui Ioan Cojocari.

Mai mulți angajați din primărie s-au transferat la consiliul județean, alții au ieșit la pensie.

Articole pe aceeași temă:

Mai multi angajati din primarie se transfera la CJ Timis. Robu: Sunt pline cimitirele lumii de oameni de neinlocuit



6Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

versiunea HTML a comentariilor