Vinul se vinde în funcţie de temperament

vanzare de vin
vanzare de vin
Într-un magazin din Cluj-Napoca, vinul se vinde în funcţie de temperamentul consumatorului. Nici un client nu poate cumpăra licoarea, fără să facă mai întâi un test de personalitate.

Asta pentru că, spun degustătorii, clientul poate savura vinul aşa cum se cuvine, doar dacă i se potriveşte perfect. Un veritabil cunoscător al vinurilor va şti oricând să aleagă soiul care i se potriveşte cel mai bine, în timp ce un amator va petrece ore în şir într-o vinotecă, în speranţa că va găsi ceva pe gustul său. Acum însă, există o soluţie: testul de personalitate.

După chestionar, urmează repede şi concluzia. Vin sec, dulce, demidulce, alb roşu, rose etc. La început, consumatorii au privit cu scepticism un asemenea test. Degustătorii au reuşit însă să îi convingă că există o legătură între vin şi personalitate. „Depinde foarte mult de personalitatea ta şi de cum te simţi, şi ce fel de om eşti, ca să poţi să te bucuri de vin”, spune un cumpărător. Directorul de vânzări, Herbert Szasz, demonstrează experienţa: „Dacă eu sau colegii mei pun anumite întrebări, deja ştim cam ce vin i se potriveşte acelui om!” Degustătorii ne mai învaţă că, pentru persoanele energice şi pline de viaţă, vinul sec este cel mai potrivit, indiferent de culoare. Pesimiştilor, în schimb, le recomandă vinurile dulci, în timp ce un iubitor de senzaţii tari ar savura cu plăcere un vin roşu sec.

Sursa: Antena3



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !


Regulament de plasare a anunturilor