Slăbiţi la serviciu!

1Comentariu
Slăbiţi la serviciu!
Inlocuiti chipsurile cu iaurt fara grasimi si fara zahar, faceti cel putin 10.000 de pasi si intindeti-va o data la fiecare ora.

Gustarile cu grasimi sau zahar sunt printre tentatiile cele mai mari la serviciu.
Impreuna cu sedentarismul, acestea va pun in pericol sanatatea.
Obezitatea, bolile de inima sau diabetul sunt cateva dintre afectiunile pe care le puteti face daca nu aveti un regim de viata sanatos. Specialisii in nutritie citati de site-ul eDiets va sfatuiesc ce sa faceti ca sa mancati sanatos la serviciu.
Aduceti-va mancare de acasa in loc sa cumparati. In afara de faptul ca veti economisi bani, veti manca mult mai sanatos. Specialistii va sfatuiesc ca meniul sa includa si un fruct pe care sa-l consumati ca pe o gustare, la cateva ore dupa masa. Astfel, nivelul glucozei se va mentine stabil pana dupa-amiaza.
Intre mese, optati pentru cereale fara zahar. In loc sa consumati bomboane sau chipsuri, mai bine mancati iaurt fara grasimi si fara zahar, branza fara grasimi, o jumatate de sandvici sau cereale integrale, va sfatuieste Alison Tanner, specialist in nutritie. Ca sa variati cat mai mult, puteti consuma si prajituri cu orez ori pop-corn preparat chiar de tine.
Ridicati-va de pe scaun pentru o scurta plimbare. Faceti acest lucru cel putin o data la doua ore. In plus, luati-va un pedometru (aparat care va ajuta sa va masurati numarul pasilor) si mergeti in fiecare zi pe jos pana ajungeti la cel putin 10.000 de pasi, va recomanda specialistul Rob Hamilton, eDiets Chief Financial Officer.
Daca mergeti cu masina la serviciu, plecati de acasa cu zece minute mai devreme si inainte sa intrati in birou plimbati-va timp de zece minute. Faceti acelasi lucru si cand plecati de la serviciu.
Intindeti-va. Odata la fiecare ora, ridicati-va, respirati si intindeti-va. Acest obicei va va ajuta sa va relaxati si sa va concentrati asupra corpului si sanatatii voastre.
Luati micul dejun. Masa de dimineata va va ajuta sa va concentrati mai bine si sa aveti mai multa energie. Mai mult, nu veti mai fi tentat sa mancati prea mult in timpul zilei.
Faceti sport inainte sa ajungeti la job. Aerobicul si exercitiile de rezistenta va ajuta sa va tonifiati muschii, deci, sa va mentineti greutatea. Antrenati-va cel putin de doua-trei ori pe saptamana.
Gasiti-va un partener. Un coleg de serviciu la fel de preocupat de sanatatea lui este un suport foarte bun. El va va ajuta sa va pastrati motivatia.

Sursa: EVZ



1Comentariu

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !

versiunea HTML a comentariilor